|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
jeg har aldrig prøvet megaupload.com før så er der nogen der lige vil forklare mig hvordan man downloader disse facepaks ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
jeg har aldrig prøvet megaupload.com før så er der nogen der lige vil forklare mig hvordan man downloader disse facepaks ?
Du skriver koden oppe til højre... venter... og klikker på download...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Du skriver koden oppe til højre... venter... og klikker på download...
hvilken kode? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
hvilken kode?  Den tre ciffrede kode øversttil højre...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Er koden på megaupload eller hvad? Jeg kan ihvert fald ikke finde den. Kan du ikke give et SS eller noget ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
bare drop det jeg har fundet ud af det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Så kom den! FmFreaks SASPack indeholder over 350 spillerbilleder fra samtlige SAS-liga klubber af højeste kvalitet. Alle hold er repræsenteret med fuld A-truppe. Desuden er de fleste klubber også repræsenteret med enkelte eller flere spillere fra deres respektive u-truppe. Desuden har alle hold billeder af træner og assistenttræner. DOWNLOAD HER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Godt arbejde, Lakxe!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hejsa Flot arbejde. Dejligt du er hurtigt ude. Har lige løbet dem igennem og det ser fint ud.
Måske skal du være opmærksom på at du gør det ens hver gang. Nogen billeder har fulde navne og nogen har fulde navne med bindestreg. Og så er der nogen der kun har fornavn eller efternavn. Gør det nemmere at søge hvis de er lavet på samme måde.
Og så er du lidt slem til at kappe toppen af hovederne. Det syntes jeg personlig ser lidt træls ud.
Men ellers super arbejde. Ved selv hvor lang tid det tager at finde billederne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Hejsa Flot arbejde. Dejligt du er hurtigt ude. Har lige løbet dem igennem og det ser fint ud.
Måske skal du være opmærksom på at du gør det ens hver gang. Nogen billeder har fulde navne og nogen har fulde navne med bindestreg. Og så er der nogen der kun har fornavn eller efternavn. Gør det nemmere at søge hvis de er lavet på samme måde.
Og så er du lidt slem til at kappe toppen af hovederne. Det syntes jeg personlig ser lidt træls ud.
Men ellers super arbejde. Ved selv hvor lang tid det tager at finde billederne.
Tak for kritikken... klart noget jeg vil tage til mig. Det med navnene er jeg klar over. Startede først uden bindestreg, da jeg troede det ikke fungerede, men det gjorde det så alligevel. Så er helt med på hvad du mener 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hojgaard
|
|
Kan ikke få det til at virke:S Når jeg trykker på "download" står der bare 'Siden kan ikke vises'?
|
|
|
|
|
|
Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Kan ikke få det til at virke:S Når jeg trykker på "download" står der bare 'Siden kan ikke vises'?
Den besked får jeg også...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Rettet, var ikke som sådan en fejl, da det blot var endnu en ting internet explorer ikke kunne klare
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Okt 2006, 14:42 af Saviola »
|
|
|
|
|
|