home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  3-mands angreb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3-mands angreb  (Læst 2817 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
3-mands angreb
« : 19 Feb 2012, 16:28 »

Hejsa Smiley ville høre om der er nogen som har erfaringer med at spille med 3 angribere? og hvilke holdindstillinger i bruger osv. :-) på forhånd tak Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #1: 19 Feb 2012, 17:21 »

Hejsa Smiley ville høre om der er nogen som har erfaringer med at spille med 3 angribere? og hvilke holdindstillinger i bruger osv. :-) på forhånd tak Opstemt

Spiller med 3-mands angreb i mit Barcelona spil og det går forrygende! Scorer over 100 mål i ligaen og lukke samtidig under 25 mål pr sæson! (i denne sæson 2014/2015 har jeg efter 19 kampe kun lukket 2 mål ind!)

Ham til højre er skarpretter og der har jeg valgt Messi, og idet han er venstrebenet vil han automatisk trække ind i banen (det er her din topscorer vil være, Messi har scoret flere mål end han har spillet kampe hver eneste sæson!)

I midten mener jeg det er dybdeliggende angriber support. Det er en der trækker ned i banen og sætter de andre op. Han scorer ikke så mange som de andre, men alligevel smækker han nogle ind i løbet af sæsonen.

Ham til venstre er fremskudt angriber angreb. Han scorer også nogle mål og laver nogle assist, men det er primært ham til højre der scorer!

På midtbanen har jeg "Barcelona-midtbane" med en offensiv, support og ankermand på den defensive. Forsvaret er som normalt. Holdinstillingerne afhænger af hvilket hold du er Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Naustratze
Gæst
 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #2: 19 Feb 2012, 17:37 »

Har 3 mands angreb i Villarreal. Har præcis som Slindj93 en skarpretter ude i venstre, det er Rossi der ligger derude.
I midten ligger Nilmar, mener han er avanceret angriber, men er ikke helt sikker.
Ude i venstre ligger nyindkøbet Neymar som supporter, men det har jeg kun spillet med i 2 kampe, kan simpelthen ikke vælge hvordan jeg skal sammensætte angrebet :-)
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #3: 19 Feb 2012, 17:47 »

Jeg siger mange tak for jeres svar Smiley tror jeg vil prøve de indstillinger du bruger slindj93  Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #4: 19 Feb 2012, 17:56 »

Jeg spiller med 3 mands angreb i Saint-Etienne (dog med to fløj angriber i stedet for centrale), og det har jeg stor succes med.

Vandt overraskende ligaen, blev nummer 2 i europa leauge og vandt en pokalturnering.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #5: 19 Feb 2012, 18:12 »

Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal sammensætte angrebet, prøver at lære Rossi at spille fløj-angriber, men ved ikke hvordan jeg skal gøre med de 3.

Hvad siger i? Tænker også lidt på, at man kan have en af dem hængende bagved de 2 andre.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #6: 22 Feb 2012, 13:44 »

Spiller med 3-mands angreb i mit Barcelona spil og det går forrygende! Scorer over 100 mål i ligaen og lukke samtidig under 25 mål pr sæson! (i denne sæson 2014/2015 har jeg efter 19 kampe kun lukket 2 mål ind!)

Ham til højre er skarpretter og der har jeg valgt Messi, og idet han er venstrebenet vil han automatisk trække ind i banen (det er her din topscorer vil være, Messi har scoret flere mål end han har spillet kampe hver eneste sæson!)

I midten mener jeg det er dybdeliggende angriber support. Det er en der trækker ned i banen og sætter de andre op. Han scorer ikke så mange som de andre, men alligevel smækker han nogle ind i løbet af sæsonen.

Ham til venstre er fremskudt angriber angreb. Han scorer også nogle mål og laver nogle assist, men det er primært ham til højre der scorer!

På midtbanen har jeg "Barcelona-midtbane" med en offensiv, support og ankermand på den defensive. Forsvaret er som normalt. Holdinstillingerne afhænger af hvilket hold du er Smiley
Spændende - men jeg kan ikke lide din "finte" med at bruge Messi som poacher - spillets måske stærkeste kreative kraft spiller en "simpel" rolle som skarpretter Wink Han burde være din kreative kraft, som iscenesatte de andre - men okay.. Du har stor succes med denne konstellation og Messi har færdigheder til at spille pladsen, men jeg tænker du ville få mere ud at at bruge en anden som poacher - for holdet, men næppe Messi som målsluger.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #7: 25 Feb 2012, 16:31 »

Jeg kørte i FM2011 med et 3 mands angreb i en 4-1-2-0-3 formation. Det fungerede glimrende og giver noget utroligt flot spil. Centralt brugte jeg en fysisk meget komplet angriber a lá Dzeko, Sanogo (han var -10), Damiao eller lignende. Dvs. både en de 2 andre angribere kan slå indlæg til, men også en der kan løbe fra forsvarsspillerne på en kontra, resultatet var mål i spandevis af den centrale angriber, mens de 2 andre lidt lettere og mere driblestærke angribere (Tænk Neymar, Pato, Rossi, Kadlec, Suarez, Remy, Doumbia etc.) fik spandevis af assists og en god portion mål. Den defensive midt var så defensiv som de findes, mens de 2 centrale begge var offensivt orienterede, men gode nok defensivt til at de kunne bidrage med noget her også.

Jeg har ikke testet formationen i FM12, men vil tro at den stadig er nogenlunde brugbar.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #8: 28 Feb 2012, 23:59 »

Spændende - men jeg kan ikke lide din "finte" med at bruge Messi som poacher - spillets måske stærkeste kreative kraft spiller en "simpel" rolle som skarpretter Wink Han burde være din kreative kraft, som iscenesatte de andre - men okay.. Du har stor succes med denne konstellation og Messi har færdigheder til at spille pladsen, men jeg tænker du ville få mere ud at at bruge en anden som poacher - for holdet, men næppe Messi som målsluger.

Spillede også ham i en mere central rolle i starten, men har virkelig fået meget ud af ham som skarpretter.

Over 4,5 sæson:

Kampe: 226 (3)
Mål: 264
Assist:110
Kampens spiller (alle turneringer): 89
Laveste gennemsnitskarakter (alle turneringer): 7,91
Højeste gennemsnitskarakter (alle turneringer): 8,18

(skal lige siges at alle hans karakterer for hver sæson kun i ligaen ligger over 8. Det er det internationale og pokal, som trækker ned)
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #9: 29 Feb 2012, 14:00 »

Jeg spiller også med 3 angriber de 2 ligger dog på kanten men er så som inderste angriber og trækker ind i banen hvilket giver plads til at mine backs kan komme i overlap... Fungere sindsygt godt..
Spidsangriberen bliver sat helt afhængig af hvem der er på pladsen..
Spillede hele sidste sæson med Carlos Fierro på toppen og han spillede som skarpretter og scorede 37 mål i ligaen..
Men i denne sæson har jeg fået hentet en vild regens som jeg har startet ud med som kompletangriber

På kanterne ligger Pato og Nani og en dansk vild regens spiller skifter lidt imellem de 3 spiller på kanten alle score omkring de 15 mål og ligger ca 15-20 mål op...  Thumbs Up
Logged

J-raw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #10: 24 Mar 2012, 19:54 »

I mit save, har jeg konsekvens spillet med 3 centrale angribere; ham i midten er targetmand og skal gerne være fysisk stærk - de to andre til højre og venstre er skarprettere, så har jeg 2 centrale midtbanefolk, hvor ham til venstre er fremskudt playmaker mens spilleren til højre er central midtbanespiller, bag de to har jeg en defensiv midtermand og en normal 4-mandskæde i forsvaret..

Med denne taktik, vandt jeg 3 mesterskaber i træk i OB fra start, hvorefter jeg op til 4. sæson overtog et kriseramt Schalke 04 hold og vandt det tyske mesterskab med dem i 4. sæson .. Det der har været ret kendetegnende med mit spil og denne taktik, er; flot spil, godt presspil og en masse mål! .. I indeværende 5. sæson med schalke 04, har jeg indtil videre vundet alle kampe og ingen mål lukket ind.. Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #11: 24 Mar 2012, 21:47 »

Jeg spiller med tre centrale angribere i mit Foggia save.

Den midterste sætter jeg altid som Poacher (går ud fra det er den, der kaldes skarpretter på Dansk?), og med Attack indstilling. De to andre skifter jeg lidt med, alt efter hvem jeg lige har kampklar, og hvordan taktikken lige kører. Pt er de begge sat til Complete forwards med Support indstilling, og så har jeg sat dem til at bytte plads løbende gennem kampen. Alternativt sætter jeg den ene som Trequartista med Attack indstilling. I så fald bytter de ikke længere plads, da jeg så bruger to forskellige typer angribere.

Poacheren scorer virkelig mange mål i de opstillinger, eller det gjorde han i hvert fald i min første sæson i Serie A, hvor jeg begyndte at spille med denne opstilling (i øvrigt i en 4-3-3), det har knebet lidt mere her i anden sæson i Serie A. Jeg har ikke rigtig gennemskuet hvad det er, der ikke helt fungerer denne sæson, men har en ide om, at det kan skyldes at jeg har været nødt til at ændre lidt på min midtbane, og ikke længere havde en god nok playmaker. Det har i hvert fald hjulpet, at spille helt uden playmaker.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010