home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 105010 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #465: 21 Dec 2012, 01:05 »

hvad kan man gøre hvis mine spillere ikke er motiverede for at spille for mig?? handler det bare om klare sig godt med holdet eller handler det også om andre ting?? (går godt i ligaen og moralen er høj)

Du har et for lavt ry, så du skal vinde nogle pokaler eller bare generelt gøre det over forventning i ligaen.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #466: 21 Dec 2012, 15:59 »

okay det var også det jeg regnede med. syntes bare det var mærkeligt når det var nogle af de spillere jeg selv havde hentet til klubben som ikke kunne motivere sig. men jeg forsætter bare og holdet spiller godt og over forventning så det er fint.
Logged

Brøndby IF!!!!

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #467: 22 Dec 2012, 17:44 »

ved godt det måske er et mærkeligt spørgsmål men er der nogen måde på at jeg kan finde det dårligste hold i Football manager 2012 uden at sgu kigge mange klubber igennem?? med alt i betrækning som kvalitet af spillere ,lønbudget, faciliteter, økonomi, omdømme og andet??
Logged

Brøndby IF!!!!

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #468: 28 Dec 2012, 22:27 »

Har ansat en Engelsk talentspejder, og jeg spiller pt med Viborg. mit spørgsmål er så om jeg kan regne med hans rapporter når han før han kom til Viborg kun havde talentspejder viden fra England og Skotland og de andre nærliggende lande?? syntes nemlig ikke hans rappoter har set overnevisene ud ind til videre
Logged

Brøndby IF!!!!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #469: 28 Dec 2012, 23:05 »

Nej, hans rapporter passer ud for  daværende klub og spillerens niveau, hvilket vil sige at en 2 stjernet spiller i Arsenal nok vil være en 5 stjernet spiler hos dig.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #470: 29 Dec 2012, 00:01 »

ved godt det måske er et mærkeligt spørgsmål men er der nogen måde på at jeg kan finde det dårligste hold i Football manager 2012 uden at sgu kigge mange klubber igennem?? med alt i betrækning som kvalitet af spillere ,lønbudget, faciliteter, økonomi, omdømme og andet??
Hvis du sætter tre parametre i editoren så finder du disse hold fra Moldova:
Locomotiva Bas
Criuleni
Alifomix
Vulcanesti
De har alle fire 1 i omdømme, 1 i moral, og ikke gået under.
Logged

Veni, vidi, vici

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #471: 29 Dec 2012, 00:07 »

Er der noget man kan gøre for at en spiller ikke ligeså nemt bliver ramt af skader?
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #472: 29 Dec 2012, 00:11 »

Er der noget man kan gøre for at en spiller ikke ligeså nemt bliver ramt af skader?
Har du prøvet at sætte ham lidt ned i træningsmængden?
Logged

Veni, vidi, vici

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #473: 29 Dec 2012, 00:22 »

Nej, men det er også i kampe skaderne ofte falder. Tænkte at træne ham i styrke, men ved ikke om det vil hjælpe. Smiley
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #474: 06 Jan 2013, 02:19 »

Hvis du sætter tre parametre i editoren så finder du disse hold fra Moldova:
Locomotiva Bas
Criuleni
Alifomix
Vulcanesti
De har alle fire 1 i omdømme, 1 i moral, og ikke gået under.
Ups mente af spilbare hold Smiley
Logged

Brøndby IF!!!!

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #475: 06 Jan 2013, 02:20 »

er det øvrigt normalt at en spiller stopper karrieren som 24 årig??? 
Logged

Brøndby IF!!!!

Rohrsel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #476: 12 Jan 2013, 15:36 »

Hey guys!

Jeg har startet min egen klub i den laveste italienske række. Jeg er nu nået så langt, at jeg har vundet Serie A. Men! Jeg har aldrig før haft en spiller, der er af egen avl. Derfor vil jeg rigtig gerne opgradere min ungdoms rekruttering. Den er over middel, efter jeg for 1½ år siden, bad bestyrelsen om det. Sagen er nu, at jeg kun kan forslå at nedgradere den? Kan den da ikke opgraderes til bedre?

Min klub ligger i Napoli, selvom jeg ikke tror det betyder noget.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #477: 15 Jan 2013, 00:07 »

Hey guys!

Jeg har startet min egen klub i den laveste italienske række. Jeg er nu nået så langt, at jeg har vundet Serie A. Men! Jeg har aldrig før haft en spiller, der er af egen avl. Derfor vil jeg rigtig gerne opgradere min ungdoms rekruttering. Den er over middel, efter jeg for 1½ år siden, bad bestyrelsen om det. Sagen er nu, at jeg kun kan forslå at nedgradere den? Kan den da ikke opgraderes til bedre?

Min klub ligger i Napoli, selvom jeg ikke tror det betyder noget.

SÅ vidt jeg husker, har det noget at gøre med hvilket omdømme din klub har. Jo større omdømme, jo bedre kan din ungdomsafdeling blive, eftersom bestyrelsen vil være villig til at smide endnu flere penge i. Jeg har selv lidt samme problem med tottenham, men efter en Premier league sejr, og Chl semi finale, var de villige til at øge den.. der var mit omdømme også steget til Kontinentalt, eller noget i den stil
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Rohrsel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #478: 15 Jan 2013, 20:59 »

SÅ vidt jeg husker, har det noget at gøre med hvilket omdømme din klub har. Jo større omdømme, jo bedre kan din ungdomsafdeling blive, eftersom bestyrelsen vil være villig til at smide endnu flere penge i. Jeg har selv lidt samme problem med tottenham, men efter en Premier league sejr, og Chl semi finale, var de villige til at øge den.. der var mit omdømme også steget til Kontinentalt, eller noget i den stil

Arg, okay. Tusind tak for svaret! Det er virkelig fedt, det vil jeg så se, om jeg kan få be-eller-afkræftet! Grin
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #479: 10 Feb 2013, 11:04 »

Citat
ved godt det måske er et mærkeligt spørgsmål men er der nogen måde på at jeg kan finde det dårligste hold i Football manager 2012 uden at sgu kigge mange klubber igennem?? med alt i betrækning som kvalitet af spillere ,lønbudget, faciliteter, økonomi, omdømme og andet??

Citat
Har ansat en Engelsk talentspejder, og jeg spiller pt med Viborg. mit spørgsmål er så om jeg kan regne med hans rapporter når han før han kom til Viborg kun havde talentspejder viden fra England og Skotland og de andre nærliggende lande?? syntes nemlig ikke hans rappoter har set overnevisene ud ind til videre

Meget offtopic, men er det kun mig der synes det er hylende morsomt?  funny
Logged


Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010