home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Irak-krigen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal vi have tropperne hjem fra Irak??
Ja
- 10 (55,6%)
Nej
- 8 (44,4%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Irak-krigen  (Læst 2297 gange)
FCK88
Manager

Irak-krigen
« : 06 Okt 2006, 10:22 »

Halloo.. NU må det sgu være nok.. hvor længe skal vi blive ved med at have soldater nede i Irak der bare venter på at blive dræbt..?? ticked off ticked off ticked off Nu er ENDNU en dansk soldat blevet dræbt.. vi er godt nok "kun" oppe på 6 men alligevel.. det pisser mig stadig af at uskyldige mænd bliver dræbt dernede.. men hvad er jeres mening?? Græder Græder

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Irak-krigen
« Svar #1: 06 Okt 2006, 10:32 »

De har jo selv valgt at tage derned, og det mindste vi kan gøre efter at havde støttet bumserne bush og blair i deres jagt på olie, er sq at genopbygge det vi har smadret.

Er da syndt for hans familie at han er død, men han har satme da selv valgt det.

FCK88
Manager

« Svar #2: 06 Okt 2006, 10:33 »

De har jo selv valgt at tage derned, og det mindste vi kan gøre efter at havde støttet bumserne bush og blair i deres jagt på olie, er sq at genopbygge det vi har smadret.

Er da syndt for hans familie at han er død, men han har satme da selv valgt det.

Det vil sige at din medfølelses-procent ligger på - uendeligt???

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Okt 2006, 10:45 »

Det er jo slet ikke det han skriver. Jeg må sige jeg er enig med Sunbao, har man sagt A må man jo også sige B. Om krigen var en god ide i første omgang er så en anden sag...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 06 Okt 2006, 11:17 »

De har hele tiden vidst risikoen var der, og de har selv valgt det. Er jo ikke rekrut jensen på 24  der er tale om, men lejesoldater der er udstationeret for 3-4-5-6-7 gang.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 06 Okt 2006, 11:20 »

Jeg var slet ikke enig i at man gik derned i første omgang, men nu er det ligesom lidt for sent at bakke ud. Nu må man simpelthen blive og opbygge alt det man har ødelagt.

Det med at soldater dør er selvfølgelig trist og kedeligt, men sådan må det uheldigvis være og det er så konsekvensen af røvslikkeriet på Bush og Blair

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 06 Okt 2006, 11:21 »

Det med at soldater dør er selvfølgelig trist og kedeligt, men sådan må det uheldigvis være og det er så konsekvensen af røvslikkeriet på Bush og Blair

Præcis men folk bliver jo utroligt nok overraskede over at det sker, hvad er det engtligt de havde forventet

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 06 Okt 2006, 14:06 »

Jeg var slet ikke enig i at man gik derned i første omgang, men nu er det ligesom lidt for sent at bakke ud. Nu må man simpelthen blive og opbygge alt det man har ødelagt.

100 % enig Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 08 Okt 2006, 13:12 »

Ja jeg er helt enig... Det var ikke just en "fair" krig, altså var der ikke grundlag for det... Men nu er vi dernede og har hjulpet med at ødelægge landet, så må vi altså blive der til den bitre ende. Hvordan bliver landet ikke hvis tropperne trækkes ud nu? Så har Al Queda jo vundet, og så bliver der da først borgerkrig. I det mindste kan tilstedeværelsen af danske, britiske og amerikanske styrker holde det lidt i ro, selvom det koster et par menneskeliv.

Som Sune siger, så er dem der er dernede jo dernede fordi at de selv har valgt at tage derned. I Danmark er udenlandsmissioner jo trods alt frivilligt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Okt 2006, 15:25 »

Jeg er naturligvis også imod krigen, og har været det hele tiden. Den er en alvorlig fejltagelse som kan få store konsekvenser på både kort og lang sigt.
Problemet er, at man med invasionen af Irak har skabt en rugekasse for islamiske ekstremister som ikke var der før man invaderede. Der sad ganske vist en gal diktator, men han havde absolut intet med international terrorisme at gøre, og dermed heller ikke den amerikanske 'krig mod terror'. Man har klart skudt sig selv i foden.

Og hvad angår frygten for udbrud af borgerkrig; Det er allerede sket, i mine øjne. FN har konstateret 14.000 irakiske dødsfald i forbindelse med konflikten i det seneste halve år. Hvis 14.000 dødsfald på et halvt år ikke er borgerkrig så ved jeg sgu ikke hvad er.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 08 Okt 2006, 15:29 »

Og hvad angår frygten for udbrud af borgerkrig; Det er allerede sket, i mine øjne. FN har konstateret 14.000 irakiske dødsfald i forbindelse med konflikten i det seneste halve år. Hvis 14.000 dødsfald på et halvt år ikke er borgerkrig så ved jeg sgu ikke hvad er.

Det tal er højere end jeg troede Smiley Men ja, der er da allerede borgerkrig, men det er jo intet i forhold til hvordan det hele bare ville gå beserk dernede hvis vi trak tropperne ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 08 Okt 2006, 15:32 »

De har jo selv valgt at tage derned
Kunne ikke have sagt det bedre selv.. Og hvorfor klager vi over at EN dansker er død? Hvor mange er det ialt? 6 mener jeg? Det er sgu ligefør der dør 6 amerikanere om dagen dernede..

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #12: 08 Okt 2006, 15:38 »

Det tal er højere end jeg troede Smiley Men ja, der er da allerede borgerkrig, men det er jo intet i forhold til hvordan det hele bare ville gå beserk dernede hvis vi trak tropperne ud.

Ja det ville nok se endnu værre ud, det er klart. Spørgsmålet er, hvordan man fra koalitionens side skaber en troværdig planlægning af landets fremtid. Konflikten ser næsten uløselig ud. Problemet er jo at vi på den ene side bliver nødt til at forsøge at reparere hvad vi har ødelagt og på den anden side er vores konstante tilstedeværelse dernede blot med til at øge hadet til os endnu mere. På den ene side kan vi kun sikre os at der bliver fred dernede ved selv at hjælpe med til det, og på den anden side bliver der formentlig aldrig fred før vi har forladt stedet. Vicious circle!

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

arsenalistic
Manager

« Svar #13: 08 Okt 2006, 15:38 »

Kunne ikke have sagt det bedre selv.. Og hvorfor klager vi over at EN dansker er død? Hvor mange er det ialt? 6 mener jeg? Det er sgu ligefør der dør 6 amerikanere om dagen dernede..

Men divider lige den samlede amerikanske befolkning op i den danske, eller hærenens størrelser.

Og så min mening
Jeg er imod krigen, men jeg er for menneskelig frihed. Ergo må folk der tjener til dagen og vejen som soldater, også være bekendt ned eventuelle risisci ved jobbet. Det er et farefuldt job, det ved de. Men selvfølgelig er der herfra al min sympati og medfølelse for den efterladte familie.
Krig er desværre noget hvor folk kan miste livet.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #14: 08 Okt 2006, 15:41 »

Ja det ville nok se endnu værre ud, det er klart. Spørgsmålet er, hvordan man fra koalitionens side skaber en troværdig planlægning af landets fremtid. Konflikten ser næsten uløselig ud. Problemet er jo at vi på den ene side bliver nødt til at forsøge at reparere hvad vi har ødelagt og på den anden side er vores konstante tilstedeværelse dernede blot med til at øge hadet til os endnu mere. På den ene side kan vi kun sikre os at der bliver fred dernede ved selv at hjælpe med til det, og på den anden side bliver der formentlig aldrig fred før vi har forladt stedet. Vicious circle!

Igen burde man så kun bruge pro. nato soldater og ikke amerikanske og britiske styrker hvis stærke side er KRIG, og ikke som nato-soldaternes FREDSBEVARENDE. At bruge den slags dræbermaskiner til den slags opgaver er hul  i hovedet, og det er jo rygtedes at disse tropper også på grove måder har krænket befolkningen. Derfor ud med nationale tropper, og ind med flere fredsbevarende nato-tropper, der er uddannet til andet end at slå ihjel.

Go you Gunners!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010