home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 921 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pro-Club - FMF Eagles!!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Pro-Club - FMF Eagles!!  (Læst 33248 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #15: 21 Jan 2012, 19:38 »

Så er det altså os som kører maskinrummet med hård hånd  Cool

Det må det være - det nye Nilsson og Jan K-par.

Ahhh og dog; så gode bliver vi nok ikke, men vi skal nok finde balancen Tunge

@Enzo - jeg er også frisk på lidt game i aften. Som sagt, jeg har ikke noget headset mht kommunikation, men hvis vi ligger en overordnet idé med hvordan vi vil spille så kan det måske gå an.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #16: 21 Jan 2012, 19:56 »

Enzo: Laver du klubben i aften eller?

Vil forresten gerne spille angriber...
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #17: 21 Jan 2012, 19:57 »

Så er det ved at være tid. Der skal dannes regler. Som selvfølgelig altid kan tages op igen. Men der vil primært blive blive dømt ud fra dem Wink

Først lidt nyttig informationer:
Jeg fik en henvendelse fra en erfaren pro-club spiller, Manager89, og med hans henvendelser, så ser jeg det bedste for alle parter, at vi ligesom danner et kommunikations-vej. Om det så bliver gennem Skype, Messenger eller noget helt tredje, det vil jeg ikke kun lade mig bestemme.

Derudover har jeg med samme hanvendelse vurderet, sammen med Manager 89s erfaringer, at der skal laves et kampskema, så man på forhånd ved om man skal spille. Og man ved om man overhoved kan. Derfor vil jeg iaften lave et kampprogram, sammen med jer elvfølgelig, eller i har ihvertfald påvirkning på kampenes intervaller.

Derudover så ser man ofte egoisme i Pro-club, og ja. Selv om ens spiller en 5-stjernet 'trick' ratio, så er det en seriøs klub, hvor egoisme ikke tolereres, og vedkommende bliver sat af holdet et par kampe.

Spillestilen vil jeg, ligesom med de andre punkter, drøfte med alle jer der er friske, med en dansk demokratisk fremgang.

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #18: 21 Jan 2012, 19:58 »

Vi starter lige med det første. Der skal dannes en klub. Og den skal tildeles et navn..
Forslag?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #19: 21 Jan 2012, 20:01 »

Et kampprogram? Til hvad nytte? Nu har jeg været i en del klubber og det klart nemmeste er at dem som vil spille på et tidspunkt, de spiller og så fordeler de bare pladserne. Hvis der er to der er uenige om en plads, jamen så må det være først til mølle og den anden må bide i det sure æble og være en anden plads. Kan slet ikke se nogen grund til at lave et kampprogram.

Synes helt klart Skype er nemmest at bruge, da man både kan skrive og snakke via det.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #20: 21 Jan 2012, 20:06 »

Et kampprogram? Til hvad nytte? Nu har jeg været i en del klubber og det klart nemmeste er at dem som vil spille på et tidspunkt, de spiller og så fordeler de bare pladserne. Hvis der er to der er uenige om en plads, jamen så må det være først til mølle og den anden må bide i det sure æble og være en anden plads. Kan slet ikke se nogen grund til at lave et kampprogram.

Synes helt klart Skype er nemmest at bruge, da man både kan skrive og snakke via det.

Et kampprogram ville gøre det mere overskueligt. - Ellers kan vi aftale at jeg tildeler en anden en trænerplads, så vi ikke nødvendigvis skal være afhængig af mig. Wink
Det må komme til afstemning, men først klubnavnet..
Hvis ikke der kommer forslag inden 20:30, så bliver klubnavnet Fmfreak Eagles  Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #21: 21 Jan 2012, 20:08 »

Kan ikke se hvad der skal være at overskue, men det er også helt klart nemmere, hvis der er flere "managers", da man så ikke er afhængig af en perso.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #22: 21 Jan 2012, 20:10 »

Jeg er med på noget Skype! Smiley Igen, som lytter og skriver. Men så kan man da få noget praktisk viden.
Så må jeg se om jeg skal anskaffe mig et headset på et tidspunkt Smiley

Synes det vil være godt at få nogle flere trænerpladser, så man jo kan tage en kamp når du ikke lige er på.

Fmfreak Eagles tænder mig ikke ligefrem, jeg går i tænkeboks! Smiley ellers betyder det nu ikke det helt store
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #23: 21 Jan 2012, 20:13 »

Jeg er med på noget Skype! Smiley Igen, som lytter og skriver. Men så kan man da få noget praktisk viden.
Så må jeg se om jeg skal anskaffe mig et headset på et tidspunkt Smiley

Synes det vil være godt at få nogle flere trænerpladser, så man jo kan tage en kamp når du ikke lige er på.

Fmfreak Eagles tænder mig ikke ligefrem, jeg går i tænkeboks! Smiley ellers betyder det nu ikke det helt store


Navnet var også bare for at kickstarte jeres tanker Peace - Det virkede åbenbart. Wink Kom så.
Tilføj mig på Skype: Patrick Petersen ... Dette er skype Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #24: 21 Jan 2012, 20:16 »

Svært at tilføje dig, når det er 95 som hedder Patrick Petersen Wink

Mit er xBenjaminrocks
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #25: 21 Jan 2012, 20:16 »

Jeg er også frisk på lidt hygge. Min pro er 88 på begge kanter og nogenlunde det samme i angrebet. :-)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #26: 21 Jan 2012, 20:17 »

Vi er en seriøs klub, så gå, Neymar
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #27: 21 Jan 2012, 20:26 »

Hvornår starter vi ?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #28: 21 Jan 2012, 20:28 »

Dockum_ på skype.

Bare tilføj Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #29: 21 Jan 2012, 20:31 »

Tilføj mig; Enzo-Dk96
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010