home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Succes med høje angribere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Succes med høje angribere  (Læst 1054 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Succes med høje angribere
« : 01 Feb 2012, 23:10 »

Jeg syntes at der er en rigtig kedelig tendens til, at for at få succes i FM, så skal man blot sørge for at have hurtige spillere. Små hurtige angribere, er for mig altid en sikker vej til succes, specielt med en playmaker liggende på midtbanen. Sådan har det været i de tidligere udgaver, og sådan er det også i FM12.

Nu er det bare sådan, at jeg er begyndt at interessere mig for en taktik, baseret ud fra høje, hovedstødstærke og fysiske angribere. Helt specifik, så er Andy Carroll en fremragende eksempel, da han er svær at få succes med, selvom han ellers er rigtig god i luftspillet, og derfor bør være sin direkte modspiller overlegen.

Men for at gøre en lang historie kort, er der nogen der har haft succes med indlæg, ind til høje angribere? og i så fald, hvad har i gjort for at opnår succes mht. indstillinger/formationer/roller osv.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Succes med høje angribere
« Svar #1: 01 Feb 2012, 23:16 »

Har haft en smule succes med en skarpretter og en targetman ved siden af hinanden (Suarez og Carroll fx, hvor jeg faktisk fik mest ud af Carroll), men ellers vil jeg give dig ret, det er rimelig svært. Men det handler vel bare om at have nogle kantspillere der slår gode og præcise indlæg, bla. Downing som var en væsentlig faktor for, at jeg fik Caroll op på 15-20 mål i ligaen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Succes med høje angribere
« Svar #2: 01 Feb 2012, 23:23 »

Har haft en smule succes med en skarpretter og en targetman ved siden af hinanden (Suarez og Carroll fx, hvor jeg faktisk fik mest ud af Carroll), men ellers vil jeg give dig ret, det er rimelig svært. Men det handler vel bare om at have nogle kantspillere der slår gode og præcise indlæg, bla. Downing som var en væsentlig faktor for, at jeg fik Caroll op på 15-20 mål i ligaen.

Den eneste måde jeg har haft succes med Carroll, er som spilstation. Han har kun i korte periode været målfarlig, men slet ikke nok, til at kunne fungere som den mest hyppigt scorende angriber i klubben. Jeg har dog overvejet om det måske skyldes nogle af hans stats, hvilket jeg pt. er i gang med at lege lidt med.

Men ja, gode kanter må være en must, men det kan også være at spillet bare er bygget op til, at det er svært at scorer over kanterne. Ofte er backs hurtige, samt de centrale forsvarer gode i hovedspillet - To spidskompetencer, som er dræbende for en offensiv, baseret på indlæg fra kanterne til en targetman.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010