home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 105005 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #450: 14 Okt 2012, 15:28 »

Nogle der ved i hvor høj grad indbyggertallet i byen har på ens fremtidige tilskuertal? Hvis jeg vælger et hold fra en by med 13.000 indbyggere, vil jeg så være ''hæmmet'' i fremtiden, eller vil der komme flere tilskuere jo højere ry jeg får uanset hvor mit hold geografisk ligger? Vil tilskuerne så bare komme langvejs fra, og komme fra andre hold eller hvad? Jeg skal lige til at starte med et hold i Blue Square N/S i England, og vil føre holdet op igennem rækkerne, men er som sagt i tvivl om hvorvidt jeg i fremtiden vil kunne trække mange tilskuere hvis holdet jeg vælger er fra en lille by  Thumbs Up
på forhånd tak! Smiley
I virkeligheden er det jo også sådan at jo større en klub er jo flere arbejdspladser vil der være. Og så vil folk jo flytte til byen  Smiley Så jo bedre klubben er jo større vil byen også vokse sig. Men jeg har også tit selv tænkt den tanke  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #451: 14 Okt 2012, 16:10 »

I virkeligheden er det jo også sådan at jo større en klub er jo flere arbejdspladser vil der være. Og så vil folk jo flytte til byen  Smiley Så jo bedre klubben er jo større vil byen også vokse sig. Men jeg har også tit selv tænkt den tanke  Smiley
Men det er jo begrænset hvor meget byen kan vokse, fordi jeg får 5 nye trænere, og en talentspejder Smiley Men så længe tilskuertallet stiger i takt med at klubben bliver bedre, så kan jeg vel være ligeglad om de kommer fra min by eller om de er rejst 100 km for at se mit hold spille på hjemmebane Wink.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #452: 14 Okt 2012, 16:15 »

Men det er jo begrænset hvor meget byen kan vokse, fordi jeg får 5 nye trænere, og en talentspejder Smiley Men så længe tilskuertallet stiger i takt med at klubben bliver bedre, så kan jeg vel være ligeglad om de kommer fra min by eller om de er rejst 100 km for at se mit hold spille på hjemmebane Wink.

Altså jeg vil sige at selvom året er 2045, så tror jeg ikke Herning er vokset så meget at 90.000 fra Herning kommer til fodbold.

Vi må trække folk fra Silkeborg, Viborg og andre byer også crazy
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #453: 14 Okt 2012, 16:23 »

Altså jeg vil sige at selvom året er 2045, så tror jeg ikke Herning er vokset så meget at 90.000 fra Herning kommer til fodbold.

Vi må trække folk fra Silkeborg, Viborg og andre byer også crazy

Ja selvfølgelig, men en stor klub vil trække folk til byen  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #454: 16 Dec 2012, 20:18 »

hvis man nu vælger at blive manager for en meget lille klub i et land uden mange indbyggere ( foreksempel Island ) vil jeg så have problemer med at få fyldt station hvis jeg er blevet en stor klub og jeg så havde en stadionkapacitet på lad os sige 60.000, ville jeg så ikke have mulighed for fylde station fordi at landet ca har 325.000 indbyggere, eller vil folk bare strømme til min klub fordi den ville være succesfuld??
Logged

Brøndby IF!!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #455: 16 Dec 2012, 20:24 »

hvis man nu vælger at blive manager for en meget lille klub i et land uden mange indbyggere ( foreksempel Island ) vil jeg så have problemer med at få fyldt station hvis jeg er blevet en stor klub og jeg så havde en stadionkapacitet på lad os sige 60.000, ville jeg så ikke have mulighed for fylde station fordi at landet ca har 325.000 indbyggere, eller vil folk bare strømme til min klub fordi den ville være succesfuld??

Jeg tror aldrig du vil få lov til at bygge så stort et stadion, pga. en lille fanbase. Jeg har samme problem i mit Monaco spil, jeg vinder CL, ligaen og alle cups, men jeg ligger kun på 14.000 tilskuer i gennemsnit (Der bor en 35-40.000 i Monaco). Den synes ikke at blive højere, selvom jeg klarer mig fremragende.

Jeg vil gerne vende tilbage til dig, hvis jeg ser en anden tendens, men mit umiddelbare indtryk er at det ikke kan lade sig gøre i stort skala med en lille by/land.

edit: Jeg er i 2018.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2012, 20:26 af NAsMaR » Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #456: 16 Dec 2012, 20:46 »

Tjah, Stade Louis II kan rumme 2/3 af Monaco's befolkning, så et nyt stadion er nok tvivlsomt... Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #457: 16 Dec 2012, 20:55 »

Tjah, Stade Louis II kan rumme 2/3 af Monaco's befolkning, så et nyt stadion er nok tvivlsomt... Smiley

Hehe, ja det er nok lige meget nok at forlange, men derfor bliver mit board stadig bombarderet af forespørgsler om udbyggelse.

Tror eneste udvej er at skifte til en større klub/by. Render rundt med et enormt underskud hver sæson, som bliver reddet af deres sugar-daddy, det var ikke gået uden Smiley
Logged


impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #458: 17 Dec 2012, 18:08 »

NAsMaR du må gerne skrive hvis du ser en anden tendens. men syntes bare det er ærgerlig at man ikke kan få mange på station hvis man er i et lille land, da det så giver mig mindre løst til at begive mig ud på sådan en udfordring. men hvad med i England?? vil man kunne tage en lille klub måske lidt uden for London og gøre den stor og så få mange tilskuere, siden man er i England?? eller kræver det bare en "stor klub at have mange tilskuere og et stort station
Logged

Brøndby IF!!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #459: 17 Dec 2012, 18:21 »

Det kræver en stor by for at have mulighed for en stor fanbase, tilslutningen bliver større jo mere succes, men hvis fanbasen er begrænset af byens størrelse, så tror jeg man har et problem med at få flere til. Så det vil klart være en fordel at starte i en lille klub i en stor by.
Logged


impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #460: 17 Dec 2012, 18:40 »

okay lyder også logisk nok
Logged

Brøndby IF!!!!

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #461: 17 Dec 2012, 18:44 »

Har et spørgsmål ?

jeg spiller en 4-2-3-1 med en skarpretter i front. ( Carlos vela )

skal kanterne spille Support eller angreb og det samme med den offensive midt angrab/support?

jeg syntes nemlig ikke det fungere lige pt hvor jeg har alle til at stå som angreb ?
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #462: 17 Dec 2012, 18:50 »

kunne godt tænke mig at lære at udvikle gode talenter. er der nogen der kender en god guide til det??
Logged

Brøndby IF!!!!

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #463: 17 Dec 2012, 18:58 »

Har et spørgsmål ?

jeg spiller en 4-2-3-1 med en skarpretter i front. ( Carlos vela )

skal kanterne spille Support eller angreb og det samme med den offensive midt angrab/support?

jeg syntes nemlig ikke det fungere lige pt hvor jeg har alle til at stå som angreb ?

Prøv at kigge på dine spilleres egenskaber, ved den taktik, plejer jeg at have de 3 offensivemidtbaner på sup, de 2 kanter som Wings, og en IA/fremskudt playmaker på offensive midt Smiley Men er jeg bagefter med 20 min igen eller lignende, vil jeg så skubbe wingsne op i angreb, for at have dem længere fremme. Håber det hjalp lidt Smiley Men hovedsageligt kig på dine spillere, og måske prøve sig lidt frem Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #464: 20 Dec 2012, 23:42 »

hvad kan man gøre hvis mine spillere ikke er motiverede for at spille for mig?? handler det bare om klare sig godt med holdet eller handler det også om andre ting?? (går godt i ligaen og moralen er høj)
Logged

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010