home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 113122 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #315: 28 Jul 2012, 16:28 »

Kan man godt spille FM på 2 PC'er? Altså den samme disc, men på 2 forskellige PC'er (Den ene er en "normal" PC og den anden er en Mac)?

Da spillet jo skal registreres på steam, så nej, en disk giver kun adgang til en bruger. Der er dog sommersudsalg ved steam, så det kan være du kan få en billigere kopi for tiden.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #316: 28 Jul 2012, 16:36 »

Okay, tak for svaret.

Liverpool, Dortmund, AGF

Risom
Manager

« Svar #317: 28 Jul 2012, 17:49 »

Kan man godt spille FM på 2 PC'er? Altså den samme disc, men på 2 forskellige PC'er (Den ene er en "normal" PC og den anden er en Mac)?

Hvis du logger ind på den Steambruger, du har spillet på, tror jeg du kan spille på den anden com også. Dog ikke på samme tid Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #318: 28 Jul 2012, 18:11 »

Hey freaks.
Hvis jeg udlejer en spiller til min rugeklub, og den klub ligger i en liga jeg IKKE har valgt med, får han så ikke noget spilletid?
Pga. de så ikke spiller kampe? ( Ifølge kampprogram?? )

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Enzo
Manager

« Svar #319: 28 Jul 2012, 18:33 »

Hey freaks.
Hvis jeg udlejer en spiller til min rugeklub, og den klub ligger i en liga jeg IKKE har valgt med, får han så ikke noget spilletid?
Pga. de så ikke spiller kampe? ( Ifølge kampprogram?? )

Jo, selvfølgelig gør han det.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #320: 28 Jul 2012, 18:43 »

Jo, selvfølgelig gør han det.

Okay, super mange tak for det Enzo! Thumbs Up

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #321: 30 Jul 2012, 09:59 »

Hey freaks!

Nogle der kan guide mig lidt igennem  med hensyn til hvordan man tager SS på mac? OG ligger dem herind Smiley ?

To dare is to do.

COYS <3

Anfield Road
Manager

« Svar #322: 01 Aug 2012, 22:30 »

Hey Freaks  Smiley

Jeg spiller i øjeblikket med Brøndby i vinterpausen 2013 og er i (dyb) krise. Når jeg så endelig vinder, så roser jeg dem og alle mand er glade. Lige undtagen en. Ud for Mikkel Thygesen står der altid "intet specifikt noteret". Og det er altid ham. Og det er altid kun ham. Han har ytret ønske om at blive solgt, men jeg overbeviste ham om at Brøndby nok skal komme igen og lave resultater. Og han er oven i købet anfører  Skuffet

Nogen der har oplevet noget lignende, eller som måske ved hvorfor dette sker?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #323: 03 Aug 2012, 13:37 »

Hvor kan man se, hvor mange tilskuere man havde tid en given kamp?

Edit: Har fundet ud af det Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #324: 03 Aug 2012, 15:30 »

Hey Freaks  Smiley

Jeg spiller i øjeblikket med Brøndby i vinterpausen 2013 og er i (dyb) krise. Når jeg så endelig vinder, så roser jeg dem og alle mand er glade. Lige undtagen en. Ud for Mikkel Thygesen står der altid "intet specifikt noteret". Og det er altid ham. Og det er altid kun ham. Han har ytret ønske om at blive solgt, men jeg overbeviste ham om at Brøndby nok skal komme igen og lave resultater. Og han er oven i købet anfører  Skuffet

Nogen der har oplevet noget lignende, eller som måske ved hvorfor dette sker?

Har oplevet det samme med Mario Balotelli og Jimmy Nielsen, men hvis de ikke er blevet glade efter en sejr og har spillet godt taler jeg individuelt til dem og så bliver de en sjælden gang glad.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Anfield Road
Manager

« Svar #325: 04 Aug 2012, 17:44 »

Jeg tænker på at starte et save med et norsk hold, og for ikke at overtage midt i en sæson så har jeg sat startdatoen til Januar 2011. Men når jeg skal vælge holdet så viser den at jeg ikke er med i en kontinental turnering. Men hvis ejg starter i Juni 2011 så er jeg lige pludselig med. skal jeg bare ignorere det og vente en halv sæson på at spille europæisk eller er jeg rent faktisk ikke med?

Nogen der har prøvet det samme eller som ved noget om det?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Deity
Juniorspiller
**

« Svar #326: 08 Aug 2012, 20:30 »

@Anfield Road

Kunne det være fordi, dit hold er blevet slået ud af turneringen i løbet af efterårssæsonen?

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #327: 08 Aug 2012, 20:53 »

Jeg tænker på at starte et save med et norsk hold, og for ikke at overtage midt i en sæson så har jeg sat startdatoen til Januar 2011. Men når jeg skal vælge holdet så viser den at jeg ikke er med i en kontinental turnering. Men hvis ejg starter i Juni 2011 så er jeg lige pludselig med. skal jeg bare ignorere det og vente en halv sæson på at spille europæisk eller er jeg rent faktisk ikke med?

Nogen der har prøvet det samme eller som ved noget om det?

Jeg tror jeg har svaret på dit spørgsmål:

- Hvis du starter i januar 2011 kan du ikke indtræde i de europæiske turneringer der starter før efter sommerferien 2011 Smiley da 10/11 sæsonen jo er opgjort og dermed også de europæiske turneringer. Da de svenske/norske ligaer løber fra forår - efterår samme år indtræder du som vinder af den norske liga først i europa året efter, dvs. vinder du ligaen 2011, indtræder du først i europa efter sommeren 2012 Smiley

Håber det gav mening? Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #328: 09 Aug 2012, 20:09 »

Er Lyngby og har fundet en god ung målmand fra USA, men han kan ikke få arbejdstilladelse. Er der noget jeg kan gøre?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Underdogen
Gæst

« Svar #329: 09 Aug 2012, 20:48 »

Hvordan kan man sige til talentspejderen, at han ikke skal spejde i et bestemte land mere uden også at slette hans rapporter fra hans sidste sted?

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010