home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94722 gange)
Yessir
Manager

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #600: 09 Apr 2012, 23:15 »

Jeg er så tilfreds med mit hold.. Synes jeg har det klart bedste hold allround Opstemt

Jeg synes personligt godt du kunne have fundet bedre alternativer end Agbonlahor og måske Ruiz, men ud over det har du bestemt et rigtigt stærkt hold allround  Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #601: 09 Apr 2012, 23:16 »

Jeg synes personligt godt du kunne have fundet bedre alternativer end Agbonlahor og måske Ruiz, men ud over det har du bestemt et rigtigt stærkt hold allround  Smiley

Kan ikke lige huske hvad Agbonlahor har i hurtighed og accel, men mener det er omkring 19-19 og det er altså lynende farligt! Derudover valgte jeg Ruiz fordi jeg gerne ville have en midterforsvar, som også kan dække venstreback Smiley.

Manchester United

Yessir
Manager

« Svar #602: 09 Apr 2012, 23:20 »

Kan ikke lige huske hvad Agbonlahor har i hurtighed og accel, men mener det er omkring 19-19 og det er altså lynende farligt! Derudover valgte jeg Ruiz fordi jeg gerne ville have en midterforsvar, som også kan dække venstreback Smiley.

Men hans mentale og tekniske stats er simpelthen en skændsel, tror det eneste han han er nogenlunde i er 4-5 fysiske stats. Det tror jeg ikke er nok på det her niveau, men jeg kan jo blive klogere  Wink

Ruiz - Jeg smed et måske på ham da jeg ikke kan huske hvordan han ser ud fra start, han kan godt vise sig at være fornuftig nok.

Men som sagt, du har helt bestemt et lækkert hold  Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #603: 09 Apr 2012, 23:22 »

Men hans mentale og tekniske stats er simpelthen en skændsel, tror det eneste han han er nogenlunde i er 4-5 fysiske stats. Det tror jeg ikke er nok på det her niveau, men jeg kan jo blive klogere  Wink

Ruiz - Jeg smed et måske på ham da jeg ikke kan huske hvordan han ser ud fra start, han kan godt vise sig at være fornuftig nok.

Men som sagt, du har helt bestemt et lækkert hold  Smiley

Forhåbentlig kan han løbe fra nogle tunge forsvarer og putte et par bolde ind. Men regner med at spille med 1 angriber, og der skal Higuain og Damiao nok bombe!

Synes også at især dine 5-6 første spillere har høj høj klasse!

Manchester United

Yessir
Manager

« Svar #604: 09 Apr 2012, 23:34 »

Forhåbentlig kan han løbe fra nogle tunge forsvarer og putte et par bolde ind. Men regner med at spille med 1 angriber, og der skal Higuain og Damiao nok bombe!

Synes også at især dine 5-6 første spillere har høj høj klasse!

Min erfaring fra mit Villa save siger mig bare at han brænder alt alt for meget i første sæson. Det bliver bedre når man får modificeret hans foretrukne træk, men det kan du jo ikke rigtig  Wink

Synes selv at mine 9 første valg er perfekt fundet, så satsede jeg lidt med de 3 næste, blev overrasket over Marchena ikke var valgt på mit 13 valg, så skulle der lige 3 FM legender med, og Kiessling røg med på et wildcard, de tre sidste er også klassespillere for den runde de røg i Smiley

Nu glæder jeg bare til at se om den ekstra runde kommer med, så jeg også får reservekeepere  Tunge

Så lidt chancer er taget, og lidt legender for hyggens skyld.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2012, 23:37 af Yessir » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #605: 09 Apr 2012, 23:36 »

Synes selv at mine 9 første valg er perfekt fundet, så satsede jeg lidt med de 3 næste, blev overrasket over Marchena ikke var valgt på mit 13 valg, så skulle der lige 3 FM legender med, og Kiessling røg med på et wildcard, de tre sidste er også klassespillere for den runde de røg i Smiley

Nu glæder jeg bare til at se om den ekstra runde kommer med, så jeg også får reservekeepere  Tunge

Så lidt chancer er taget, og lidt legender for hyggens skyld.

Der skal vælges legender! Også derfor at jeg valgte Paul Scholes bl.a.

Men glæder mig sindsygt meget til at komme i gang med det Smiley. Håber jeg kommer højt oppe i manager draftningen, da jeg skal have en manager der spiller en form for 4-3-3.

Manchester United

Badefar
Manager

« Svar #606: 09 Apr 2012, 23:49 »

Kunne være sjovt at høre hvem folk frygter mest af deres modstandere efter at trupperne så småt er færdige. Personligt ser jeg FC Barcelona, Yessir og blomvikings som de største konkurrenter på papiret.

Hvad synes i?

Yessir
Manager

« Svar #607: 09 Apr 2012, 23:58 »

Kunne være sjovt at høre hvem folk frygter mest af deres modstandere efter at trupperne så småt er færdige. Personligt ser jeg FC Barcelona, Yessir og blomvikings som de største konkurrenter på papiret.

Hvad synes i?

Tak  Cool

Det er sjovt du bringer det op, for jeg har faktisk forberedt en afstemning om lige præcis det spørgsmål. Det var dog først noget jeg ville gå videre med, når draften sluttede  Smiley

Men umiddelbart team Messi & team Ronaldo, kun baseret på de to spillere.
Også frygter jeg kampene mod team Kyle, det hold har nogen fanatiske fans  Tunge

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #608: 10 Apr 2012, 07:31 »

Jeg håber da virkelig meget at vi kører den ekstra runde med tre spillere, som der var på tale. Ellers har jeg godt nok dummet mig, ved at gemme mit reservemålmands pick til en runde der ikke kommer  Forlegen

Og godt valg af Jagielka, jeg sad selv længe og vejede ham og Yobo op i mod hinanden  Wink
Reglerne siger 20 spillere, så det må være det.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Shaft
Manager

« Svar #609: 10 Apr 2012, 08:40 »

Risom har i hvert fald begyndt at drafte en til runde. For min skyld kan vi godt gøre det, sådan at man får en lidt breddere trup.

Edit: og nu har jeg så læst den PM FCB har sendt ud Smiley
« Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 08:41 af Shaft » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #610: 10 Apr 2012, 08:48 »

Sku lige til at skrive det til dig Shaft Smiley

Men ja, 20 spillere er for mig at se lige smalt nok.
Med 25 spillere kan man også sagtens klare en skade i alle kæder og samtidig være dækket nogenlunde ind.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #611: 10 Apr 2012, 09:05 »

Er vi ikke enige om at det er 20 spillere? Hvis det skulle være lavet om, så havde jeg da valgt nogle andre spillere fremfor nogen der kan spille flere pladser.

Jeg har ikke fået nogen PMK om det skulle være ændret.

Så kan folk ikke lige vente med at drafte videre indtil det er afklaret!

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Yessir
Manager

« Svar #612: 10 Apr 2012, 09:08 »

Er vi ikke enige om at det er 20 spillere? Hvis det skulle være lavet om, så havde jeg da valgt nogle andre spillere fremfor nogen der kan spille flere pladser.

Vi fik en privat besked for lang tid siden, hvor i der stod at det ville være muligt at antallet blev ændret, det er det så blevet nu.

blomvikings
Manager

« Svar #613: 10 Apr 2012, 09:08 »

Alle skulle gerne have fået den PM af FCB ? Jeg sender den lige til dig smed

Yessir
Manager

« Svar #614: 10 Apr 2012, 09:10 »

Sendt 06 marts:

"Jeg kan i øvrigt heller ikke afvise at vi laver en ekstra runde med 3 yderligere spillere, så der er 23 spillere i hver trup - det afhænger af hvor lang tid det kommer til at tage at drafte de ovenfor nævnte 20 spillere."

Det er så bare blevet til 25 i stedet for 23.

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010