home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 35407 gange)
Grün
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #53
« Svar #165: 07 Jun 2012, 11:27 »

Det gør ikke noget Wester, tillykke med PrL! Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #53
« Svar #166: 09 Jun 2012, 15:25 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans
GOLF
Efter et ordentlig dyk i motivationen så er jeg ved at være tilbage på sporet, jeg har fundet en rigtig god balance i min tilgang til savegamet. Jeg har gamet FM meget intens i en lang periode og har den seneste tid prøvet at tvinge mig selv igennem Woodstock projektet. Det dræbte simpelthen min motivation. Derfor har jeg cuttet meget ned på tiden foran computeren og FM, nu åbnes savegamet kun når lysten er stor, intet bliver længere tvunget igennem.

Førhen satte jeg mig næsten hver eneste aften foran skærmen, når ungerne var puttet. Det gør jeg ikke længere. Nu bliver aftenerne brugt på golfbanen, hvilket har resulteret i, jeg nu går par 3 banen i 40 slag. Hvilket er ganske fornuftigt efter kun 2 måneder på golfbanen. Så jeg er ved at være klar til at tage golfkørekortet til den store bane, for man skal gå par 3 banen i 46 eller under. Den friske luft og motion på golfbanen, har gjort at energien og lysten til FM sent om aftenen er tilbage. Hvor jeg nyder en varm kop kaffe og en lille time i selskab med Woodstock. Ikke mere end det, for det holder savegamet friskt og energifyldt. Jeg har droppet det med at tage lige en ekstra kamp men slukke efter en time. For så er man mere tændt næste gang savegamet åbnes. Jeg saver tit før en vigtigt kamp, så jeg har noget at se frem til dagen efter. Det har hjulpet enormt på min FM lyst, som er tilbage på toppen men i en fin balance.

Den nyfundne energi har også gjort, at jeg har langt om længe, har givet mig i kast med en 4-4-2 taktik pakke. Hvor jeg har en kontra, standard og offensiv 4-4-2 taktik at vælge imellem. Det har også tændt mig helt vildt, for 4-4-2 er min yndlings formation men har aldrig rigtig fået den til at virke i FM. Det virker nu.

Stillingen skal ses i lyset af, at jeg har måtte skifte voldsomt ud i min trup. For efter mesterskabet i sidste sæson, så deltager jeg nu i Champions League, som er det helt store mål. Problemet er, at min trup udelukkende bestod af indkøbte spillere. Jeg havde kun ganske få spillere af egen avl, hvilket er et problem, når man skal registrere sin trup til europæisk fodbold. Derfor skiftede jeg voldsom ud, og hentede et hav af unge spillere til truppen, så jeg i fremtiden kan levere minimum en start 11 med spillere af egen avl. Truppens gennemsnitalder er nede på 22 år og ældste spiller er kun 27 år. Derfor er jeg mere end tilfreds med holdets præstationer, for fremtiden ser rigtig lys ud. For den unge trup rummer et enormt potentiale.

Næste update: Champions League

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #54
« Svar #167: 10 Jun 2012, 10:30 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans
CHL
Søndag formiddag og sønnen sendt af sted til børnefødselsdag. Normalt ville det betyde praktisk arbejde i huset men konen går hjemme på barsel, så huset er total clean. Det betød, at der var et par timer fri og tankerne om en tur på golfbanen ramte mig men nu er jeg ikke så golfnørdet endnu, at jeg tager af sted i alt slags vejr og der væltede en tsunami af regnvejr ned. Så jeg hoppede ind foran computeren og gjorde klar til lidt FM.

Jeg havde savet lige får Champions League kvartfinalerne, så jeg havde noget at se frem til. Jeg havde noget overraskende spillet mig nemt videre fra gruppespillet på trods af en svær gruppe. I 1/8 finalen havde jeg heldet med mig og vandt over Sevilla i straffesparkskonkur rence. Så jeg var klar til kvartfinale mod Lazio.

Moralen var god på holdet, for den unge reserver havde helt sensationelt lige vundet League Cuppen over Man City i finalen. Samtidig leverede stamspillerne fine resultater i Premier League og holdet var stadig i top 4, som også var målsætningen i ligaen i denne sæson. For det var vigtigt, at få Champions League billetter til næste sæson. Da Champions League jo er det næste helt store mål i Woodstock projektet.

Forsættelse følger…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #55
« Svar #168: 10 Jun 2012, 11:46 »

CHL – Del 2
Lazio blev sendt ud i mørket og jeg er nået frem til semifinalen i Champions League, hvor endnu et italiensk hold venter. Modstanderen er Milan. Samtidig er stillingen i Premier League utrolig tæt og kampen om Champions League billetterne er hård.

Nu ville jeg normalt spille sæsonen færdig men den nye tilgang gør, at jeg har valgt at save. Så nu har jeg noget at se frem til og det hjælper voldsomt på motivationen. Nu kan jeg slet ikke vente. til der bliver tid til FM igen.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #56
« Svar #169: 10 Jun 2012, 21:51 »

Svineheldig
Så fik jeg gamet min times FM her til aften og aldrig har jeg været så svineheldig i FM før..

Champions League semifinale

Og det svineheld forsatte i finalen mod Barcelona…

Champions League finalen

Og dermed opnåede og fuldførte jeg endnu en målsætning..

1: Fra LLM til Premier League triumf

2: Fra LLM til Champions League triumf

3: Rygestop

4: 1000 kampe

Så nu er der kun 2 målsætninger tilbage, rygestoppet og kamp nr.1000.. Rygestoppet går ikke skide godt og der er ufatteligt langt til kamp nr.1000. Jeg har spillet 789 kampe. Den Champions League triumf kom alt alt for tidligt. Jeg havde lige fundet motivationen men er straks røget tilbage. For nu handler det bare om vilje for at opnå de 1000 kampe, jeg frygter en lang ørkenvandring. Derfor er jeg gået i tænkeboks for at finde på nye målsætninger, som kan holde motivationen kørende…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #57
« Svar #170: 11 Jun 2012, 18:58 »

Patrioten
Efter jeg helt sensationelt vandt Champions League, så har jeg brug for ny inspiration til mit save. Jeg tog et kig på truppen og blev helt flov. Der var kun en englænder i truppen og han var ikke engang i den faste start 11er. Hvordan kunne jeg som manager, for et hold i England kun have en englænder i truppen og så endda i en fan ejet klub? Det var ikke skide sympatisk, ja det var direkte pinligt! Det skal der ændres på. Så fra nu af må der kun købes englændere og målsætningen er at vinde både Premier og Champions League med et rent engelsk hold. Jeg er dog dansker, derfor laver jeg et lille twist. Jeg må krydre truppen med 3 danske spillere.

1: Fra LLM til Premier League triumf

2: Fra LLM til Champions League triumf

3: Vind Premier og Champions League med et rent engelsk hold krydret med 3 danskere

4: 1000 kampe

5: Rygestop

Jeg glæder mig allerede til en time med FM i aften men først efter en lille tur på golfbanen selvfølgelig.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #58
« Svar #171: 16 Jun 2012, 21:46 »

#SLUT
Rygrad som en regnorm
Efter næsten 800 kampe, hvor jeg har taget Woodstock Sports fra 9. division op i Premier League, vundet den og derfra videre til Champions League triumf. Så er rejsen nu slut. Jeg er gået helt FM kold og lukker FM helt ned for denne sæson. Lysten og motivationen er helt væk. Det er tid til en lang pause fra FM, så der kan samles energi til FM13. Hvor den igen står på DM i FM og blogkonkurrencer.

Et spørgsmål om vilje var bloggens undertitel og på FM siden gik det ganske fint men hvad rygestoppet angår, så må jeg erkende, at jeg har en rygrad som en regnorm. Jeg ryger præcis ligeså meget som da bloggen startede.

Tak til dem der fulgte med og tak for den pæne respons bloggen har fået. Det har hjulpet meget på motivationen men nu er det slut for denne gang. Jeg håber i vil følge mine blogs i sæsonen FM13. Tak for denne gang…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #SLUT
« Svar #172: 16 Jun 2012, 22:02 »

Øv Wester!

Det er godt nok ærgeligt! - Men forståeligt! - Der er vel også stadig en masse at se til med den lille.

Jeg glæder mig til FM13 og forhåbentlig ny spilleglæde fra din side.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #173: 16 Jun 2012, 22:04 »

Øv Wester!

Det er godt nok ærgeligt! - Men forståeligt! - Der er vel også stadig en masse at se til med den lille.

Jeg glæder mig til FM13 og forhåbentlig ny spilleglæde fra din side.

Ja det er svært at finde kræfterne til FM om aftenen og en lille ny i familien hjælper ikke på energien, for jeg er dælme træt når klokken rammer 22.00 Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #174: 16 Jun 2012, 23:05 »

Ærgerligt at den slutter, for det har fandme været en god blog, men forstår det godt Smiley
Glæder mig allerede til FM13, og dine blogs.

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #175: 16 Jun 2012, 23:25 »

Ærgerligt at den slutter, for det har fandme været en god blog, men forstår det godt Smiley
Glæder mig allerede til FM13, og dine blogs.

Jeg glæder mig også til FM13... Men du skal nok vente længe på en blog fra mig, for det bliver nok kun til en til konkurrencen næste år...

Men håber jeg kan lokke dig til at deltage i DM i FM13  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #176: 17 Jun 2012, 00:34 »

Har lige læst hele blogen  igennem for første gang med Kasabian i ørene og Le Mans på skrærmen det var verdensklasse. Ville aldrig  kunne nå så langt

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 17 Jun 2012, 00:46 »

Jeg glæder mig også til FM13... Men du skal nok vente længe på en blog fra mig, for det bliver nok kun til en til konkurrencen næste år...

Men håber jeg kan lokke dig til at deltage i DM i FM13  Smiley

Det vil jeg da helt klart overveje Smiley

Neal Caffrey!

Bordeaux
Ynglingespiller

« Svar #178: 17 Jun 2012, 16:58 »

Tsk, du har jo ikke nået en sæson igennem ubesejret endnu Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #179: 17 Jun 2012, 17:15 »

Ærgeligt det er slut, men håber du vender stærkt tilbage i næste sæson af dette fantastisk spil Wink

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010