home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 152867 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Minimalistic
« Svar #390: 23 Nov 2012, 20:29 »

Tidligere klubber

Workington - 9. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - 10. plads i League One.

Fulham - Sidsteplads og nedrykning fra Championship.

Southampton - Mestre for 3. gang i træk.

Arsenal - 3. plads i Premier League.

Southport - 7. plads i League Two. 3-1 samlet over Wigan, samt 1-0 over Blackburn sikrer dem oprykning til League One.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #391: 25 Nov 2012, 21:46 »

2079/80 - Man Utd - Premier League (73. sæson)
3. plads (23-7-8, 80-43, 76 point)

Lige ved og… næh, det var ikke engang lige ved. Jeg er sådan set udmærket tilfreds med indsatsen endnu engang, men Southampton er simpelthen bare suveræne lige for tiden. Vi burde dog have hevet endnu en 2. plads hjem, men efter at være blevet snydt på det groveste i et par kampe i slutningen af sæsonen, må vi nøjes med at ende 2 point efter Bolton og 11 efter Southampton.

Ikke megen succes i Carling Cuppen, da vi ganske uforståeligt taber hjemme mod Sheffield Wednesday i 4. runde. I FA Cuppen går det bedre, men i semifinalen må vi endnu engang forlade en pokalturnering efter forlænget spilletid, og endnu engang er det absolut ikke fortjent.

Det er derimod i Champions League det sner. En førsteplads i gruppe med Barcelona, Sporting og Dunfermline giver adgang til at smadre Lyon i 2 kampe. Vi slår også Milan med 3-2 samlet, og så skal vi i semifinalen møde de forsvarende vindere fra Real Madrid. 0-0 ude og 2-0 hjemme, og så venter finalen! Her skal vi møde Porto, og på en scoring i det 87. minut vinder vi med 2-1. Således vinder jeg i året for min 100-års fødselsdag mit første trofæ med Man Utd - det er klubbens første triumf i Champions League siden den famøse aften i 1999!

Carling Cup 4. runde: Man Utd 2-4e Sheff Wed
FA Cup-semifinale: Chelsea e2-1 Man Utd
Champions League-finale: Man Utd 2-1 Porto

Risom
Manager

« Svar #392: 25 Nov 2012, 21:49 »

Mærkeligt nok, at United ikke har vundet CL i dit spil på så mange år...

Men tillykke med titlen - og respekt for, at du stadig har motivation med sådan et langt spil  Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #393: 25 Nov 2012, 22:56 »

Tidligere klubber

Workington - 13. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - 19. plads i League One.

Fulham - 14. plads i League One.

Southampton - Mestre for 4. gang i træk.

Arsenal - 6. plads i Premier League.

Southport - Utrolig præstation af Southport, der som oprykker sikrer sig førstepladsen i League One, og videre oprykning til Championship.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #394: 27 Nov 2012, 22:21 »

2080/81 - Man Utd - Premier League (74. sæson)
2. plads (24-10-4, 85-37, 82 point)

#%&¤” jeg hader Southampton. Det er kun pga. alle de penge jeg fyldte i deres kasse mens jeg var der, at de er hvor de er nu! Vi forbedrer os markant, men endnu engang snydes vi i et par vigtige kampe - og det er disse pointtab som koster. Inden sidste spillerunde var vi 1 point efter Southampton og 2 efter Arsenal. Vi mødte Arsenal i sidste kamp, så vi var forbi dem med sejren på 3-0. Desværre vandt Southampton knebent 3-2 ude mod Tottenham, og så må vi endnu engang se os slået på målstregen i kampen om mesterskabet.

Den europæiske Super Cup blev tabt mod Marseille, og i Carling Cuppen blev det til et pinligt nederlag mod Plymouth fra Championship. I kvartfinalen af FA Cuppen skulle vi møde vores nemesis Southampton, og jeg vil bare nøjes med at fortælle skudstatistikken, så kan i selv prøve at gætte resultatet - Skud: 24-8, på mål: 10-4. I Champions League var det næsten som om at jeg havde oplevet det før. Sikker sejr på 2-0 ude mod Juventus, blot for at se os tabe ufortjent 1-3 hjemme på et mål 10 minutter før tid.

Men hey, VM for klubhold blev vundet for første gang i Man Utd’s historie.

Carling Cup 4. runde: Plymouth 1-0 Man Utd
FA Cup-kvartfinale: Man Utd 1-4 Southampton
Champions League-kvartfinale: Man Utd 3-3a Juventus (agg. 1-3, 2-0)
VM for klubhold-finale: Saitama UTD 0-1 Man Utd

« Seneste Redigering: 30 Nov 2012, 08:57 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #395: 27 Nov 2012, 23:38 »

Tidligere klubber

Workington - 10. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - 2. plads i League One og direkte oprykning til Championship.

Fulham - 16. plads i League One.

Southampton - Mestre for - suk - 5. gang i træk.

Arsenal - 3. plads i Premier League.

Southport - 19. plads i Championship.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #396: 27 Nov 2012, 23:45 »

I øvrigt var den netop overståede sæson rammen for en ganske bemærkelsesværdig begivenhed - for første gang er det nemlig lykkes et hold som ved spillets start er helt udenfor ligasystemet at kravle hele vejen op og opnå oprykning til Premier League!

Tillykke til Billericay med den enestående bedrift!

(Og jep, Liverpool er rykket ned i League One...)

JimmyGP
Manager

« Svar #397: 29 Nov 2012, 23:48 »

Imponerende - ganske enkelt Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #398: 30 Nov 2012, 11:20 »

Fedt at du stadig holder dit spil i gang - well done  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #399: 30 Nov 2012, 11:22 »

Jeg takker, d'herrer Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #400: 01 Dec 2012, 23:30 »

2081/82 - Man Utd - Premier League (75. sæson)
1. plads (24-11-3, 85-28, 83 point)

Så fik vi endelig en sæson hvor det meste bare klikkede! Ganske uhørt er det forsvaret der har ført an i de gode præstationer, og det er vist mange år siden vi kun har lukket 28 mål ind. De bageste 5 i startopstillingen har efterhånden også været de samme i et par sæsoner nu, så det har nok haft en vis indvirkning.

Mesterskabet - som er det første i klubben i 59 år - blev sikret i tredjesidste spillerunde mod Sheffield United, og minsandten om det ikke også lykkedes os at sikre The Double mod samme modstander. Community Shield blev vundet over Southampton, mens vi i Carling Cuppen blev slået ud af West Ham i kvartfinalen.

Et par skuffende resultater i Champions League gør at vi må nøjes med 2. pladsen i gruppen, og derefter fuckes vi af 2 overtidsmål mod Barcelona. Vi fører 1-0 hjemme indtil de får deres forpulede mål i overtiden, og da vi i returopgøret udligner til 2-2 med ét minut tilbage, ligner det at vi går videre pga. flest udebanemål. Indtil de selvfølgelig endnu engang scorer et lortepisseludermål i overtiden.

Carling Cup-kvartfinale: West Ham 1-0 Man Utd
FA Cup-finale: Sheff Utd 0-3 Man Utd
Champions League 1. knockout-runde: Barcelona 4-3 Man Utd (agg. 1-1, 2-3)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #401: 02 Dec 2012, 00:07 »

Tidligere klubber

Workington - 17. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - Sidsteplads i Championship.

Fulham - 15. plads i League One.

Southampton - 2. plads i Premier League.

Arsenal - 6. plads i Premier League.

Southport - 14. plads i Championship.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #402: 03 Dec 2012, 21:16 »

2082/83 - Man Utd - Premier League (76. sæson)
2. plads (23-11-4, 90-47, 80 point)

Det kan man da kalde The Season of Disallowed Goals. På et tidspunkt fik jeg i 3 på hinanden efterfølgende kampe annulleret 4 mål. Derudover spillede jeg uafgjort 2-2 6 gange i løbet af sæsonen. I 4 af disse kampe faldt modstandernes udligning i overtiden - og en enkelt gang i det 86. minut.

Inden sidste kamp lå vi på førstepladsen, á point med Everton og med en bedre målforskel. Der ventede en svær udekamp mod Southampton, hvor en sejr ville sikre os endnu et mesterskab. Vi er foran 2-0, men i vanlig stil fucker vi up og kommer bagud 3-2. Vi kæmper os dog tilbage og tager igen føringen med 4-3 - indtil Southampton udligner ganske ufortjent i kampens sidste minut. Og Everton har selvfølgelig vundet ude mod Leeds. So close, fuckfaces.

I FA Cuppen når vi ikke ret langt, og selvom vi når finalen i Carling Cuppen er oddsene for sejr ikke særligt store: De sidste 7 gange jeg har været i finalen (med både Man Utd, Southport og Arsenal) har vi nemlig tabt. Det er derfor noget af en omvæltning at vi denne gang slår Bolton. I Champions League møder vi i kvartfinalen Lyon, og selvom vi er langt overlegne må vi tage til takke med et nederlag på 2-1 på udebane. Jeg er stadig optimistisk pga. udebanemålet, men i hjemmekampen kommer vi minsandten bagud på trods af total dominans. Vi får udlignet, og 5 minutter før tid får vi så det mål som vil sende kampen i forlænget spilletid - hvis det da som sædvanlig ikke var blevet annulleret. Skud: 24-5, på mål: 13-3, men kampen ender 1-1. Der var ellers gode vinderchancer i denne turnering, da de 3 øvrige hold i semifinalerne endte med at blive Porto, Benfica og... Southend, som endte med at vinde pisset.

2 trofæer med Community Shield, men stadig en lame-ass sæson.

Carling Cup-finale: Bolton 1-3 Man Utd
FA Cup 5. runde: West Ham 2-1 Man Utd
Champions League-kvartfinale: Man Utd 2-3 Lyon (agg. 1-1, 1-2)

« Seneste Redigering: 03 Dec 2012, 21:32 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #403: 03 Dec 2012, 22:18 »

Tidligere klubber

Workington - 21. plads og nedrykning fra Blue Square North.

Shrewsbury - 15. plads i League One.

Fulham - 7. plads i League One.

Southampton - 3. plads i Premier League.

Arsenal - 9. plads i Premier League.

Southport - 12. plads i Championship.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #404: 08 Dec 2012, 13:51 »

2083/84 - Man Utd - Premier League (77. sæson)
5. plads (18-10-10, 78-46, 64 point)

Nå, så var vi lige pludselig pisseringe. Det startede ellers udmærket med ingen nederlag i de første 5 kampe, hvor vi blandt andet vandt 9-0 over Doncaster. Herefter spillede vi så 8 kampe uden at vinde, og så var vi pludselig midterhold i hele sæsonen. Jeg havde skiftet min venstre back ud med en dobbelt verdensmester fra Saudi-Arabien (jep!), og udover et par gode forstærkninger til bænken var det ellers det samme eminente hold fra de foregående par sæsoner. Ganske underligt at vi suckede så meget i ligaen, men en god 2. halvsæson fik os da op på en 5. plads.

I pokalturneringerne var vi til gengæld rigtig gode. Vi nåede til semifinalen i Champions League, men set over de to semifinalekampe mod Southampton var vi klart det bedste hold, og burde været gået i finalen. Det gjorde vi så i de 2 andre pokaler, og med sejr over Southampton i Carling Cuppen og Arsenal i FA Cuppen, endte vi alligevel med 2 trofæer.

Det var vist også nødvendigt, for min kontrakt udløb efter denne sæson, og baseret alene på ligaplaceringen var den nok ikke blevet forlænget. Det blev den så til sidst, så jeg nu har 2 sæsoner mere i Man Utd til £210K om ugen.

Carling Cup-finale: Man Utd p4-4 Southampton
FA Cup-finale: Man Utd 3-0 Arsenal
Champions League-semifinale: Southampton 4-2 Man Utd (agg. 0-2, 2-2)

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010