home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leje af spiller.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leje af spiller.  (Læst 1853 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Leje af spiller.
« : 26 Jan 2012, 17:49 »

Hej derude.
Nu har jeg i flere omgange, forsøgt at få Daniel Sturridge til West Ham på en lejeaftale, men hver gang afviser han tilbudet. Chelsea er med på aftalen, og jeg skal blot betale 50% af hans løn, som svarer til 250.000 DKK pr uge.
Hvad kan jeg gøre for at få ham til at skifte?
Jeg har oplevet dette før, men bare været for doven til at henvende mig herinde.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #1: 26 Jan 2012, 18:00 »

hmm evt prøv at rose ham i pressen eller ved jeg det ikke lige..Smiley
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #2: 26 Jan 2012, 18:05 »

Det kan også være han afviser pga. klubbens omtale eller klubbens "niveau" Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #3: 26 Jan 2012, 18:34 »

Det kan også være han afviser pga. klubbens omtale eller klubbens "niveau" Opstemt

Det er muligt ja, men når jeg læser i tråden med West Ham, så er der flere der har haft succes, med at hente ham på en lajeaftale i førstesæson. Og så vidt jeg ved, så burde vi have samme omdømme og niveau. At rose ham hjalp desværre heller ikke.

Kan det hav noget at gøre med, at han går 50% ned i løn?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #4: 26 Jan 2012, 18:38 »

Han går ikke 50% ned i løn, for Chelsea betaler stadig den anden del af hans løn Smiley men jeg tror også det har noget at gøre med West Hams omdømme. Der står ikke nogen grund til hvorfor han ikke gider udlejes til dit West Ham? Nogen gange står der hvorfor spilleren afviser at blive lejet ud til en klub.
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #5: 26 Jan 2012, 18:40 »

Han går ikke 50% ned i løn, for Chelsea betaler stadig den anden del af hans løn Smiley men jeg tror også det har noget at gøre med West Hams omdømme. Der står ikke nogen grund til hvorfor han ikke gider udlejes til dit West Ham? Nogen gange står der hvorfor spilleren afviser at blive lejet ud til en klub.

Der står at han afviser blankt? - Sådan noget forstår jeg ikke. Har han en anden opfattelse af West Ham i andres save?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #6: 26 Jan 2012, 18:41 »

Det kan have noget at gøre med placering i ligaen osv. om det går godt eller skidt, oplevede jeg for nyligt med mit caen hold.... startede ud sæsonstart med forventning om at rykke ned, ingen ville til klubben, Januar vinduet kunne jeg signe ret prominente navne, da de var imponeret over holdets placering i ligaen.

Ang de 50%.

Han går ikke ned i løn. Du betaler bare halvdelen, mens han normale klub betaler det samme i perioden Smiley
Logged


Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #7: 26 Jan 2012, 18:47 »

Som TripleX9 også nævner kan det også have noget med placeringen i tabellen at gøre om han har lyst til at komme til klubben. Det har jeg også selv oplevet i mine saves at nogle spillere vælger en klub pga placeringen.
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #8: 26 Jan 2012, 19:01 »

Vi er ikke begyndt på sæsonen endnu?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #9: 26 Jan 2012, 19:05 »

Nogle gange accepterer spillere bud og kontrakter de første 2-3 dage af et save som de ikke vil 2-3 uger inde i det. Det kan eventuelt have noget at gøre med sæsonforventningern e er mit bud.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leje af spiller.
« Svar #10: 26 Jan 2012, 19:11 »

Nogle gange accepterer spillere bud og kontrakter de første 2-3 dage af et save som de ikke vil 2-3 uger inde i det. Det kan eventuelt have noget at gøre med sæsonforventningern e er mit bud.
Nååh, okay. Jeg må prøve igen til vinter..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010