home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lønbudget
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lønbudget  (Læst 1644 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Lønbudget
« : 28 Jan 2012, 15:11 »

Hvorfor kan man kun tilbyde en løn på 17k selvom man har ca 300k fri i budgettet?
Logged


Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lønbudget
« Svar #1: 28 Jan 2012, 16:14 »

Hvilken rolle tilbyder du? Key player, youngster...?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #2: 28 Jan 2012, 16:15 »

Hvilken rolle tilbyder du? Key player, youngster...?

17k er nøglespiller, så virker tåbeligt
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #3: 28 Jan 2012, 17:27 »

Det kan være fordi at de ikke vil have du bruger hele dit budget på en spiller og så nedsætter de det du kan tilbyde pr spiller Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #4: 28 Jan 2012, 17:38 »

Dumme bestyrelse.. er jo klassespillere Wink
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #5: 28 Jan 2012, 17:44 »

Dumme bestyrelse.. er jo klassespillere Wink

Ja, men en gang i mellem vil bestyrelsen det bare anderledes Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #6: 28 Jan 2012, 22:47 »

umiddelbart er mit bedste bud at du allerede havde handler med spillere på vej til klubben, disse bliver ikke talt med i det brugte budget, men stadig trukket imod det du kan bruge af på nye spillere.

eksempelvis bruger jeg i FC snyd og svindel 50 millioner om ugen på lønninger (Messi, Ronaldo, Beckham anno 2002, Schmeichel anno 1992 og Michael laudrup anno 1993 kræver nogle penge jo!)
Mit samlede budget til rådighed hedder 65 millioner
Jeg har Ronaldinho anno 2004 og Brian Laudrup anno 1992 samt Allan Simonsen anno 1983, Ryan Giggs anno ja fuck it, sku ligemeget om han er fra 1996 eller 2025 manden er jo vild! og Roberto Carlos anno 2006 på vej.
De skal i alt have 15 millioner i løn
Jeg vil gerne have Romario anno 1994 og Rivaldo anno 1998 samt Ronaldo anno 1997 til klubben.. De skal have 2.5 millioner værd, Ronaldo dog kun 1 million.. jeg må så kun tilbyde 100k til hver, hvor rimeligt er det!?

mit transfer budget er egentlig overflødigt, men der ligger altid 2 milliarder til indkøb og 5 milliarder i kassen.


FYI: Nej jeg har ikke et sådan spil kørende, da jeg ikke har fundet en database med alle spillere fra Pelés top 100 liste hvor de har "realistiske" stats(læs: autentiske), gider ikke random generated :/
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #7: 28 Jan 2012, 22:54 »

Jeg forstod intet af det du lige skrev, men sjovt var det. crazy
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #8: 28 Jan 2012, 23:02 »

Sandt, jeg havde spillere på vej, troede bare de blev regnet med så snart de havde accepteret, ligesom transfersummen gør... den er jo jo trukket fra med det samme..

Tak for din fantastiske forklaring.. send lige nogen af de anno spillere til Monaco  Grin
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #9: 28 Jan 2012, 23:03 »

TheX, tror sku ikke engang selv jeg forstod den.. gik lidt i selvsving Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #10: 28 Jan 2012, 23:44 »

umiddelbart er mit bedste bud at du allerede havde handler med spillere på vej til klubben, disse bliver ikke talt med i det brugte budget, men stadig trukket imod det du kan bruge af på nye spillere.

eksempelvis bruger jeg i FC snyd og svindel 50 millioner om ugen på lønninger (Messi, Ronaldo, Beckham anno 2002, Schmeichel anno 1992 og Michael laudrup anno 1993 kræver nogle penge jo!)
Mit samlede budget til rådighed hedder 65 millioner
Jeg har Ronaldinho anno 2004 og Brian Laudrup anno 1992 samt Allan Simonsen anno 1983, Ryan Giggs anno ja fuck it, sku ligemeget om han er fra 1996 eller 2025 manden er jo vild! og Roberto Carlos anno 2006 på vej.
De skal i alt have 15 millioner i løn
Jeg vil gerne have Romario anno 1994 og Rivaldo anno 1998 samt Ronaldo anno 1997 til klubben.. De skal have 2.5 millioner værd, Ronaldo dog kun 1 million.. jeg må så kun tilbyde 100k til hver, hvor rimeligt er det!?

mit transfer budget er egentlig overflødigt, men der ligger altid 2 milliarder til indkøb og 5 milliarder i kassen.


FYI: Nej jeg har ikke et sådan spil kørende, da jeg ikke har fundet en database med alle spillere fra Pelés top 100 liste hvor de har "realistiske" stats(læs: autentiske), gider ikke random generated :/

Er det nogle gode øl du har købt ? Smiley
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #11: 28 Jan 2012, 23:46 »

umiddelbart er mit bedste bud at du allerede havde handler med spillere på vej til klubben, disse bliver ikke talt med i det brugte budget, men stadig trukket imod det du kan bruge af på nye spillere.

eksempelvis bruger jeg i FC snyd og svindel 50 millioner om ugen på lønninger (Messi, Ronaldo, Beckham anno 2002, Schmeichel anno 1992 og Michael laudrup anno 1993 kræver nogle penge jo!)
Mit samlede budget til rådighed hedder 65 millioner
Jeg har Ronaldinho anno 2004 og Brian Laudrup anno 1992 samt Allan Simonsen anno 1983, Ryan Giggs anno ja fuck it, sku ligemeget om han er fra 1996 eller 2025 manden er jo vild! og Roberto Carlos anno 2006 på vej.
De skal i alt have 15 millioner i løn
Jeg vil gerne have Romario anno 1994 og Rivaldo anno 1998 samt Ronaldo anno 1997 til klubben.. De skal have 2.5 millioner værd, Ronaldo dog kun 1 million.. jeg må så kun tilbyde 100k til hver, hvor rimeligt er det!?

mit transfer budget er egentlig overflødigt, men der ligger altid 2 milliarder til indkøb og 5 milliarder i kassen.


FYI: Nej jeg har ikke et sådan spil kørende, da jeg ikke har fundet en database med alle spillere fra Pelés top 100 liste hvor de har "realistiske" stats(læs: autentiske), gider ikke random generated :/
SS af de spillere der? Opstemt
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lønbudget
« Svar #12: 29 Jan 2012, 00:09 »

@DonMambo har faktisk ikke drukket.. har blot lavet ugeplan og forberedt undervisning til to 5. klasser hele dagen, det krævede sin mand .. samt en livlig pibe!

@Gangster Calle, læs lige den nederste sætning jeg skrev :/ skriver netop at jeg ikke har et sådan spil da jeg ikke har fundet en DB endnu der kan rumme den slags spillere i en acceptabel kaliber.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010