home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Athletic Club Bilbao
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Athletic Club Bilbao  (Læst 15702 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Athletic Club Bilbao
« : 05 Mar 2012, 20:01 »

Hey Freaks! Syntes der mangler en tråd om den baskiske klub, så nu er den her  Thumbs Up

Jeg er selv igang med et ret godt save med klubben og ligger lige nu på 3. pladsen, skal nok komme med mere info om sæsonen når jeg har spillet den færdig  Smiley

Men jeg kan lige komme med en tråd-starter: Hvordan får i mest ud af Fernando Llorente?
« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 13:12 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Athletic Club Bilbao
« Svar #1: 05 Mar 2012, 20:10 »

Har selv ikke haft så meget succes med ham  Ubeslutsom Har dog også for det meste haft ham som komplet ang support, fordi den rolle passer bedst til min taktik, han har indtil videre "kun" scoret 18 mål i 27 kampe i ligaen. Havde håbet på mere da jeg startede sæsonen  Tunge

Men har en lille sunshine story: Iker Muniain har valgt, som skarpretter ved siden af Llorente, at score 21 mål i 31 kampe i ligaen, hvilket jeg slet ikke havde forventet  Grin

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 06 Mar 2012, 17:19 »

Så sluttede jeg en flot 1. sæson som Athletic manager  Smiley Den endte således:

La Liga: Jeg startede ud som lyn og torden, og vandt mange kampe stort, faktisk også 3-1 over Barcelona på hjemmebane, men i anden del af sæsonen kørte det ikke helt så smurt, tabte f.eks. 4-2 til Granada på udebane. Men det blev nu til en flot 3. plads (det var "lidt" svært at følge med Barca og Real Wink ):
http://img827.imageshack.us/img827/5801/ligabbvaoversigtrunder.png

Pokalen: Da jeg ikke mødte hverken Barca eller Real, fordi de blev slået ud af andre hold, så havde jeg faktisk ret let vej til finalen, da de stærke hold jeg mødte altid spillede med reserverne. Så vandt en snæver finale, da Muniain valgte at få rødt  Sur , over rivalerne Real Sociedad:
http://img100.imageshack.us/img100/5018/rsociedadmodathleticinf.png

Euro Cup: Mødte i denne turnering aldrig de helt store hold, så kom glædeligt i finalen, og vandt, som så mange gange før i denne sæson Cool , over Atl. Madrid:
http://img221.imageshack.us/img221/788/athleticmodatmadridinfo.png

Transfers: 2011 - http://img854.imageshack.us/img854/6595/athletictransfershistor.png
              2012 - http://img805.imageshack.us/img805/6595/athletictransfershistor.png

Holdet:

De 3 bedste: F. Llorente - http://img802.imageshack.us/img802/5438/fernandollorentehistori.png
                   I. Muniain - http://img689.imageshack.us/img689/8954/ikermuniainhistoriekarr.png
                   I. Gabilondo - http://img707.imageshack.us/img707/2749/igorgabilondohistorieka.png

M. San José gjorde det også rigtig godt, men 3 er jo det magiske tal, og han havde                                                          ikke et helt så højt gennemsnit som de andre.

Målet for næste sæson er at lukke langt færre mål ind, og præstere noget bedre på udebane. Hjemmebanen er mit fort, ingen problemer der Wink Så jeg håber at N. Monreal og F. Miguel (F. Amorebieta gjorde det ikke særlig godt i det centrale forsvar, så han må kæmpe med Miguel) kan stabilisere forsvaret  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Mar 2012, 23:43 af hoeven » Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 10 Mar 2012, 11:21 »

Jeg blev nr.3 i min første sæson i La Liga, hvilket jeg var ganske tilfreds med, da jeg så var kvalificeret til Chl. Jeg har holdt på alle profilerne, som man også bliver nød til, hvis man skal have en chance for at være med i toppen.

Er der nogen der har haft held med at hente/få nogen gode regens? Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 11 Mar 2012, 23:38 »

Er der nogen der har haft held med at hente/få nogen gode regens? Smiley
Ikke endnu, men skal da helt sikkert nok fyre nogle screen shots op når det sker  Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #5: 12 Mar 2012, 09:57 »

Jeg har hentet mange regens som får min. 4* i pot. 

Tjek evt. min blog. Der er der SS af dem.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32811.0

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #6: 12 Mar 2012, 15:07 »

Startet med Bilbao til morges, er nået til januar nu & ligger på en ''meget flot'' 2. plads med 38 point efter 16 kampe.
Købte César Azpilicueta fra OM til 70 mio. og solgte ikke nogen.

Nu er jeg så igang med at købe Natxo Monreal fra Malaga & overvejer at købe Aduriz fra Valencia eller Kike Sola fra Osasuna til back for Llorente. Og så har jeg også igang med at købe Benat fra betis som backup til midten fordi jeg godt kunne bruge en mand mere.

Topscore: Llorente med 28mål i 25kampe, samlet (19 i 16 liga kampe)
flest assists: Susaeta med 18 assists i 25 kampe samlet.

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 12 Mar 2012, 17:31 »

Topscore: Llorente med 28mål i 25kampe, samlet (19 i 16 liga kampe)

Hvordan har du fået ham til at score så mange mål?  Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #8: 12 Mar 2012, 17:47 »

Hvordan foregår det med spiller-køb? Er der bare ikke en "Byd på spiller" under folk der ikke er baskiske?

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #9: 12 Mar 2012, 17:49 »

Ja, det mener jeg:)

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #10: 12 Mar 2012, 17:52 »

Gungner: når du på fx. Messi' spillerprofil, er der knappen ''afgiv bud'', hvis du så trykker på den står der: Athletic må ikke købe ikke-baskiske spillere.

Hoeven: jeg har en 4-5-1 taktik jeg selv har lavet hvor han er alene på top og så tager han også straffe.

Alfster
Blogmester

« Svar #11: 12 Mar 2012, 17:52 »

Du kan godt trykke på byd på spiller, men spillet stopper dig hvis han ikke er baskisk

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 12 Mar 2012, 18:52 »

Hoeven: jeg har en 4-5-1 taktik jeg selv har lavet hvor han er alene på top og så tager han også straffe.
Okay.. Det giver mig ikke så meget at arbejde med. Hvad rolle har han, eks. targetmand support? Laver alle dine medspillere indlæg efter ham? Scorer han meget på hjørne, hovedet, dybe stikninger? Osv.  Wink
« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 19:04 af hoeven » Logged

Yessir
Manager

« Svar #13: 12 Mar 2012, 19:20 »

Jeg har som sædvanen tro (for mig) også spillet med Bilbao. Det blev kun til 1½ sæson inden computeren valgte at lukke imens jeg var i gang med at save Skuffet

Men Llorente bombede bare derud af, jeg har både haft ham som target/advanced/poacher og han mestrede alle roller til fulde. Første sæson blev han nr 2 på topscorer listen (+30 mål), i den halvsæson jeg nåede at spille havde han 10 mål ned til næste på listen (der spillede han dog også ene angriber). En god måde at 'manipulere' lidt med hans målstats, har været at sigte efter ham på hjørne og lade ham tage straffe.

1. sæson blev til en tredjeplads, og 2. sæson førte jeg med et par point.

Vigtigtste indkøb blev Monreal, Benat og ham målmanden fra St. Etienne..

Helt klart et hold jeg skal nå at prøve og spille med igen.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14: 12 Mar 2012, 19:20 »

Et billed siger mere end tusind ord  crazy

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010