home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132759 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Forza de røde
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forza de røde  (Læst 3527 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Forza de røde
« : 11 Mar 2012, 21:07 »

OVERRASKENDE TRÆNERSKIFTE I AAB | 22. JUNI | NORDJYSKE
Det var forventet at dagens pressemøde på Aalborg Stadion ville omhandle klubbens ambitioner for den kommende sæson samt klubbens skratende økonomi, dette var dog ikke tilfældet, da sportsdirektør Lynge Jakobsen og direktør Poul Sørensen kunne offentliggøre at Kent Nielsen meget overraskende er fortid i AaB. Det skulle ifølge Lynge Jakobsen være efter ønske fra den tidligere landsholdskæmpe selv, at kontrakten mellem Kent Nielsen og AaB blev ophævet mere end et år før tid. Begrundelsen fra Kent Nielsen skulle efter sigende være, at han ikke kunne fokusere fuldt ud på fodbolden med de mange spekulationer om klubbens økonomi, og den usikkerhed det medførte både blandt personalet omkring holdet og blandt selve spillerne.

Afskeden må forventes at have været kendt i kulisserne i et stykke tid, da AaB allerede på det samme pressemøde også kunne præsentere den nye cheftræner for klubben. Det bliver således den norske træner Alex Hagen, der kommer til at stå i spidsen for AaB de næste to sæsoner, såfremt at det lykkes for nordmanden at holde kontrakten ud. Alex Hagen kommer til fra Rosenborg, hvor han har fungeret både som ungdomstræner og siden hen som førsteholdstræner under Erik Hamrén. Alex Hagen er ifølge flere norske medier et af de mest lovende norske trænertalenter i mange år, og det var forventet han at skulle køres i stilling til at overtage posten som cheftræner i Rosenborg inden for en overskuelig årrække. Sådan gik det dog ikke, da AaB igen ville prøve sig med en ung træner, noget der ikke gik efter planen da man hentede Magnus Pehrsson til klubben for to og et halvt år siden.

Ansættelsen af Alex Hagen sikrer, at der fortsat vil være en norsk træner i Superligaen, efter at Ståle Solbakken inden sæsonen skiftede FCK ud med FC Köln. Udover at det blivrt spændende at se om Hagen kan få lige så stor succes som sin landsmand, så bliver det også spændende at se om han som nordmand passer ind i AaB, der aldrig før har haft en norsk chef på sidelinien.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #1: 11 Mar 2012, 21:08 »

Jeg vil med ovenstående gerne byde Jer velkommen til min første blog i otte måneder. Jeg er gået tilbage til rødderne og skriver om AaB og om et save, der har bragt mig meget glæde indtil videre. Jeg håber I vil nyde at følge mit comeback, og så er I selvfølgelig velkomne til at komme med ris og ros, samt generelle kommentarer!

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forza de røde
« Svar #2: 11 Mar 2012, 21:11 »

Meget spændende om en AaB blog.. Jeg følger med   Thumbs Up
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #3: 11 Mar 2012, 21:15 »

Endelig en blog om en dansk klub jeg følger ! Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #4: 11 Mar 2012, 22:02 »

Når du er bag tasterne, så følger jeg naturligvis med.

Lovende start i øvrigt.

Men vil det så sige, at du ikke optræder i blogkonkurrencen i år?

EDIT: Skal titlen ikke ændres til "Forza De Røde"? Det er jo trods alt et egennavn, hvilket jo skal skrives med stort. Flueknepperi, men man må jo gå ned i små detaljer for at rette på en god skribent.  Peace
« Seneste Redigering: 11 Mar 2012, 22:07 af Daniel Nordentoft » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #5: 11 Mar 2012, 22:22 »

Når du er bag tasterne, så følger jeg naturligvis med.

Lovende start i øvrigt.

Men vil det så sige, at du ikke optræder i blogkonkurrencen i år?

EDIT: Skal titlen ikke ændres til "Forza De Røde"? Det er jo trods alt et egennavn, hvilket jo skal skrives med stort. Flueknepperi, men man må jo gå ned i små detaljer for at rette på en god skribent.  Peace

Jeg må være dig svar skyldig angående titlen, dansk grammatik på det niveau er ikke mit speciale Smiley

Mht. blogkonkurrencen, så har min aktivitet på forum ikke været det vilde længe, så har slet ikke set nogen nyheder med hvornår den bliver afholdt, så nu må vi se Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #6: 11 Mar 2012, 22:35 »

Jeg må være dig svar skyldig angående titlen, dansk grammatik på det niveau er ikke mit speciale Smiley

Mht. blogkonkurrencen, så har min aktivitet på forum ikke været det vilde længe, så har slet ikke set nogen nyheder med hvornår den bliver afholdt, så nu må vi se Smiley
Der har heller ikke været nogle nyheder omkring konkurrencen endnu, men jeg antager at den ligger i april, nøjagtig som den plejer. Håber da at du stiller op. Nu vil jeg bare nyde din blog. God vind herfra.  Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
1# Forza de røde
« Svar #7: 12 Mar 2012, 23:05 »

WÆHLER FORTID I AAB | 26. JUNI | NORDJYSKE
Der er ingen tvivl om, at AaB er en klub i økonomiske problemer. De sidste år har klubben fremvist blodrøde tal på bundlinien, og samtidig er der blev skåret kraftigt ned på aktiviteterne i selskabet bag fodboldklubben. Hvor alvorligt det står til i klubben er for alvor kommet til udtryk i dag, hvor klubben i en pressemeddelelse har meddelt, at man har solgt sin norske anfører Kjetil Wæhler til den walisiske klub Cardiff, der til dagligt optræder i den anden bedste engelske række, The Championship.

Wæhler nåede at være i klubben i to og et halvt år, en periode hvor klubben har oplevet meget svingende resultater. Da nordmanden kom til klubben var der mange der tvivlede på, om det var et godt køb at hente en forholdsvis gammel forsvarsspiller ind, som oven i købet ifølge flere kilder havde været præget af skader inden han kom til AaB. Kritikerne forstummede dog hurtigt og Wæhler etablerede sig som en af de bedste forsvarsspillere i den danske liga, og spillede sig til en fast plads på det norske landshold, hvor han danner midterforsvar sammen med den tidligere FCK-forsvare, Brede Hangeland.  Sidenhen overtog han også anførerbindet i AaB efter at Andreas Johansson forløb klubben ved kontraktudløb for et år siden.

Der er altså ingen tvivl om, at det er en meget vigtig spiller som AaB nu har sagt farvel til, et farvel der naturligvis kommer som følge af klubbens dårlige økonomi, da den norske anfører formentlig var blandt de spillere der fik flest penge sat ind på sin konto hver måned. Udover Wæhler forventes det inden for kort tid, at også spillere som Louay Chanko og Marcus Tracy er fortid hos mestrene anno 2008, da de ligesom Wæhler må betegnes som tunge byrde på lønbudgettet. Louay Chanko fordi han ganske enkelt er blandt de mest løntunge spillere i klubben, og Marcus Tracy fordi hans rolle i klubben er udspillet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #8: 15 Mar 2012, 13:48 »

Spændende med en blog om AaB, og med dig bag tasterne kan det kun blive godt! :-)
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #9: 26 Mar 2012, 18:51 »

Følger med så godt jeg kan! Og udemærket indtil videre.
Logged

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #10: 28 Apr 2012, 20:17 »

Får vi gang i den her igen?
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza de røde
« Svar #11: 12 Aug 2012, 12:29 »

Så er det ved at være tid til at bloggen bliver genoptaget! Aktivitet forventes inden for de næste to døgn, stay tuned (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010