home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden  (Læst 53339 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #30: 16 Mar 2012, 23:32 »

Hey, nu skal du ikke sidde og blære dig Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #31: 16 Mar 2012, 23:33 »

Ro på.. Jeg ligger ned og blærer mig.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #32: 16 Mar 2012, 23:50 »

Jeg er nok ikke ret meget på imorgen, så Flink har fået en fin liste med 32 mand han skal vælge udfra, så håber jeg dælme i andre er på, så vi kan komme igang imorgen aften <3
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #33: 17 Mar 2012, 00:05 »

Jeg er nok ikke ret meget på imorgen, så Flink har fået en fin liste med 32 mand han skal vælge udfra, så håber jeg dælme i andre er på, så vi kan komme igang imorgen aften <3

Godt arbejde, opfordrer andre herinde til at gøre det samme hvis de ved at de ikke er på en del timer i morgen.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #34: 17 Mar 2012, 00:07 »

SørenA jeg har sagt det mange gange og siger det igen.

SørenA er en legende!

Jeg er selv på stort set hele dagen imorgen, så ja. Jeg venter med min liste.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #35: 17 Mar 2012, 00:18 »

Kommer til at være ret meget på i morgen, så det bliver nok ikke et problem, glæder mig til at se hvordan fol vælger Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #36: 17 Mar 2012, 00:52 »

Enig. Jeg glæder mig dog af alt til at se Neymars Superliga All-star hold med Kaimar Saag og Tommy Bechmann som de store stjerner på holdet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #37: 17 Mar 2012, 08:52 »

Jeg undskylder selvfølgelig for, at jeg starter ud med at langsomgøre draften, men jeg synes så måske heller ikke det kan forventes man lige er hjemme en fredag aften! Jeg er desuden helt enig i, at det simpelthen ikke må tage så lang tid, omend jeg heller ikke tror det bliver et problem. Så længe folk hele tiden lige holder sig opdateret, så burde det kunne gå i et rimelig hurtig tempo.

Men igen, jeg undskylder for at lægge så skidt ud, og for at tage jordens mest oplagte valg med Cristiano Ronaldo. 
Logged

Hala Madrid!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #38: 17 Mar 2012, 09:32 »

Jeg undskylder selvfølgelig for, at jeg starter ud med at langsomgøre draften, men jeg synes så måske heller ikke det kan forventes man lige er hjemme en fredag aften! Jeg er desuden helt enig i, at det simpelthen ikke må tage så lang tid, omend jeg heller ikke tror det bliver et problem. Så længe folk hele tiden lige holder sig opdateret, så burde det kunne gå i et rimelig hurtig tempo.

Men igen, jeg undskylder for at lægge så skidt ud, og for at tage jordens mest oplagte valg med Cristiano Ronaldo. 

Det kom jo rimelig uventet for alle, så det blot uheldigt du var i top, da du ikke var online.

Sådan er det jo, oplagt eller ej, det ville alle hvis have gjort hvis de var i samme båd  Smiley

Håber vi kan få draften en del idag alle sammen.  Smiley

Desuden synes jeg alle som ved de ikke er online, en hel dag skal gøre som SørenA og lave en liste med spillere og sende den til en så de kan drafte for en, I en hvis periode.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2012, 09:34 af HansenLFC » Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #39: 17 Mar 2012, 11:30 »

Bolden ligger ved Flink.

Mon han snart vågner?
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #40: 17 Mar 2012, 11:38 »

Synes allerede at der har været nogle sjove valg, men det skal nok blive godt Opstemt
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #41: 17 Mar 2012, 11:45 »

Irriterende, at ham der står bag turneringen skal ødelægge det for os andre. Bare fordi han skal sove længe. Stram op, FLINK!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #42: 17 Mar 2012, 11:48 »

Irriterende, at ham der står bag turneringen skal ødelægge det for os andre. Bare fordi han skal sove længe. Stram op, FLINK!

+1!!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #43: 17 Mar 2012, 12:01 »

Er jeg den eneste, der stemmer for, at Flink bare skal forlade turneringen med det samme, når han prøver at ødelægge den alligevel?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #44: 17 Mar 2012, 12:03 »

Er jeg den eneste, der stemmer for, at Flink bare skal forlade turneringen med det samme, når han prøver at ødelægge den alligevel?

Jeg vil give ham til 12.10, andet er jo slet ikke iorden når man driver en FIFA turnering og skal drafte for andre. At man så sover så fucking længe, det er jo et tydeligt bevis på man ikke er sin opgave voksen. Man kan sove når man bliver gammel.

ELLERS MÅ HAN UUUUUUD!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010