home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  CFC - It will take over your life
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: CFC - It will take over your life  (Læst 15715 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #60: 01 Mar 2012, 19:48 »

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #61: 03 Mar 2012, 18:21 »

Ser jo skide godt ud Guldbrand.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #62: 04 Mar 2012, 10:01 »

Ser jo skide godt ud Guldbrand.

Mange tak   Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #63: 04 Mar 2012, 11:54 »

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #64: 05 Mar 2012, 16:36 »

Fremragende blog indtil videre Guldbrand, intet mindre! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #65: 07 Mar 2012, 16:33 »

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #66: 07 Mar 2012, 16:48 »

fedt at se favoritholdet kan nå finalen også selvom jeg ikke styrer dem. En skam de tabte men sådan er det jo.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #67: 09 Mar 2012, 12:53 »

Du er altid garant for fede og interessante layouts, men denne gang er det desværre med alt, alt for mange fejl - det synes jeg ikke ligner en skribent som dig, Guldbrand. Jeg nævner i flæng, bare fra denne side:

"Frank Larmaprd", "Josh McEachtan", "den ønskede Champions League trofæ", "årest", "en enkelt point", "førstehalvleg", "london", "en meget taktisk og afventende affærer", "pokalen med de store øre".

Man skulle næsten tro, at det ikke var dig som havde skrevet det - det er ikke den kvalitet du plejer at byde os Wink
Logged



Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #68: 09 Mar 2012, 13:04 »

Du er altid garant for fede og interessante layouts, men denne gang er det desværre med alt, alt for mange fejl - det synes jeg ikke ligner en skribent som dig, Guldbrand. Jeg nævner i flæng, bare fra denne side:

"Frank Larmaprd", "Josh McEachtan", "den ønskede Champions League trofæ", "årest", "en enkelt point", "førstehalvleg", "london", "en meget taktisk og afventende affærer", "pokalen med de store øre".

Man skulle næsten tro, at det ikke var dig som havde skrevet det - det er ikke den kvalitet du plejer at byde os Wink

Jeg beklager.. Men det hænger desværre sammen med at min motivation til spillet er faldet fuldstændig, hvorfor bloggen også er død, og at det derfor var lidt en "kamp" at færdiggøre de sidste updates. (ikke at det er en undskyldning)

Faktisk var det lidt af en underlig oplevelse, som jeg havde med spillet. For jeg nød virkelig savet utrolig meget og så frem til at opbygge holdet med de spillertyper som jeg ønskede, og med den transferpolitik som jeg gik og havde. Men lige efter CL finalen, så forsvandt lysten fuldstændig.

Det gik fra at være en super interessant spil, til at jeg ikke gad at spille på det mere. Hvorfor ved jeg endnu ikke, men det var i hvert fald en underlig følelse at sidde med.   Huh

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #69: 09 Mar 2012, 13:38 »

Det sker bare Guldbrand. Den ene dag kan man være vildt entusiastisk omkring sit save, og så pludselig kommer den følelse, at det rent faktisk er en kamp at spille videre.

Ville sgu gerne vide, hvorfor det sker, så man kunne undgå det  Smiley

Ellers været nogle lækre updates og nice layouts Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #70: 09 Mar 2012, 13:48 »

Det sker bare Guldbrand. Den ene dag kan man være vildt entusiastisk omkring sit save, og så pludselig kommer den følelse, at det rent faktisk er en kamp at spille videre.

Ville sgu gerne vide, hvorfor det sker, så man kunne undgå det  Smiley

Ellers været nogle lækre updates og nice layouts Smiley

Ja, det er også sket flere gange for mig, men lige denne gang var det en helt specielt følelse.

Jeg var alene hjemme, i godt humør med musik i baggrunden og hele aften sat af til FM. Så spiller man CL finalen, og selvom jeg tabte, så var det ikke noget der gik mig specielt meget på. Men netop som jeg trykkede continue, så røg lysten fuldstændig. - Jeg ved ikke om det bare fordi jeg ikke orkede at gå igennem sommerpausen, eller hvad det skyldtes. Men det endte med at jeg åbnede et gammelt save op i stedet.


Men et stort tak skal det i hvert fald lyde til alle jer, der har fulgt med og kommenteret på min blog.  Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #71: 09 Mar 2012, 14:03 »

Nå for djævlan da, det var da ærgerligt Skuffet

Jeg kender det godt selv, og når man ikke har lysten til spillet mere, så er der bare ikke noget at gøre. Jeg vil dog lige fastslå at det altid er fedt med blogs fra dig - du finder hele tiden nye måder at skille dig ud på, enten med historien, holdet, layoutet eller andet. Keep it up, og lad os endelig se mere til dig! Thumbs Up
Logged



OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #72: 11 Mar 2012, 16:51 »

Kan kun glæde mig til at se hvad der kommer næste gang. Kender godt det med at gå død fra et øjeblik til det næste. Men så må man jo bare finde på noget andet at lave. Måske lave et andet hold for lige at få en lille pause. ^^
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #73: 16 Mar 2012, 10:40 »

Det er altid et anti klimaks at afslutte en sæson - men så snart man kan komme i gang med at planlægge friendlies, får transfer budget og kan sælge spillere, så plejer lysten at komme tilbage.

Ellers kan man jo altid lave en radikal plan. F.eks. det er nu at foryngelsen skal ske og rå ryddet op i klubben eller have en regel om kun at have engelske spillere som jeg har set i en anden blog et sted - det burde give lysten tilbage  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010