home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Procedure ved nye apple produkter
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Procedure ved nye apple produkter  (Læst 944 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

Procedure ved nye apple produkter
« : 13 Mar 2012, 21:22 »

Hej..
Jeg har besluttet mig for at købe en imac 27.. Men kan via diversen sider se at der forventes en ny snarest. Men da jeg er ny i mac verdenen og gerne lige ville se en evt ny maskine inden jeg køber en "gammel" ny,  vil jeg høre jer som måtte kende til det...

Når der lander nye imac´s er det så en hel event som med ipad eller er det noget der bare dukker op ud af ingen ting??
« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 21:46 af bromberg » Logged

molle
Landsholdsspiller

Sv: Procedure ved nye apple produkter
« Svar #1: 13 Mar 2012, 21:31 »

Jeg forstår ikke sidste del

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 13 Mar 2012, 21:41 »

Han mangler bare et e på vent, så der står event Wink Hehe..

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Mar 2012, 21:48 »

Han mangler bare et e på vent, så der står event Wink Hehe..

hehe ja sgu:).. Det går for hurtigt det skidt her;)... Men ingen bud? Tænker bare om det er som med ipad 3.. hvor det først er mere eller mindre bekræftede rygter, dernæst en dato for at de holder en konference?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 13 Mar 2012, 21:56 »

Uden at vide noget som helst om det, vil jeg sige at jeg ikke umiddelbart tror at de laver de samme hypede presse-events ved iMac som ved iPad/iPhone, men ved det ikke :S

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 13 Mar 2012, 22:08 »

Uden at vide noget som helst om det, vil jeg sige at jeg ikke umiddelbart tror at de laver de samme hypede presse-events ved iMac som ved iPad/iPhone, men ved det ikke :S

Okok.. Har lov at håbe det er sådan.. Kan se at der er gået længere tid nu siden sidste imac end der ellers har været gået siden den kom.. Så den må snart være på trapperne:)

molle
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Mar 2012, 11:04 »

Der kommer nok ikke den store event. En iMac er en iMac. Den bliver nok hurtigere og lidt bedre, men det er begrænset hvor mange nye features de kan komme i en iMac.
Tror det er nemmere at "revolutionere" en iPad end en iMac Smiley

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 14 Mar 2012, 11:11 »

Der kommer nok ikke den store event. En iMac er en iMac. Den bliver nok hurtigere og lidt bedre, men det er begrænset hvor mange nye features de kan komme i en iMac.
Tror det er nemmere at "revolutionere" en iPad end en iMac Smiley

Ville det være stupidt at handle en brugt idag? Jeg kan ikke få mig selv til at give de 15000 en ny stor model koster uanset hvad.. Ja blir lidt nærig der ift den ydelse jeg får for pengene..
Gir dog gerne det mere for den niceness en imac bare har:). Så jeg har kigget mig frem til en imac 27 fra 2010 med et 5750 ati 1 gb hd og 2.8 quadrocore.. et sted mellem 8000-9000 lander vi.?

Go eller no go?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #8: 14 Mar 2012, 11:28 »

Hvad skal du bruge den til?

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 14 Mar 2012, 12:35 »

Hvad skal du bruge den til?

Det primære er musik og film. Købte tidligere en iphone og min tanke er jeg vil købe mig 2 stk apple tv til stue og soveværelse. Og så af den vej streame musik og film..

Så vil den blive brugt meget til almen surf.. Forventer kun det er manager jeg reelt vil spille på den.

Så ja det vil primært være min musik og film "central"

molle
Landsholdsspiller

« Svar #10: 14 Mar 2012, 12:51 »

Det primære er musik og film. Købte tidligere en iphone og min tanke er jeg vil købe mig 2 stk apple tv til stue og soveværelse. Og så af den vej streame musik og film..

Så vil den blive brugt meget til almen surf.. Forventer kun det er manager jeg reelt vil spille på den.

Så ja det vil primært være min musik og film "central"

Vil du lave musik og film på det, eller vil du "kun" høre musik og se tv gennem den?

Hvis det kun er det, så er det ingen grund til at du går ud og bruger millioner på det nyeste, hvis den "gamle" kan trække det uden problemer

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 14 Mar 2012, 13:41 »

Vil du lave musik og film på det, eller vil du "kun" høre musik og se tv gennem den?

Hvis det kun er det, så er det ingen grund til at du går ud og bruger millioner på det nyeste, hvis den "gamle" kan trække det uden problemer

Nej det er til at høre musik og film på.. Men er lidt "bange" for hvor længe der laves software der kan bruges på en 2010 model..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #12: 15 Mar 2012, 23:26 »

Nej det er til at høre musik og film på.. Men er lidt "bange" for hvor længe der laves software der kan bruges på en 2010 model..

Jeg tror ikke du ville opleve problemer. Ellers så skriv inde på nogle Mac's forum. De vil helt sikkert kunne hjælpe

AlexTheGreat
Juniorspiller
**

« Svar #13: 19 Mar 2012, 11:46 »

gå ud og brug pengene på et nyt anlæg i stedet for at smide 10000 kr på imac blot for at høre musik og surfe....

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010