home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Redigering af TV-aftaler i "uretfærdige" ligaer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Redigering af TV-aftaler i "uretfærdige" ligaer  (Læst 865 gange)
Rallemus1991
Gæst
 
Redigering af TV-aftaler i "uretfærdige" ligaer
« : 09 Mar 2012, 18:54 »

Hej alle FM-Freaks.

Jeg sidder lige for tiden og roder lidt med FM12 editor. Grunden til dette er, at jeg længe har været deprimeret over hvor uligevægtig den spanske Liga BBVA er hvad angår TV-rettighedsaftaler. Barcelona og Real Madrid får hver sæson sammenlagt noget i nærheden af halvdelen af de samlede "TV-penge", mens de resterende 18 hold må deles om den anden halvdel. Dette går utrolig meget ud over glæden ved at spille med et hold fra La Liga. Både som en af de to giganter, hvor spillet simpelthen bliver for kedeligt, da det bare er et pointvæddeløb mellem Real og Barca med et kæmpe spring ned til nr. 3. Hvis man tager en af de mindre klubber, har man sig en seriøs udfordring, hvis man går efter at vinde ligaen. Dette kan dog godt lade sig gøre med noget solidt talentudviklingsarb ejde, men så vil dit hold højest sandsynligt være det eneste der når i nærheden af Barca og Real Madrid.

Jeg har derfor sat mig for, at ændre dette i editor, så alle hold får samme beløb hvert år. Jeg ønsker også at gøre dette med andre ligaer, der har samme problem. Her menes f.eks. den portugiske, den skotske og til dels den italienske.

Eneste problem er bare, at jeg ikke kan finde ud af hvordan man ændrer tv-pengene for ligaer, hvor tv-aftalerne ikke står inde under den enkelte klubs finansfane (inde i editor). Kan heller ikke finde ud af hvordan man ændrer præmiepenge. Er der nogen der har styr på dette og kan hjælpe?

På forhånd tak  Peace
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af TV-aftaler i "uretfærdige" ligaer
« Svar #1: 09 Mar 2012, 19:19 »

Nu kan jeg ikke lige svare på dit spørgsmål, men vil lige stille et ang. det samme.

Er der nogen, der ved, om hvis man som eks. Valencia eller et andet spansk hold bryder Barcelona og Reals dominans og vinder ligaen om man så vil få en større del af tv-pengene eller om tingene aldrig ændrer sig, så man altid vil halse efter, rent økonomisk?
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Redigering af TV-aftaler i "uretfærdige" ligaer
« Svar #2: 17 Mar 2012, 05:06 »

Nu kan jeg ikke lige svare på dit spørgsmål, men vil lige stille et ang. det samme.

Er der nogen, der ved, om hvis man som eks. Valencia eller et andet spansk hold bryder Barcelona og Reals dominans og vinder ligaen om man så vil få en større del af tv-pengene eller om tingene aldrig ændrer sig, så man altid vil halse efter, rent økonomisk?
Nej, det tror jeg ikke du vil. TV-aftalen i FM er jo meget lig den som klubberne har i virkeligheden og hvis Valencia vandt ligaen et år, så ville Barca og Real jo nok stadig være de to største hold i Spanien altså interesse og brandmæssigt, derfor så er den lidt svær at ændre og ville den blive ændret i virkeligheden så ville barca og real blive langt svagere.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010