home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nye taktiske muligheder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nye taktiske muligheder?  (Læst 2073 gange)
Bademesteren
Manager

Nye taktiske muligheder?
« : 06 Okt 2006, 10:57 »

Vi taler pt. 07-demoen her, man ved jo aldrig om alt er helt det samme i den færdige udgave.

Jeg er stor fortaler for, at der er kommet nye taktiske værktøjer i denne version. Det er "opposition instructions" jeg fabler om, hvis i ikke allerede har gættet det.

For mig er det altid fedt, når der kommer flere muligheder for at præge hvad der sker på banen, men er der kommet det?

Har det nogen indflydelse på kampen, når I vælger at gå hårdere til en enkelt spiller eller tvinger ham til at bruge sit svage ben?

SirToby
Manager

Sv: Nye taktiske muligheder?
« Svar #1: 06 Okt 2006, 11:08 »

Yes, det er sgu altid fedt, når spillets fedeste funktion, taktikken, får nye detaljer.

Jeg har hidtil ikke rigtig set nogen forskel, men jeg har dog heller ikke brugt det så meget.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2006, 11:17 af SirToby » Logged

Mp
Ynglingespiller

« Svar #2: 06 Okt 2006, 12:00 »

Vi taler pt. 07-demoen her, man ved jo aldrig om alt er helt det samme i den færdige udgave.

Jeg er stor fortaler for, at der er kommet nye taktiske værktøjer i denne version. Det er "opposition instructions" jeg fabler om, hvis i ikke allerede har gættet det.

For mig er det altid fedt, når der kommer flere muligheder for at præge hvad der sker på banen, men er der kommet det?

Har det nogen indflydelse på kampen, når I vælger at gå hårdere til en enkelt spiller eller tvinger ham til at bruge sit svage ben?

Jeg prøvede at tvinge en angriber til at bruge sit svage ben.. men det gik ike så godt, efter han gik ud i anden halvleg og scorede 2 mål :S :S Skuffet

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 06 Okt 2006, 12:08 »

Jeg har oplevet det, i den korte tid jeg har spillet spillet.
I DK virker det ganske godt, da en tæt markering af en angriber er yderst effektiv, når man har en forsvarsspiller, der er mere fysisk stærk. Det er utrolig dejligt at se disse tilføjelser i spillet.

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #4: 12 Okt 2006, 09:19 »

Jeg synes det har virket effektivt det at lukke en angriber ned og mere eller mindre fjernet ham fra spillet. Men der er nok også en grænse på hvor mange spillere man kan sætte bestemte instructions til uden at dine spillere falder i dammen og taber 0-20.

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 12 Okt 2006, 09:23 »

Jeg synes det har virket effektivt det at lukke en angriber ned og mere eller mindre fjernet ham fra spillet. Men der er nok også en grænse på hvor mange spillere man kan sætte bestemte instructions til uden at dine spillere falder i dammen og taber 0-20.

Det er også min fornemmelse...

tror ikke man kan lukke mange ned på den måde, for det virker ikke som en slags mansopdækning, men mere somom, at det er den nærmeste spiller, der udfører opgaven.

Hvis man så lukker flere ned, må ens forsvar jo blive revet fra hinanden...

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 12 Okt 2006, 14:17 »

Med FCK prøvede jeg, mod Milan i CL-kvalen, at sætte hårde tacklinger mod Kaka. Lidt, vælger jeg at tro, har det hjulpet. Han gik i hvert fald ud med en skade efter 15 min:S

Men ellers altid dejligt med nye features

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 12 Okt 2006, 16:45 »

Med FCK prøvede jeg, mod Milan i CL-kvalen, at sætte hårde tacklinger mod Kaka. Lidt, vælger jeg at tro, har det hjulpet. Han gik i hvert fald ud med en skade efter 15 min:S

Men ellers altid dejligt med nye features

Nu spiller jeg ikke demoen mere, men ville ellers gerne have testet den indstilling...

Kaka's skade synes jeg sagtens man kan lede hen til dine hårde tacklinger, så måske hænger det sammen.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #8: 19 Okt 2006, 12:09 »

Det eneste der har fungeret sådan rimeligt for mig er opposition instructions, alt andet taktisk har fungeret ad helvede til.. 05 var ikke svært, 06 blev sværere, føler at 07 er blevet næsten helt umuligt..

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

ZhotLog
Gæst

« Svar #9: 19 Okt 2006, 16:57 »

I det endelige spil har jeg lige oplevet nået der imponerede mig meget. Med Inter har jeg købt Theo Walcott. Ham satte jeg så ind på banen i pausen i en venskabskamp. Han har jo 20 i hurtighed den lille speedy gonzales. Og jeg vælger så at gå over til at spille med spil fordeler (Vieira). Ham sætter jeg til at slå mange dybe stikninger. Walcott sætter jeg så til at tage mange løb frem ad. 5 min inde i 2. halveg spiller Figo og Vieira bande spil, hvorefter Vieira spiller en flad dyb stikning til Theo Walcott, og booooom! han suser væk fra forsvaret, sætter målmanden af og scorer Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #10: 19 Okt 2006, 17:55 »

Den virker perfekt her. Jeg har prøvet den i 5 af 6 kampe. De 5 gange den er brugt er alle endt med sejre og sidste uafgjort. Dertil kan en 4-4-2 diamond attacking anbefales Thumbs Up

Jeg bruger den med West Ham og er nr. 1 efter 3 runder Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 19 Okt 2006, 17:59 »

Altså, nu ved jeg ikke, om det var grunden, men jeg valgte, at Juninho skulle markeres tæt hele tiden, da jeg mødte Lyon. Godt nok tabte jeg kampen 3-0, men Juninho var slet ikke til at få øje på.

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #12: 25 Okt 2006, 18:58 »

Nogen der kan gi lidt instruktioner.. jeg havde en med liverpool og jeg sku spille mod A-villa.. og Baros gjorde præcis hvad han ville. først sagde jeg tæt markering.. men det lykkedes ikke da han var piv hurtig og bare løb fra markeringen.. så sagde jeg aldrig tæt markering.. så havde han for god tid og legede rundt med mit forsvar.. nogle gode tips til hvordan modstander instruktioner skal bruges??

Soil
Ynglingespiller

« Svar #13: 26 Okt 2006, 16:28 »

hvis du har et langsomt forsvar mod en hurtig angriber sæt dyb defensiv linje og du kan altid sætte hårde tacklinger mod ham så går dine spillere altid ind i en tackling hvis de har den mindste mulighed for at vinde bolden

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #14: 26 Okt 2006, 16:38 »

hvis du har et langsomt forsvar mod en hurtig angriber sæt dyb defensiv linje og du kan altid sætte hårde tacklinger mod ham så går dine spillere altid ind i en tackling hvis de har den mindste mulighed for at vinde bolden

Blir det ikke en del straffer mot ditt lag ut av dette?

A devil in red

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010