home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94262 gange)
Yessir
Manager

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #540: 29 Mar 2012, 22:02 »

Sindssygt at Rondon ikke var valgt, godt fundet blom!

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #541: 29 Mar 2012, 22:07 »

Synes bestemt også det er utroligt med den fysik den knight har. Tilgengæld forstår jeg heller ikke at Bent og Perotti heller ikke var valgt, men havde egentlig ikke tænkt mig at drafte en angriber mere nu når jeg tog Lewandowski, men kunne næsten ikke lade være Wink

blomvikings
Manager

« Svar #542: 29 Mar 2012, 22:09 »

Thank you Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #543: 30 Mar 2012, 09:57 »

Spardle formår virkelig at lave nogle alternative valg Smiley Men det kan være det er ham der sidder og griner til sidst !

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #544: 30 Mar 2012, 10:07 »

Enig Blom!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #545: 30 Mar 2012, 17:07 »

Spardle formår virkelig at lave nogle alternative valg Smiley Men det kan være det er ham der sidder og griner til sidst !
Tak tak Blomvikings, det du skriver tyder jeg nemlig for at betyde mine picks er gode Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #546: 30 Mar 2012, 18:35 »

Glimrende valg af Tornbo, Ever er fantastisk.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #547: 30 Mar 2012, 18:37 »

Hehe tyd du bare som du vil Smiley Men det er jo bare min holdning. Hvis du ender over mig, så er du jo bare klogere end jeg.
Lidt både og, mener ikke helt man bare kan sige det så firkantet, det gælder også om at komme i tanke om de gode spillere  Grin

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #548: 30 Mar 2012, 21:09 »

Off-topic eller det vel egentlig topic.. Godt valg af Nilmar, Kanok. Ham kunne jeg egentlig godt have brugt.

Batigol
Manager

« Svar #549: 30 Mar 2012, 23:08 »

D'herrer. Nu har jeg slettet en del indlæg uden nogen som helst form for relevans.

Jeg må sige at jeg er noget skuffet. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi ikke kan have sådan en konkurrence her kørende, uden at det skal ende i sådan en omgang mudderkastning. Det er ikke forbudt at begå fejl når man skal vælge sit pick - heller ikke hvis man gør det igen og igen. Jeg skal nok holde styr på konkurrencen og sørge for at det hele fungerer. Der er ikke nogen grund til at I andre begynder at agere udsmidere. Dels fordi der ikke er behov for at smide nogen ud, dels fordi jeg nok skal klare den slags hvis der alligevel, på ganske utænkelig vis, skulle blive behov for det. Dette er en konkurrence som jeg startede fordi jeg havde lyst til den; fordi jeg syntes at det kunne være sjovt. Der er ikke nogen grund til at gøre den mere seriøs end som så, og at man er inaktiv i flere dage er der som sådan slet ikke noget galt i. Så længe man får valgt sine sidste picks før selve draftet er overstået, går det kun udover en selv at man ikke får valgt sit pick indenfor de 8 timer.

Dertil må jeg simpelthen sige at jeg ikke kan se hvorfor det hele skal gå så stærkt. Formålet med konkurrencen var ikke at flyve gennem draft-runden, simulere sæsonen hurtigst muligt og få kåret en vinder. Formålet var at have et lille projekt som vi hver især kunne gå og hygge os med i de stille aftentimer, eller i weekenden når man nu alligevel sidder foran fjernsynet og ser bold. Jeg tror at I bliver nødt til at tage en dyb indånding og lige tælle til ti, når en af deltagerne ikke lige får valgt sit pick til tiden eller rigtigt. Der er ikke nogen grund til at slå over i en tone som den vi så i de, nu fjernede, indlæg. Jeg vil ikke se det køre sådan af sporet igen. Fra nu af behandler I jeres med-deltagere ordentligt. Der er plads til at prikke lidt til hinanden og sige at 'det og det hold ikke er så godt', men som det bliver påpeget i trådens allerførste indlæg, skal det gøres i en venskabelig tone og det føler jeg simpelthen ikke at det jeg så i de fjernede indlæg var. Det var lige en lille opsang herfra, og jeg håber at vi nu kan gøre draft-delen færdig på ordentlig vis, uden at skulle bruge mere krudt på at diskutere hvem der gør det hele ordentligt og rigtigt og hvorfor.

Kort fortalt: Vi er her for at have det sjovt, så hold nu en pæn tone overfor jeres 'med-brugere' her på forum.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #550: 30 Mar 2012, 23:17 »

Off-topic eller det vel egentlig topic.. Godt valg af Nilmar, Kanok. Ham kunne jeg egentlig godt have brugt.

Mange tak. Jeg må indrømme at jeg studsede lidt over at han hverken var på Yessirs eller min egen liste, da jeg ikke har set på angribere siden 2. runde.

Jeg kan dog afsløre at jeg sad og sammenlignede ham med en anden, der er omtrent på samme niveau, som heller ikke er valgt. Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #551: 30 Mar 2012, 23:23 »

FCB du fjernede vidst også flere end nødvendigt kan jeg se Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #552: 01 Apr 2012, 17:51 »

Hvorfor kommer folk ikke igang med den draft!

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #553: 01 Apr 2012, 18:48 »

Det kunne være fordi, Fynbo, Arsrea og Brøndby Zupras ikke ved det er deres tur, men beregn lige selv om det passer med de der 8 timer osv. angående tur Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #554: 01 Apr 2012, 18:55 »

Jeg synes der er mange gode spillere tilbage som folk måske har "glemt"

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010