home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillet er chrashet . s:
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spillet er chrashet . s:  (Læst 1881 gange)
Jesper19
Gæst

Spillet er chrashet . s:
« : 03 Okt 2006, 16:35 »

Lyngby BK

Indstillinger:
DB: Normal
Ligaer: Danmark (ViasatSport division og derover), England (Barclays Premiership only), Italien (Serie A TIM only),Spanien (La Liga only)
Load alle spillere fra: U.S.A

Skal lige siges Jeg er Ny til at skrive blog så den bliver ikke den fedeste .
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____

Ny manager til Lyngby BK

Lyngby Boldklubs Formand Mikkel Sørensen indkaldte den 1 Juli 2005 til pressemøde. På pressemødet startede Mikkel Sørensen med at fortælle at klubben har opsagt samarbejdet med manageren Kasper Hjulmand og i stedet ansat en ny manager i bestræbelserne på at undgå nedrykning fra Viasat Sport divisionen. Den nye manager hed Jesper Rasmussen. Det kom som en kæmpe overraskelse da den nu tidligere manager KasperMikkel Sørensen fortalte om klubbens forventninger om en slutplacering over nedrykningsstregen og gav derefter pressen lov til at stille nogle spørgsmål til den nye manager:

Hvordan er dine trænererfaringer indtil nu?

Jeg har haft nogle træner jobs i meget små klubber og nogle få jobs som asistenttræner.

Har du tænkt dig at skifte meget ud i truppen i denne sæson?

Nej det har jeg ikke rigtig . Klubben har ikk budget til det ,men vil måske skaffe et par på fri tranfers .

Hvad er dine forventninger til den kommende sæson?

Mine forventningerer er de samme som klubbens men jeg vil da mene at vi har potentialet til at ende i den øvre halvdel at ligaen.

Dermed sluttede pressemødet.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________

Lidt info om klubben:

Historie:

Lyngby Boldklub blev stiftet i år 1921. Klubben spiller på Lyngby Stadien, hvor der er plads til 12.000 tilskuere, heraf 1.500 sidepladser. Fra år 1994 til 2001 hed klubben Lyngby FC, men måtte i december 2001 skifte navn til Lyngby BK, fordi klubben gik konkurs. Fordi klubben gik konkurs røg klubben ned i Danmarksserien og alle spillerne forlod klubben. I 2002/2003 rykkede Lyngby BK op i 2. divisionen og i 2004/2005 rykkede de op i Viasat Sport divisionen som de spiller i i dag.

Medaljer:

SAS-Ligaen:
Guld: 1983 og 1992
Sølv: 1981, 1985 og 1991
Bronze: 1984, 1988 og 1989

Viasat Sport Divisionen:
Guld: -
Sølv: 1979
Bronze: -

2. Division:
Guld: 1977
Sølv: -
Bronze: 1965 og 2005

Landspokalturnering e n:
Guld: 1984, 1985 og 1990
Sølv: 1970 og 1980

Store spillere:

Lyngby har haft en del store spillere i tidens løb. Af de stadigt spillende er der bla. Dennis Rommedahl, der til dagligt spiller i Charlton, Claus Jensen og Niclas Jensen, der begge spiller i Fulham. Andre spillere er Christian Magleby, Niclas Hindsberg, Marcus Allbäck og Carsten Fredgaard.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________

Økonomi

Balance: 441K
Overskud/Underksud: 30.37K
Sæsonbudget: DKK 0
Resterende budget: DKK 0

Løn:

Lønd budget: DKK 40,69p/u
Nuværende løn: DKK 25,44p/u
Forskel: DKK 15,24 p/u
Gennemsnitsløn: DKK 432 p/u

Som man kan se ser økonomien ikke god ud med kun 441DKK i klubkassen og et underskud på 30,37K. Det vil jeg selvfølgelig prøve at lave om på. Transferbudgettet er heller ikke til at prale af så jeg regner ikke med at købe spillere. Men jeg kan ikke udelukke at der kommer nye ansigter til klubben på fri transfer selvfølgelig.
Lønnen ser lidt bedre ud. Vi har et godt overskud og da jeg ikke regner med mange nye spillere forbliver det nok sådan

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _________________

Truppen:

Vil ikke gøre så meget ud af truppen da der nok kommer et par nye ansigter . Forventer og skrive hele truppen når jeg er i 2006.

opstilling:4-1-2-1-2
                                                             Jôrg stiel
                                 D.Gotovac    M.Petersen        R.Shawkat    L.Jensen           

M.Hansen

T.Mikkelsen                                        M.Beckmann   

J.Rasmussen

M.Nordstrand            C.holst                                                       

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________--

Opdater hvergang Jeg når til den første .

« Seneste Redigering: 03 Okt 2006, 17:46 af Jesper19 » Logged

Rooland
Manager

Sv: Lyngby til tops igen
« Svar #1: 03 Okt 2006, 16:38 »

Du skal vist lige have rettet din opstilling.  Wink
God start.

Jesper19
Gæst

« Svar #2: 03 Okt 2006, 16:39 »

Du skal vist lige have rettet din opstilling.  Wink
God start.

Ved det godt . Men den gider ikk og være normal Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #3: 03 Okt 2006, 16:42 »

Det forstår jeg ikke  Huh

Jesper19
Gæst

« Svar #4: 03 Okt 2006, 16:42 »

Det forstår jeg ikke  Huh
Den gider ikke se normal ud har rettet den 100gange s;

Zone 43
Manager

« Svar #5: 03 Okt 2006, 16:50 »

Truppen:

Vil ikke gøre så meget ud af truppen da der nok kommer et par nye ansigter . Forventer og skrive hele truppen når jeg er i 2006.

opstilling:4-1-2-1-2
                                                             Jôrg stiel
                                 D.Gotovac    M.Petersen        R.Shawkat    L.Jensen           

M.Hansen

T.Mikkelsen                                        M.Beckmann   

J.Rasmussen

M.Nordstrand            C.holst                                                       

Jörg Stiel
D. Gotovac - M. Petersen - R. Shawkat - L. Jensen
M. Hansen
T. Mikkelsen - M. Beckmann
J. Rasmussen
M. Nordstrand - C. Holst

Sådan?

Fin start.. Håber du når samme resultater, som i den anden Lyngby der er Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rooland
Manager

« Svar #6: 03 Okt 2006, 16:54 »

Læste det som " Jeg gider ikke at være normal"  Grin
Sorry.
« Seneste Redigering: 03 Okt 2006, 17:00 af Rooland » Logged

Jesper19
Gæst

« Svar #7: 03 Okt 2006, 16:56 »

Jörg Stiel
D. Gotovac - M. Petersen - R. Shawkat - L. Jensen
M. Hansen
T. Mikkelsen - M. Beckmann
J. Rasmussen
M. Nordstrand - C. Holst

Sådan?

Fin start.. Håber du når samme resultater, som i den anden Lyngby der er Thumbs Up

Håber jeg skam også Opstemt Nu må vi se men har lige fået spillet 1kamp i får snart mine resultarter Opstemt

cube
Manager

« Svar #8: 03 Okt 2006, 17:08 »

Lidt roddet sat op og en del slå/stavefejl. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke, jeg kommer til at følge med i denne blog, da der også lige har været en om Lyngby.
Men held og lykke Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Jesper19
Gæst

« Svar #9: 03 Okt 2006, 17:46 »

NEJ !

Mit fm crashede Græder

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 03 Okt 2006, 17:48 »

NEJ !

Mit fm crashede Græder

Det er dælme trist...

Mit FM2006 har ikke chrashed én eneste gang, hvad fa'en gør I ved jeres?

Metsu1
Manager

Sv: Spillet er chrashet . s:
« Svar #11: 03 Okt 2006, 17:51 »

Det er dælme trist...

Mit FM2006 har ikke chrashed én eneste gang, hvad fa'en gør I ved jeres?

Det har jeg heller ikke oplevet en eneste gang!

cube
Manager

« Svar #12: 03 Okt 2006, 17:59 »

Har oplevet at min computer er frosset og at den er genstartet af sig selv, men aldrig "at fm er crashed" heller :b

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #13: 03 Okt 2006, 18:01 »

Det eneste jeg har oplevet er at den lukkede ned af sig selv :S

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #14: 03 Okt 2006, 18:05 »

Kan ikke forstå når i siger at nogen har et pressemøde for jeg kan sgu ikke finde ud af hvordan man kan havde pressemøde i fm

Hala Madrid!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010