home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo III beta key
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Diablo III beta key  (Læst 2278 gange)
MichaelPaw
Gæst

Diablo III beta key
« : 23 Feb 2012, 09:16 »

Hey Freaks

Jeg vil gerne hører om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i en beta til Diablo 3  Smiley

MichaelPaw
Gæst

Sv: Diablo III beta key
« Svar #1: 24 Feb 2012, 18:41 »

er der ikke nogen der kan hjælp?

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 24 Feb 2012, 19:00 »

Det er ikke noget, man "bare gør". Du kan gå ind på din battle.net account og skrive dig på en liste, hvor du opgiver information om din PC osv., og hvis du så er pisse heldig kan det være, at du får en beta key. Chancen er dog nok langt under 1%. Ellers kan det måske lade sig gøre at købe en for en latterlig pris på amazon, ebay eller lignende. Hvis ikke det betyder SÅ meget for dig, må du nok bare vente som alle andre.

40xmax
Ynglingespiller

« Svar #3: 24 Feb 2012, 19:01 »

Må desværre sige der kommer ikke nogle til Europa, det er vist kun i USA de kommer i
og kan sige dig der er mange som er træt af det Smiley

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

Enged
Gæst

« Svar #4: 24 Feb 2012, 20:11 »

Må desværre sige der kommer ikke nogle til Europa, det er vist kun i USA de kommer i
og kan sige dig der er mange som er træt af det Smiley
Det er vist ikke helt rigtigt.
Jeg har da hørt et par stykker snakke om det på min, og jeg har læst om andre, der har fået fingerene i en.
Om det er en de har købt ved jeg ikke, men jeg tvivler stærkt på, at det kun er i USA, at de bliver udgivet. Dog er chancen for at få en kode nu nok lig 0.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 24 Feb 2012, 20:18 »

Min lillebror har betaen nu Wink

,,

MichaelPaw
Gæst

« Svar #6: 24 Feb 2012, 21:56 »

En af mine venner fik den i gemmen Gamereactor. ved i noget om man kan spille det til mac?

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Feb 2012, 01:58 »

Hver dag får du formentlig nogle let suspekte mails til din mailkonto, der tilbyder dig en beta til Diablo III. Bare svar på alle sammen, og før eller siden får du en beta. Husk at du selvfølgelig skal give kreditkortoplysning er hvis de spørger.

*edit*
ok eftersom vi har et par yngre brugere, må jeg hellere klargøre at ovenstående selvfølgelig var en joke.

Det bedste du kan gøre er at skrive dig op til betaen hos Blizzard og ellers deltage i diverse spilsiders konkurrencer med en beta plads som præmie.
« Seneste Redigering: 25 Feb 2012, 02:00 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8: 25 Feb 2012, 02:15 »

Blot inden det bliver tilfældet, så vil jeg minde om vores retningslinjer der forbyder snak om ulovlige downloads osv. Smiley Som de fleste har skrevet herinde kan du skrive dig på en liste som angivet af de forrige. Er dette ikke godt nok til dig, og ønsker du istedet hjælp til en ulovlig download af betaen (såsom det er via Gamereactor (går ud fra det er en download af en andens logind)), så bedes dette ikke omtalt her Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lavezzi
Gæst

« Svar #9: 25 Feb 2012, 02:17 »

... Og husk nu, børn, I må ikke slå ihjel.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #10: 25 Feb 2012, 08:50 »

Blot inden det bliver tilfældet, så vil jeg minde om vores retningslinjer der forbyder snak om ulovlige downloads osv. Smiley Som de fleste har skrevet herinde kan du skrive dig på en liste som angivet af de forrige. Er dette ikke godt nok til dig, og ønsker du istedet hjælp til en ulovlig download af betaen (såsom det er via Gamereactor (går ud fra det er en download af en andens logind)), så bedes dette ikke omtalt her Smiley
Gamereactor er ikke ulovligt det er en hjemmeside som tester spil  Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #11: 25 Feb 2012, 08:54 »

Gamereactor er ikke ulovligt det er en hjemmeside som tester spil  Thumbs Up

Fair nok, det vidste jeg ikke - men hvis betakoden ikke er givet ud af Blizzard til dig som person, så henter du jo stadig en andens logind - vel at bemærke ulovligt. Ellers ville de jo ligge betaen frit tilgængeligt. Så det ændrer sådan set ikke på materialet, blot på sidens renome - hvilket naturligvis ikke skal skydes ned, når nu det ikke er en ulovlig side på nogen vis.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #12: 25 Feb 2012, 11:06 »

Swizz jeg vil næsten tro at Gamereactor har kørt en konkurrence, hvori vinderne vandt (legale) beta keys til spillet, det er ret normal praksis omkring sådanne beta forløb, og blev også gjort af Blizzard før alle deres WoW-udgivelser og ved Starcraft II betaen.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13: 25 Feb 2012, 14:30 »

Fair nok, det vidste jeg ikke - men hvis betakoden ikke er givet ud af Blizzard til dig som person, så henter du jo stadig en andens logind - vel at bemærke ulovligt. Ellers ville de jo ligge betaen frit tilgængeligt. Så det ændrer sådan set ikke på materialet, blot på sidens renome - hvilket naturligvis ikke skal skydes ned, når nu det ikke er en ulovlig side på nogen vis.
De har jo fået 100 tror jeg det var af blizzard  Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #14: 10 Mar 2012, 12:57 »

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010