home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Stereotype fans
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stereotype fans  (Læst 985 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Stereotype fans
« : 08 Feb 2012, 13:28 »

Brøndby fans sniffer lim og lightergas, FCK fans er købefans og medløbere hele banden og AGF fans er ALLESAMMEN medlem af white pride og vil slå alle andre ned...

..Men hvad med resten af verden? for med det had der er blandt fans baseret på stereotyper så må der vel være en fandens masse stereotyper på fodboldfans fra forskellige klubber. Jeg tror det kunne være underholdende at få en tråd i gang om hvad der gør at lige præcis dit hadeholds fans er de værste, klammeste, mest groteskt indavlede fans i HELE verden. Eller hvorfor fans af dit lokale hold måske er lidt dummere end gennemsnittet.

Alt fra at de er overbevist om at Serie 6 er toppen af poppen til alle de mærkelige ting man mistænker dem for skal frem, kom frisk! crazy

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager

Sv: Stereotype fans
« Svar #1: 08 Feb 2012, 13:31 »

Hver gang denne snak kommer op i de forskellige klub tråde, får man advarsler.
Hvorfor skulle dette ikke ske her?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2: 08 Feb 2012, 13:35 »

Jeg tænker at hvis man bare kan holde tonen civil og lade være med at diskutere dem, så bør det vel sagtens kunne gå.. det er jo egentlig et meget tamt emne, da langt størstedelen af de fordomme man har om fans fra andre holds fans, bliver brugt meget generelt. Bliver som jeg ser det først et problem når man ikke kan forholde sig subjektivt til diskussionen.

blomvikings
Manager

« Svar #3: 08 Feb 2012, 13:41 »

Jeg tænker at hvis man bare kan holde tonen civil og lade være med at diskutere dem, så bør det vel sagtens kunne gå.. det er jo egentlig et meget tamt emne, da langt størstedelen af de fordomme man har om fans fra andre holds fans, bliver brugt meget generelt. Bliver som jeg ser det først et problem når man ikke kan forholde sig subjektivt til diskussionen.

What? Hva mener du med at det bliver et problem når man ikke længere ser det ud fra sin egen mening?

Altså i dit første indlæg beder du jo nærmest om at man skal komme med en lang sviner til det holds fans man ikke kan fordrage, men kan skal holde det i en "civil" tone som du siger? Smiley

Malte26
Ynglingespiller

« Svar #4: 08 Feb 2012, 13:45 »

Vil gerne starte. Jeg kan ikke lide Nottingham Forest, da jeg selv er inkarneret fan af Derby County.
Eneste dansker på mit job holder med Nottingham, og det giver anledning til mange gode diskussioner. Ingen af klubberne har præsteret noget stort de senere år, men passionen er der.
I aften er der East Midlands Derby, en af årets højdepunkter, og i morgen er det forhåbentlig tid til drillerier fra min side af.

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #5: 08 Feb 2012, 13:47 »

Altså der er jo forskel på at remse dem op, og så remse dem op OG kommentere/diskutere dem.

Den røde tråd må vel hedde at poste stereotyper, men lade være med at diskutere dem hvis man ikke føler at man kan dette uden at være nedladende eller flabet over for andre.

blomvikings
Manager

« Svar #6: 08 Feb 2012, 13:49 »

Altså der er jo forskel på at remse dem op, og så remse dem op OG kommentere/diskutere dem.

Den røde tråd må vel hedde at poste stereotyper, men lade være med at diskutere dem hvis man ikke føler at man kan dette uden at være nedladende eller flabet over for andre.

Okay.

Men jeg holder mig ude af diskutionen, jeg kan ikke være "civil" i mit sprogbrug...

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #7: 08 Feb 2012, 13:54 »

Okay.

Men jeg holder mig ude af diskutionen, jeg kan ikke være "civil" i mit sprogbrug...

Du skal selvfølgelig være velkommen til at grine med Smiley

På den note: Kan jeg huske at som NGIF spiller var FC Nyborg jo hade holdet som små, fordi de altid tiltrak de bedste spillere så de stort set altid vandt.. Derfor var vi ret så overbeviste om at deres fans kun bestod af forældre og hjemløse med adgang til præstations forbedrende stoffer. Djævel

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010