home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  CFC - It will take over your life
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: CFC - It will take over your life  (Læst 15637 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #15: 19 Feb 2012, 19:38 »

Uhh.. Fantastisk klubvalg! Og så er dine blogs altid af høj kvalitet. Hvor jeg dog glæder mig til at høre mere!

Rigtig god læsning, og rigtig flot layout. Spændende indkøb med Maggio. Glæder mig til at læse mere. :-)

Rigtig god blog. Er vild med, at du skriver så meget om det taktiske og sådan. Det savner jeg i andre blogs, så det er super godt!

Dejligt med en blog fra dig igen.. Fulgte dig med FCM i 2011'eren tror jeg :-)

Holdet er ikke min kop te, men derfor følger jeg med alligevel. Grafisk er bloggen på et meget højt niveau.

Ser frem til at følge dig til sølvet i Premier League :-)

Mange tak alle sammen.. Er utrolig glad for at have så mange læsere med på vognen, og jeg håber selvfølgelig at jeg kan blive ved med at fange jeres interesse..   Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #16: 20 Feb 2012, 14:56 »

Lækkert layout, er totalt misundeligt på dine evner  Wink Glæder mig til at følge din blog her.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #17: 20 Feb 2012, 15:55 »

Er din ageren i det første transfervindue færdig? Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #18: 20 Feb 2012, 16:18 »

Lækkert layout, er totalt misundeligt på dine evner  Wink Glæder mig til at følge din blog her.
Mange tak. Egentlig kræver det ikke så meget, man kommer i hvert fald langt bare med Word2007. Så med lidt øvelse, så kan man hurtigt lave blogs ligesom jeg gør det.

Det eneste minus der er ved det, er at det ikke ser lige godt ud i alle browsers. F.eks. har mine updates og FMFreaks baggrund vist ikke helt samme farve, hvis man ser den i internet explore, mens der ikke burde være problemer med Google Chrome og firefox.


Er din ageren i det første transfervindue færdig? Smiley

Ja, der kommer ikke flere handler i denne omgang..   Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #19: 20 Feb 2012, 16:25 »

Ja, der kommer ikke flere handler i denne omgang..   Smiley

Okay Smiley Overraskende
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #20: 20 Feb 2012, 16:27 »

Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #21: 20 Feb 2012, 16:41 »

Who cares about holdet, når det er dig der står bag bloggen Guldbrand?

Du leverer altid 100%, og det er fandme en fryd for øjet at følge med i. Især fordi du jo er så grundig med både det økonomiske samt det taktiske. Det kunne mange andre bloggere lærer noget af. Også super fedt at vide, at det rent faktisk er et spil, som betyder så meget for dig. Du sætter dig sgu ordentligt ind i tingene, hvilket gør det til en lækkerbisken for os andre at se på. Du har styr på tingene, og der er sgu ingen slinger i valsen når det omhandler taktikken eller økonomien.

Så keep it up. Du har helt klart udviklet dig til at blive en af de store bloggere her på sitet, som folk vil huske på, hvis de en dag blev bedt om at nævne bloggere her fra siden. Du gør det godt Wink

Bedste hilsner,
Erzael
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #22: 20 Feb 2012, 17:44 »

Fedt at du er kommet i gang med en blog igen. Altid dejligt med læstning fra din side af.

Grafikken er god som altid, dog måske en anelse irriterende at man ikke kan forstørre dine SS, da du uploader det som et helt billed. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #23: 20 Feb 2012, 18:02 »

Who cares about holdet, når det er dig der står bag bloggen Guldbrand?

Du leverer altid 100%, og det er fandme en fryd for øjet at følge med i. Især fordi du jo er så grundig med både det økonomiske samt det taktiske. Det kunne mange andre bloggere lærer noget af. Også super fedt at vide, at det rent faktisk er et spil, som betyder så meget for dig. Du sætter dig sgu ordentligt ind i tingene, hvilket gør det til en lækkerbisken for os andre at se på. Du har styr på tingene, og der er sgu ingen slinger i valsen når det omhandler taktikken eller økonomien.

Så keep it up. Du har helt klart udviklet dig til at blive en af de store bloggere her på sitet, som folk vil huske på, hvis de en dag blev bedt om at nævne bloggere her fra siden. Du gør det godt Wink

Bedste hilsner,
Erzael

Mange tak for de rosende ord.. Helt sikker en lækker kommentar at få med på vejen...   Thumbs Up

Men ja, taktik, økonomi og realisme har altid betydet meget for mig, og det vil naturligvis også gøre sig gældende i dette spil. Faktisk er jeg også begyndt at gå meget op i trup sammensætningen, således at jeg har en fornuftig blanding mellem rutine og talent, men også en fornuftig blanding mellem verdensstjerner, førsteholdsspillere og bredde spillere. Forstået på den måde, at jeg egentlig ikke ønsker 22 verdensstjerner, da det både ødelægger harmonien, realismen og sikkert også lønbudgettet. I stedet vil jeg satse på en håndfuld verdensstjerner (som de har nu) og så ellers supplere om med spillere fra anden og tredje niveua.

Fedt at du er kommet i gang med en blog igen. Altid dejligt med læstning fra din side af.

Grafikken er god som altid, dog måske en anelse irriterende at man ikke kan forstørre dine SS, da du uploader det som et helt billed. Smiley

Tak tak.. Angående mine SS, så skulle de gerne fremover være lidt større, så det ikke bør være nødvendigt. Ellers er i altid velkommen til at spørge efter SS.   Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #24: 20 Feb 2012, 18:05 »

Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #25: 20 Feb 2012, 19:29 »

Sikke en start! Fremragende!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #26: 21 Feb 2012, 18:08 »

Sikke en start! Fremragende!

Ja, jeg er også selv meget tilfreds. Specielt når det er tredjemålmanden som jeg har haft til at stå, og så endda uden at lukke mål ind.

I øvrigt også lækkert at City stort set allerede er ude af mesterskabskampen. Det bliver i hvert fald svært for dem nu, selvom det selvfølgelig er meget tidligt på sæsonen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #27: 21 Feb 2012, 19:31 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #28: 22 Feb 2012, 19:50 »

Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CFC - It will take over your life
« Svar #29: 22 Feb 2012, 22:00 »

Fantastiske updates. Meget få fejl, fandt dog en enkelt i din sidste update hvor du har byttet rundt på L og A i Nederlag Smiley

Bliver nødt til at nævne når der endelig er fejl når den er så fantastisk Wink

Fortsæt endelig det gode arbejde Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010