home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Byt et save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Byt et save  (Læst 3515 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Byt et save
« : 04 Feb 2012, 01:34 »

Har siddet og tænkt lidt over hvad det er som gør flere af mine saves kedelige efter nogle timers spillen og tror faktisk jeg har nået en acceptabel grund: Jeg køber alt får specifikt ind til ET spilsystem.
Da jeg ikke rigtigt spiller med verdensklasseholden e mere skal jeg lade det være uvist om det system jeg kan lide at spille virker for de store hold eller ej, men det er nu ikke så meget det.

Jeg kører død fordi mine spil gerne går sådan lidt 1-2-3 sæsoner og så har jeg fundet nogle hurtige kanter, backs og en skarp angriber samt nogle centrale folk der kan forsvarer, fordele og holde på bolden. kort beskrevet i hvert fald.
Så er det jo at jeg ender med at sidde og kun sælge når jeg tvinges (spillere vil væk eller bestyrelsen blander sig) og køber spillere specifikt til bænken (talenter forstås), mens den tidligere bænkevarmer så rykker ind på banen.
Jeg sætter nye mærkelige opgaver for mig selv, eller udfordringer som at vinde ligaen X antal gange, pokalen eller nå videre fra CHL gruppespillet 5 år i træk. Det virker for mig, men nok ikke alle.

Jeg tænker lidt at denne tråd kunne bruges til at man smider et par linjer om det save man er gået død i hvor man er i år X, hvilket hold man er, hvem man har på holdet, økonomien, forventningerne til sæsonen osv. Og så kunne en anden byde ind på at overtage savet 1-2 sæsoner og arbejde i en anden retning.

Lad os kigge på Bjarne Trillebør og Robert Tanketorsk for at få en idé om hvad fa'en ham der Belthazor prøver at sige...

Citat
Bjarne Trillebør: Jeg har et save med Leeds her, jeg er i 2016 og har vundet PRL 2 år i træk, jeg har købt en del spillere på fri transfer og så har jeg tjent gode penge på salg jeg har 1 milliard lige nu og er konge i ligaen. Mine bedste spillere er Sanogo, Bale og Eriksen.

Robert Tanketorsk som hader køberklubber kommer så som en anden Patrick Swayze dansende ind på forummet og ser tråden, han grummer sine tæer og tænker "han har sikkert ikke en englænder i truppen". Robert vælger derfor at se en udfordring her og svarer tilbage...

Citat
Robert Tanketorsk: Hey Trillebør, det er noget af et købehold du har gang i der, jeg kunne rigtig godt tænke mig at bytte dit save med et jeg selv har med Hannover 96, jeg er godt nok kun i Januar 2014, men jeg har samlet et tysk hold her, har kun 3 udlændinge på holdet Nicolai Boilesen, Marco Verratti og Ibrahim Affelay. Stjernerne er Boilesen, Ter Stegen og Hummels. der er 60 millioner til indkøb lige nu

Vores to venner spammer herefter en tråd som allerede har over 250 siders posts, nemlig denne her crazy og finder frem til at de hver især uploader deres saves til nettet så den anden kan downloade det, de bliver enige om at overtage hinandens hold 2 sæsoner og bytte tilbage om en uge.

Da Bjarne Trillebør modtager sit hold igen er der 1 udlænding, Eriksen. Resten af holdet består nu af englændere, stjernerne hedder nu Smithies, Eriksen og Walcott, der er flere lovende englændere på ungdomsholdet og Bjarne har næsten 2 milliarder at bruge på spillere, til gengæld er hans hold nede på en 7. plads sidste sæson og må derfor nøjes med at spille Europa League næste sæson.

Robert Tanketorsk modtager et Hannover hold der har spillere som Neymar, en afdanket Fernando Torres og nu også Javier Pastore på holdet. De mange talenter han tidligere havde er nu spredt rundt omkring i andre tyske klubber, der ligger 900 millioner på kontoen fra de mange salg, desværre er langt størstedelen allerede afsat til de kommer transfers af Messi og Ronaldo som selvom de er tæt på de 30 begge to stadig er super spillere, Roberts hold ligger nummer 1 i ligaen med 12 points forspring til Bayern og der er nu, mere end nogensinde, brug for at få genopbygget et tysk mesterhold. Truppen består lige nu kun af 3 tyskere, Ter Stegen, Hummels og Lahm.

Det der sker her er at begge disse herre nu har fået noget at kæmpe for de næste 3-4 år i deres klubber igen. I stedet for at smide et save på hylden, bliver det nu genoptaget og inden de er færdige med at få gjort deres hold til henholdsvis en købeklub og en ungdomsfabrik, er vi nået 2020 og de fleste der når der til ved at der sker spændende ting med talenter der er ved at være superstjerner, gamle stjerner som bliver trænere og hvert år sker der nye ting samtidigt med det bliver meget mere varrieret da to saves jo ikke ligner hinanden.


Hvad siger i andre? Ville det ikke være federe at få brugt sit save noget mere istedet for at starte et nyt save med et nyt hold af samme type som man plejer hver gang man når 2-3 sæsoner frem og går død?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #1: 04 Feb 2012, 01:42 »

Det lyder sgu som en meget spændende idé du har fået i hovedet BDK, dog er jeg næsten lige startet op med FCK i mit 1.spil i FM12 men hvis jeg en dag kører død i mit save så vil jeg da lige kigge herind forbi og se om der skulle være en der er villig til at bytte save med mig Smiley

FED IDÉ! Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #2: 04 Feb 2012, 02:44 »

Kunne faktisk være super sjovt at prøve Peace
Logged

,,

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #3: 11 Feb 2012, 16:55 »

Lyder faktisk meget spændende! Opstemt
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Byt et save
« Svar #4: 11 Feb 2012, 17:13 »

Rigtig fed ide... Jeg kunne godt tænke mig at prøve og bytte mit Ajax save for en sæson eller 2 Wink
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Byt et save
« Svar #5: 12 Feb 2012, 16:01 »

Nogen der er med på en bytter med mit Ajax save??
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #6: 12 Feb 2012, 16:05 »

Nogen der er med på en bytter med mit Ajax save??
Du skal nok fortælle lidt mere om savet, før nogle vil bytte med dig.
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Byt et save
« Svar #7: 24 Feb 2012, 22:07 »

dem der vil dele deres save med nogen , sys jeg da bare skal smide et link op!
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Byt et save
« Svar #8: 24 Feb 2012, 22:19 »

Jeg er da villig til at bytte, vil dog ikke fortælle noget. Synes selv at man skal "udforske" spillet, og hvordan man har udviklet klubben osv.
- Føler jeg er mere spændene ihvertfald Smiley
Jeg spiller Pt. med Stade Malherbe Caen i Ligue 1. Ligger pt. nr. 1 i år 2016.
Resten må i udforske Wink
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Byt et save
« Svar #9: 24 Feb 2012, 22:20 »

så lig et link up ?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Byt et save
« Svar #10: 24 Feb 2012, 22:29 »

Værsågod at tage for jer! Wink
http://gupl.dk/674594/
Logged

Aguero
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #11: 24 Feb 2012, 22:49 »

Værsågod at tage for jer! Wink
http://gupl.dk/674594/
Vanvittigt save, syg ungdom, alt for vildt  Opstemt Grin
Logged

You know who the king is. AGUERO!!!!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Byt et save
« Svar #12: 24 Feb 2012, 22:54 »

Er jeg glad for at høre, har jo også sat min lid til egen avl samt talentmassen Smiley
Logged

Aguero
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Byt et save
« Svar #13: 24 Feb 2012, 22:57 »

Det er det regne talenthold, det er jo helt oppe at kører så godt det hold bliver i 2018 eller noget Smiley Opstemt Grin
Logged

You know who the king is. AGUERO!!!!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Byt et save
« Svar #14: 24 Feb 2012, 23:00 »

Ja, jeg er også rimelig optimistisk omkring fremtiden Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010