home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Jeres vildeste superliga præstationer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Jeres vildeste superliga præstationer!  (Læst 3786 gange)
ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Jeres vildeste superliga præstationer!
« : 20 Jan 2012, 22:20 »

Som overskriften fortæller jer, handler den her tråd om jeres vildeste præstationer i den danske Superliga. Meningen med denne tråd er, at man kan udveksle Screenshot med hinanden. Det kan f.eks. være, tranfer, plads i ligaen, en kamp og meget mere. God fornøjelse! Smiley

Her er min vildeste præstation ind til videre. Ved godt den ikke er SÅ vild, men syntes godt lige den kunne klemmes ind. (:

Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #1: 20 Jan 2012, 22:30 »

Min bedste sæson i den danske superliga er helt klart tilbage i FM11 hvor jeg førte Randers til liga sejr i første sæson Thumbs Up
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #2: 20 Jan 2012, 23:06 »

Min vildeste præstation med et Superliga hold var helt klart tilbage i FM11 hvor jeg førte Esbjerg fB helt til Champions League finalen, tabte dog finalen med 0-1 til Barcelona.  Smiley
Logged


jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #3: 20 Jan 2012, 23:09 »

Som overskriften fortæller jer, handler den her tråd om jeres vildeste præstationer i den danske Superliga. Meningen med denne tråd er, at man kan udveksle Screenshot med hinanden. Det kan f.eks. være, tranfer, plads i ligaen, en kamp og meget mere. God fornøjelse! Smiley

Her er min vildeste præstation ind til videre. Ved godt den ikke er SÅ vild, men syntes godt lige den kunne klemmes ind. (:


FCN er bare vilde. Både i FM og i virkeligheden!
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #4: 20 Jan 2012, 23:38 »

Det er da en flot præstation af dig men det er altså også sjældent at man vinder når man har 61 point
Logged

Manchester United just arrogant, not better

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #5: 20 Jan 2012, 23:50 »

Det vildeste må da være måden det er sket på. At tabe 10 kampe og stadig blive mester er jo helt uhørt. Selv Herfølge tabte "kun" ni kampe da de blev mestre. De er dog også det eneste hold der har fået mindre end de 61 point, nemlig 56.
Logged

JonasKastbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #6: 20 Jan 2012, 23:55 »

Tror det vildeste jeg har lavet i Superligaen indtil videre er en 6. plads med HB Køge i 1. sæson
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #7: 20 Jan 2012, 23:58 »

Det er da en flot præstation af dig men det er altså også sjældent at man vinder når man har 61 point
Ja jeg ved det godt, det va også et tæt løb her til sidst. Hvis jeg havde tabt min sidste kamp mod Aab, og BIF havde vundet, var jeg endt på en 4. plads! Smiley
Logged


ManUtd FCM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #8: 21 Jan 2012, 11:02 »

Min vildeste præstation er nok da jeg vandt 9-0 over Brøndby med FC Midtjylland. Det var helt vildt Opstemt Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #9: 21 Jan 2012, 11:13 »

Kan folk huske hvor ringe BIF var i FM 08? I min første sæson solgte jeg det meste af holdet, købte nyt ind og smadrede FCK 6-3 i det første New Firm i august. Jo, tak!  Thumbs Up

EDIT: Jeg vandt i øvrigt Suppen den første sæson. Hvor sluttede BIF IRL i den sæson? Nr. 6? Det er i hvert fald ganske fint gået
« Seneste Redigering: 21 Jan 2012, 12:21 af Dusty78DK » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #10: 21 Jan 2012, 11:14 »

Tror min fedeste superliga oplevelse var i 11'eren hvor OB, FCK, FCM og migselv (BIF), endte med 69 point hver og det hele blev afgjort på målscorer.. så er man altså glad for Vladimir Yurchenko!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #11: 21 Jan 2012, 11:56 »

Tror det vildeste jeg har prøvet er da jeg vandt the treble med Agf i fm11. Året var 2016! Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #12: 21 Jan 2012, 12:25 »

AGF blev nævnt!

Vandt superligaen med dem i CM 2003 udgaven i første sæson. Tror de blev nr. 8 eller 10 i den sæson IRL
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #13: 21 Jan 2012, 12:33 »

 I FM12 må det være, da jeg vandt superligaen i første sæson med Aab   Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeres vildeste superliga præstationer!
« Svar #14: 21 Jan 2012, 17:43 »

I FM 08 havde jeg det vildeste save med Brøndby. Brugte den der vanvittede taktik med 4 forsvarer, hvor de to backs havde pil op til central midt, en central midt, og 5 offensive midtbanespillere, hvor de tre centrele havde pil op til angrebet, hvis nogle kan huske den? Jeg kørte mange modstandere over, og jeg har desværre kun SS tilbage fra det save. Men kan se, at jeg bl.a. vandt CL-finalen i 2014 efter straffe, nåede til semifinalen i første sæson (07/08) i UEFA Cuppen (som den hed dengang) efter bl.a. at have slået Paris og Portsmouth ud i ottendels- og kvartfinalen. Slog Arsenal 0-4 i semifinalen i 15/16 i Champions League, og samme hold 0-3 i gruppespillet i samme turnering i 11/12. 6-0 sejr over Atl. Madrid i CHL Gruppespil 12/13, 4-1 over Bayern i 13/14, 3-0 over Benfica i første sæson, 2-1 over Chelsea i 09/10, 7-0, 7-1, 9-0, 10-0 bl.a. over FCK. Og MANGE andre gode kampe, f.eks. 4-0 over Milan i 13/14, 12-0 over Randers i 09/10 og 10-0 over Villarreal 08/09. Slog Real i CHL finalen i 2016 med 3-1 efter bl.a. den daværende Sevilla-spiller Alfaro på banen.
Fik forespørgsel fra Barca på en af mine spillere i 2011. I sæsonen 16/17 vandt jeg alle kampe i ligaen. Fik mange gode spillere til holdet, bl.a. førnævnte Alfaro, Willian (Shahktar), Sergio Romero,
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010