home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Parma FC: The Golden Hope
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Parma FC: The Golden Hope  (Læst 1568 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Parma FC: The Golden Hope
« : 02 Feb 2012, 19:38 »



Hej folkens kan desværre ikke lave min Q.P.R. blog da en teknisk fejl har smadret det save, men her kommer der i stedet en blog om Italienske Parma:

#1 Historien of Parma:

Klubben er en af Italiens mest traditionsrige klubber, den blev grundlagt i juli 1913 under navnet Verdi Foot ball Club, men skiftede navn til Parma FC i december samme år. Klubben spiller sine hjemmekampe på Stadio Ennio Tardini, i daglig tale bar Il Tardini, som kan huse 27.906 fans. Parma har aldrig vundet Serie A, men blev nr to i sæsonen 1996/97, de har vundet to pokal titler og blevet nr. to tre gange. De har to UEFA Cup titler på CV'et, i 1994/95 og 98/99.

Men, men, men denne klub kørte på et skrøbeligt økonomisk grundlag og da holdets hovedsponsor Parmalat, gik fallit i 2003, røg Parma ud i et økonomisk mørke, som klubben ikke har fundet en løsning på siden, mange trænere har været inde over klubben, men kun en har kunnet få det bedsete ud af Parma; Francesco Guidolin, men da klubben fik for meget succes smuttede han til Udinese og siden har klubben ledt efter en ny træner, ham har de nu fundet, som et lyn fra en klar himmel har Parma nu valgt at satse på den unge dansker Benjamin Tornbo, som ham der skal føre dem ud af mørket.

Benjamin er kendt for at bruge en 4-3-3 formation som går under navnet Diablo og han skulle have haft stor succes med den overalt hvor han har været i tidens løb.

Håber I vil følge fortællingen om Benjamin, god aften Freaks.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 21:25 af Tornbo » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #1: 02 Feb 2012, 19:45 »

følger med Smiley
Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #2: 02 Feb 2012, 19:47 »

Det lyder spædende, vil da lige kigge lidt med Wink
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #3: 02 Feb 2012, 20:05 »

Følger med, ser godt ud so far Benjamin Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Parma FC: The Golden Hope
« Svar #4: 02 Feb 2012, 21:47 »



#2: Kastet for ulvene:

Han trådte ud ad mørket og kom ind i det lyse presserum, kameraerne begyndte at blitze, for hvem var denne ukendte dansker egentlig?

Godaften, Benjamin, hvis du som du siger, vil burge "Diabloen", hvor vil du så finde plads til Sebastian Giovinco?

"Jamen godaften, det er såre simpelt; jeg er igang med at omskole Sebastian til centralmidtbanespil ler, jeg tror at han kan spille, den plads fantastisk, samt at det vil spare klubben penge.

Nu nævner du jo selv klubbens økonomi, er det noget der holder dig tilbage, og er det overhovedet muligt at nå dine mål med den økonomi som Parma har?

"Ja det er helt klart muligt, jeg mener at man kan finde gode spillere, uden at betale ekstreme summer for dem."

Du har jo også kun hentet unge spillere ind, med en undtagelse, Salvatore Aronica, hvad er dine fremtidspalner for klubben?

"Jeg er sikker på at alt hvad jeg gør er for klubbens bedste."

Pressemødet er slut, her kommer et lille review over hvilke transfers der er lavet indtil nu:

Frederik Møller fra FC midtjylland, 18 år, FC/V, 2,1 mio. kroner;

"Frederik er hentet ind som fremtidens mand, han kommer til at spille hos reserverne/u-19-holdet de næste par år, men er sikker på at han nok skal finde sin plads her i Parma."

Salvatore Aronica fra Napoli, 32 år, FV, 2 mio. kroner:

"Salvatore er hentet ind som en her-og-nu-forstærkning som skal hjælpe med at skabe stabilitet i vores forsvar, vi har nu fået to fremragende FV'er i Salavtore og Ruben."

Plamen Iliev fra Levski, 19 år, MM, 2,75 mio. kroner:

"Plamen er helt klart et af de største talenter på målmandsposten der findes, han er vores klare back-up og hvis Mirante ikke levere er jeg 100% sikker på at han nok skal tage over og være sikker sidste skanse"
« Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 21:52 af Tornbo » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #5: 02 Feb 2012, 22:49 »

Nogen nye followers? Smiley
Logged

Godo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #6: 04 Feb 2012, 11:52 »

Jeg følger også spændt med Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Parma FC: The Golden Hope
« Svar #7: 04 Feb 2012, 13:39 »

Jeg læser også lidt med Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010