home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Afrikanske spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Afrikanske spillere  (Læst 5793 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afrikanske spillere
« Svar #15: 23 Jul 2012, 12:54 »

Syntes der plejer at komme mange i Elfenbenskysten, Nigeria og Cameroun i de saves jeg har haft startet
Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Afrikanske spillere
« Svar #16: 23 Jul 2012, 12:58 »

Aymen Abdennour kan hentes til ingen penge i starten. Har lige hentet ham til Swansea i tredje sæson, midterforsvarer med den mest vanvittige fysik!
Andile Jali er ikke helt så styrkemæssigt vild, men tilgengæld bare allround et fysisk pragteksemplar.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afrikanske spillere
« Svar #17: 23 Jul 2012, 13:01 »

Jeg har en kæmpe svaghed for afrikanske spillere.

Kæft en genial sætning Smiley

Men til emnet, så ja, jeg synes de bedste afrikanske spillere kommer fra Nigeria og Elfenbenskysten. Dog har jeg flere gange set rigtig gode DM'ere fra lande som Congo, Zambia og andre centralafrikanske lande, ved ikke hvorfor, men synes altid de er defensive midtbanespillere dem der kan noget der fra Smiley Måske bare et tilfælde.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afrikanske spillere
« Svar #18: 23 Jul 2012, 19:02 »

Mht. målmænd fra det afrikanske kontinent så er der da også Vincent Enyeama fra Nigeria. En ganske habil målmand...

Jeg har dog ikke selv haft mange gode erfaringer med afrikanske spillere... de to der har gjort det bedst hos mig er Gervinho og Song, der begge gør det godt li når jeg er ved at losse dem ud af vagten.. Så kæmper de sig tilbage og får lov at blive... Gervinho har lavet 7 kasser i 15 kampe i den sæson jeg er halvejs i nu.

Har en tendens til at skille mig af med de afrikanske spillere (sendte Kalou og Drogba afsted fra Chelsea i det fælles save jeg havde gang i tidligere).... Plejer i stedet at hente små tekniske spillere ind, og fra tid til anden en enkelt forsvarsklippe fra fx frankrig eller belgien (hvor der sikkert også er lidt afrikansk indblanding) Grin Men mine to ovenstående kommentarer sys jeg dog passer ind i tråden Wink

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afrikanske spillere
« Svar #19: 23 Jul 2012, 19:47 »

Med hensyn til målmænd vil jeg frehæve Itumeleng Khune. En kraftigt undervurderet( eller overvurderet i FM) målmand som kan købes for ca. 3 mio fra starten af spillet og som du uden tvivl kan tjene godt på.

ellers har jeg også spillet med sydafrikaneren Tebogo Langeman som gør det fantastisk for mig. Han er hurtig som lynet (17/19) men er ikke noget teknisk vidunder. så hvis i godt kan bruge en Rommedahl til venstre kanten så er han et godt bud. Koster heller ikke det helt store.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010