home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hertha BSC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC  (Læst 2109 gange)
kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Hertha BSC
« : 02 Mar 2012, 10:34 »

HERTHA BSC


Er der ingen andre, der spiller med oprykkerne til Bundesligaen? Sidste mesterskab var i 1931 så nu skal det være!

GENERELT OM KLUBBEN:
- Stort stadion: Plads til 74.244 tilskuere
- Har brug for bedre/nye trænere
- Transferbudget på 0 og 2,45 mio. om ugen til lønninger
- Banklån på 235 mio. der er betalt tilbage i 2016
- Medierne spår dem til en 11. plads
- Okay træningsfaciliteter, der dog på især ungdomssiden godt kunne trænge til en opgradering

SPILLERE:
Truppen er udemærket til en start, og at opnå en 11. plads burde være muligt. Dog er truppen en smule smal.
målmandsposten har man den talentfulde og tidligere Bayern München-reserve Thomas Kraft
I forsvaret er man fornuftigt besat i det centrale forsvar med stabile spillere som anfører Andre Mijatovic, rutinerede Maik Franz og tjekken Roman Hubnik. På backpladserne har man den teknisk stærke venstreback Ronny og på højre back endnu en fra overskudslageret hos Bayern München, nemlig Christian Lell. På backpladserne er man dog forholdsvist tyndt besat
På den centrale midtbane finder man viceanfører Kobiashvili, fighteren Andreas Ottl (endnu en gammel kending fra München), og playmakeren Fabian Lustenberger.
På de mere offensive midtbanepladser finder man klubbens store stjerne brasilianeren Raffael, der egner sig bedst som offensiv central midt. Til at assistere ham med offensiven er kanterne Patrick Ebert og Nikita Rukavytsya.
I angrebet huserer tyske Pierre-Michel Lasogga, der med den rette træning kan udvikle sig til en ægte target man, samt klubbens måske næststørste stjerne colombianske Adrián Ramos, der også kan bruges som AML.

TALENTMASSEN:
Hertha har en forholdvis stor talentmasse. På førsteholdet er der talenter som Lasogga (ST) og Tunay Torun (AMC). På U23-holdet har både Nico Schulz (DL), Marko Djuricin (ST), Atakan Yigitoglu (DC) og Fanol Perdedaj (DM) evnerne til indenfor de næste par år at gøre sig gældende på Herthas førstehold. På U19-holdet har man også et par fornuftige talenter i Roussel Ngankam (ST) og Gracjan Horoszkiewicz

OPSTILLING:
Jeg vil foreslå, at man med den nuværende trup stiller op i en dyb 4-2-3-1 primært pga. 2 årsager:
1: Alle ens centrale midtbanespillere fungerer bedst som DM
2: Man har fonuftige spillere til at spille med inside forwards samt en targetman, der forstår at tage de chancer han får
3: Som underdog i mange kampe i Bundesligaen er det vigtigt at have fokus på at lukke af bagude.

Thomas Kraft
Lell - Franz - Mijatovic - Ronny
Lustenberger - Kobiashvili/Ottl
Ebert - Raffael - Ramos
Lasogga


Omdrejningspunktern e er Lustenberger som dybtliggende playmaker, Ebert og Ramos som inside forwards, Raffael som spilleren der kan gøre det uventede samtidig med at han skal fodre min targetman Lasogga med bolde.


HVORFOR SKAL JEG SPILLE MED HERTHA?
Tysklands hovedstad fortjener et hold, der kan blande sig i topstriden i Bundesligaen, hvilket dog er noget af en udfordring med Hertha BSC, da der er ikke mange penge til lønninger og transferbudgettet eksisterer slet ikke. Man har dog en trup, der burde kunne spille med om midterplaceringerne i første sæson og med lidt held i enten pokalen eller ligaen måske spillere Europa i næste sæson. Truppen har en god blanding af rutine og talent, hvor spillere på flere af de mest væsentlige pladser ikke behøver at blive udskiftet lige med det samme.

Held og lykke!
Logged

Forza Parma

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #1: 02 Mar 2012, 19:46 »

Så har jeg spillet den første halve sæson med berlinerne - og det er gået over al forventning!

Transfers inden sæsonstart
- Ind: Ahmed Soukona + nye trænere
- Ud: Marco Sejna 1,1 mio til Braga og Omid Saberdest 3 mio til Stuttgart

Ligaen:
Jeg ligger nr. tre med samme antal point (38) som nr. 2 Bayern München efter 18 spillerunder. 3 point foran os ligger den helt store overraskelse nemlig Solbakkens Köln. Jeg har haft 12 sejre, 2 uafgjorte og 4 nederlag.
Blandt mine bedste kampe må være 4-0 over Dortmund og den fænomenale 2-8 kamp mod Stuttgart.
Jeg er også videre til pokalturnerings 4. runde

Spillere:
Overordnet set har mine spillere gjort det godt, men specielt Adrián Ramos, Lustenberger, Maik Franz og Ebert må fremhæves som de bedste. Derudover har Lasogga også banket 10 kasser ind.
Men spilleren der burde være min store stjerne Raffael er enormt svingende - og det er oftere til den dårlige side end til den gode side. Ved ikke helt, hvordan jeg skal spille ham i mit system?
Mine ambitioner, der nu må være at skulle ud i Europa næste sæson, har dog lidt et knæk da min stærke ankermand Andreas Ottl blev skadet i 6 mdr. med et brækket ben

Ungdom:
På ungdomssiden går det helt fantastiske for mine unge spillere. De ligger nr. 1 5 point foran Leverkusens ungdomshold i gruppe 4. De 3 mest scorende spillere, og de 2 spillere med flest assists er alle fra mit ungdomshold. Et andet succespunkt er at flere af dem har fået sporadiske kampe på førsteholdet.

Finansielt:
Alt er ikke en dans på roser, og dette passer også i Berlin. Økonomisk set hænger det ikke rigtig sammen. De fleste måneder har jeg kørt med et underskud på mellem 3-6 mio, og et par enkelte måneder hele 11 mio. Samtidig er mit lønbudget i -30.000, hvilket dog er svært at gøre særlig meget ved lige pt. Balancen hedder lige pt. -23 mio.
Jeg har fået et tilbud på Ramos på 70 mio fra Liverpool, men valgte at takke nej. For det første er han yderst vigtig for mig for at nå mine mål. For det andet, hvis han endelig skal afskibes skal det først være til sommer - og gerne for lidt mere end 70 mio, hvor næste hele beløbet er på afbetaling

Er det nogen af jer, der er startet?
Logged

Forza Parma

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #2: 10 Apr 2012, 10:29 »

Jeg har lige været i Berlin, så fik sådan lyst til at starte et save med dem i fm Smiley Og som du siger, kan det ikke være rigtig at landets hovedstad ikke har et ordentligt hold Wink Skriver lige når jeg har spillet lidt mere.

Btw. er deres stadion bare voldsomt nice!
Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC
« Svar #3: 13 Apr 2012, 14:55 »

Jeg er lige startet med dem også:)

- Har solgt Raffael, Sejna, Kobiashvili og lejet Nikita ud til Vitesse. Han er værd 2 mio pund og fik 975tusind pund for ham, sælger ham til næste sæson.

Har virkelig prøvet, at komme af med Ramos, synes hans tal er utrolig ringe men kan ikke komme af med ham, så efter, at have læst hvordan han gør det for dig, så har jeg valgt, at beholde ham.

Jeg har så hentet nogle spillere på ind på både leje og købsaftaler.

Leje:

- Jamie Ness(rangers) Kan købe ham fri for 1.8mio pund og det regner jeg stærkt med, at gøre.

- Filip Djuric(heerenveen) Hentet ind med henblik på, give truppen lidt mere bredde og har jeg også en forkøbsklausul på ham.

- Har som Raffaels afløser lejet Milos Ninkovic(dynamo Kiev) jeg har store forventinger til Milos, han er på transferlisten og regner også stærkt med, at tilknytte ham til min klub når sæsonen er færdig. Virkelig en spændende spiller.

- Roberto Rosales(twente) Han kan spille både som back og kant. Han har gjort det rigtig godt i træningskampene og han skal nok blive en gevinst. Desværre ingen klausul på ham, da de vil have 8mio£ for ham. Men bliver helt sikkert en gevinst

køb:

Xulu - fremtid forsvarsgeneral.

Pønser på, at hente en angriber ind og håber jeg kan få overtalt Jelle Vossen men det ser svært ud.


Jeg håber på, at ligge i midten og så komme så langt som muligt i Cuppen.

Og på længere sigt være en fast del af toppen samt eje et stadion.

Taktisk vil jeg nok have dem til, at stå kompakt og så farlige kontrastød. Muligvis en 4-5-1 med en def midt og to offensive kanter.

Men jeg tror, at taktikken vil variere meget efter hvem jeg skal møde.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #4: 13 Apr 2012, 17:30 »

Ponmani - Hvis du ikke kan finde bedre, så syntes jeg helt klart du skal beholde Ramos! Det kan godt være hans stats ikke ligner noget godt, men han gør det nu ret godt for mig = 2 mål i 3 bundeliga kampe  Peace Og jeg syntes han fortrukne træk gør ham meget bedre, da de tit ikke afhænger af statsene. F.eks. det at han er dårlig til at afslutte gør ikke noget, fordi han placerer hans skud.
- "Og på længere sigt være en fast del af toppen samt eje et stadion" - Du mener vel at du vil købe Olympia stadion, ikk'å?  Tunge
- Kender ikke ham Zulu, screen shot?
- Må sige det er nogle spændende leje aftaler du har lavet, især hvis du kan få dem på en permanent aftale. Jeg har slet ikke lavet nogle, syntes det var federe at hente på fri transfer Smiley Der kan man også sagtens få en del gode Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Apr 2012, 17:34 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #5: 13 Apr 2012, 17:32 »

Jeg havde ikke regnet med det, fordi han har så dårlige mentale stats, men Christian Lell har godt nok overrasket mig! Et gennemsnit på 8,27 de 3 første kampe som back support. Så er det lige pludselig ikke så fedt at have købt N. Kvekveskiri  Wink
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #6: 13 Apr 2012, 19:53 »

Jeg havde ikke regnet med det, fordi han har så dårlige mentale stats, men Christian Lell har godt nok overrasket mig! Et gennemsnit på 8,27 de 3 første kampe som back support. Så er det lige pludselig ikke så fedt at have købt N. Kvekveskiri  Wink
Så fik han så rødt kort i sin 4. kamp  Forlegen
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC
« Svar #7: 13 Apr 2012, 20:59 »

Fantastisk klub, fantastisk stadion. Held og lykke.Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010