home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 113249 gange)
Renehenriksen
Reserveholdsspiller

Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #270: 19 Jul 2012, 12:28 »

Jeg vandt FA cuppen i første sæson med Southampton. Er der nogen der ved hvor henne jeg træder ind i Euro cup kvalen?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #271: 19 Jul 2012, 12:30 »

Jeg vandt FA cuppen i første sæson med Southampton. Er der nogen der ved hvor henne jeg træder ind i Euro cup kvalen?

Fra premierleague.com:

There are three places in the UEFA Europa League available: the FA Cup winners will enter at the Group Stage; the fifth place team in the Barclays Premier League will enter at the Play-Off stage; and the Football League Cup winners will enter at the Q3 stage.

EDIT: Wikipedia siger dog dette (med henvisning til samme side som ovenstående er kopieret fra):

The place with direct access to the Group Stage will be given to the club that finishes in the highest position in the Barclays Premier League of the clubs qualifying for the UEFA Europa League. [6]
« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 12:33 af g00n » Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #272: 19 Jul 2012, 12:34 »

Fra premierleague.com:

There are three places in the UEFA Europa League available: the FA Cup winners will enter at the Group Stage; the fifth place team in the Barclays Premier League will enter at the Play-Off stage; and the Football League Cup winners will enter at the Q3 stage.

Mange tak for svaret. Det var overraskende at jeg træder ind i gruppespillet. Så skal der handles spillere:-)

bobbefar
Gæst

« Svar #273: 19 Jul 2012, 12:43 »

Hvordan holder i jeres motivation til spillet ? Smiley
Synes tit at jeg har svært ved at holde mig motiveret når jeg har spillet ca. 2 sæsoner

Risom
Manager

« Svar #274: 19 Jul 2012, 13:04 »

Hvordan holder i jeres motivation til spillet ? Smiley
Synes tit at jeg har svært ved at holde mig motiveret når jeg har spillet ca. 2 sæsoner

Jeg sætter mig mål/krav, som fx. pointantal eller balancen hele tiden skal være i plus.

Jeg spiller altid med Liverpool, men nogle gange starter jeg nye spil, hvor jeg så efter en time i det spil, finder ud af, at det er langt kedeligere end Liverpool  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #275: 19 Jul 2012, 22:30 »

nogen der ved hvorfor jeg ikke kan vælge den fane der hedder Hold? bliver den åbnet senere på sæsonen?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #276: 19 Jul 2012, 22:43 »

nogen der ved hvorfor jeg ikke kan vælge den fane der hedder Hold? bliver den åbnet senere på sæsonen?

Jeg er sidst på sæsonen, og i alle ligaer er ´hold´ også låst. Så jeg vil også gerne vide det.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #277: 20 Jul 2012, 01:33 »

Fordi "Hold" betyder de hold som er med, og dem kan du allerede nu se.

Hvis du går ind på VM for eksempel, kan du vælge den fane. Der vil du så kunne se hvem der kvalificeret. Hvis du ikke er kommet så langt frem i tiden, vil der kun stå Brasilien, fordi de er værtsnation. Efterhånden som der er flere hold der kvalificerer sig til VM, vil de også komme til at stå der.

Veni, vidi, vici

Arsenal9
Juniorspiller
**

« Svar #278: 21 Jul 2012, 19:47 »

Jeg er manager for Schalke 04 i 2015. Jeg er nu i Oktober måned hvor der stadig ikke har været en eneste liga kamp, der har været europa cup og den Tyske pokalturnering. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke har spillet nogle liga kampe i oktober??

Anfield Road
Manager

« Svar #279: 22 Jul 2012, 17:34 »

Nogen der har en ide om hvorfor min spiller har fået 3 røde kort i 8 kampe? Han har "kun" 13 i aggressivitet og har en afbalanceret personlighed  Huh

Det føles som om han får rødt kort hver eneste gang jeg giver ham chancen og det er ved at gå mig godt og grundigt på nerverne.  Bøder, private talks intet har effekt  Sur

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #280: 22 Jul 2012, 19:10 »

Hvilken form for tacklinger laver han? Og er han ung og uerfaren?

Anfield Road
Manager

« Svar #281: 22 Jul 2012, 21:42 »

Hvilken form for tacklinger laver han? Og er han ung og uerfaren?

hvilken for tacklinger han laver? ikke sikker på jeg forstår hvad du mener Smiley
men tacklinger er sat til standard og manden er 29. jeg har aldrig oplevet noget lignende  crazy

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #282: 22 Jul 2012, 22:49 »

Hej freaks, hvis der sidder nogen taktiske genier derude, så prøv at løse det her for mig, for jeg fatter hat... (jeg kommer selvfølgelig gerne med flere oplysninger omkring taktik, hvis det er nødvendigt.)

Jeg er Lyon, og min taktik kan ses ude til venstre. Den fungerer egentlig rigtig godt, jeg har masser af boldbesiddelse, omkring 60% i hver kamp. Skud på mål, hedder mange gange >25 til mig, og <5 til modstanderen. Men jeg kan simpelthen ikke score, lige meget hvem jeg spiller mod.

Så prøvede jeg for sjov at gå på ferie, da jeg skulle møde PSG på udebane. Resultat=58% bold til PSG, skud på mål hed 9-6 til PSG. Målscore= 2-0..... til mig. Huh

Det skal selvfølgelig lige med, at min assistent havde fået at vide at skulle spille med samme taktik og de samme spillere, hvilket han gjorde.
Hvad gør jeg forkert?

Hjælp er meget nødvendigt.... Græder

Veni, vidi, vici

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #283: 22 Jul 2012, 22:52 »

Har du kigget på hvilken type chancer dit hold kommer frem til, samt hvilke spillere din assistent brugte i den kamp?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Anfield Road
Manager

« Svar #284: 22 Jul 2012, 22:52 »

Hej freaks, hvis der sidder nogen taktiske genier derude, så prøv at løse det her for mig, for jeg fatter hat... (jeg kommer selvfølgelig gerne med flere oplysninger omkring taktik, hvis det er nødvendigt.)

Jeg er Lyon, og min taktik kan ses ude til venstre. Den fungerer egentlig rigtig godt, jeg har masser af boldbesiddelse, omkring 60% i hver kamp. Skud på mål, hedder mange gange >25 til mig, og <5 til modstanderen. Men jeg kan simpelthen ikke score, lige meget hvem jeg spiller mod.

Så prøvede jeg for sjov at gå på ferie, da jeg skulle møde PSG på udebane. Resultat=58% bold til PSG, skud på mål hed 9-6 til PSG. Målscore= 2-0..... til mig. Huh

Det skal selvfølgelig lige med, at min assistent havde fået at vide at skulle spille med samme taktik og de samme spillere, hvilket han gjorde.
Hvad gør jeg forkert?

Hjælp er meget nødvendigt.... Græder

jeg vil gerne hjælpe men det kræver lige en holdopstilling inkl. spillere og holdinstruktioner. skal lige siges at jeg ikke er noget taktisk geni men jeg vil gerne prøve at hjælpe  Smiley har selv prøvet noget lignende.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010