home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyngby BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK  (Læst 6735 gange)
donstumpo
Lilleputspiller
*

Sv: Lyngby BK
« Svar #15: 11 Mar 2012, 11:06 »

@jharn, hvordan lægger man et SS op?

@frandsen, kapacitetsudnyttels en er gns tilskuerantal / total tilskuerkapacitet på stadionet.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #16: 11 Mar 2012, 13:17 »

@jharn, hvordan lægger man et SS op?

@frandsen, kapacitetsudnyttels en er gns tilskuerantal / total tilskuerkapacitet på stadionet.

Du tager et SS, uploader det på f.eks. photobucket.com, og lægger derefter billedlinket herind.

donstumpo
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 11 Mar 2012, 17:14 »

donstumpo
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 11 Mar 2012, 17:16 »

Her er min nye forsvars signing - et regen fra brasilien. skifter til sommer

http://imageshack.us/photo/my-images/220/ricardox.jpg/

« Seneste Redigering: 11 Mar 2012, 17:31 af donstumpo » Logged

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 12 Mar 2012, 22:10 »

Har på fuldstændig vanvittig vis netop vundet Superligaen i første sæson med Lyngby!!  Opstemt
Kan simpelthen ikke andet end at anbefale et save med dem, da det er et vanvittigt fedt ungt hold med masser af
talent!

http://imageshack.us/photo/my-images/706/2012031200003t.jpg/
« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 22:16 af Siw-Siw-Siw » Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 13 Mar 2012, 13:39 »

Har på fuldstændig vanvittig vis netop vundet Superligaen i første sæson med Lyngby!!  Opstemt
Kan simpelthen ikke andet end at anbefale et save med dem, da det er et vanvittigt fedt ungt hold med masser af
talent!

Fedt. Jeg er enig. Der er sindsygt meget talent, og tegner man lange kontrakter med de vigtigste talenter i den første måned er man sikker på at få succes. Jeg solgte Emil Larsen til Ajax for 45 mill i sæson tre, selvom jeg godt kunne have beholdt ham 2 sæsoner mere. Jeg har god bredde i truppen, så skader ikke at se knægten leve drømmen ud. Næste salg bliver nok R. Hassan for omkring 30 MDKK. Har istedet købt to nye mega talenter for 15 mill styk fra sydamerika, som skal blive de nye stjerner på kanterne.

Jeg stiller op i en 4-1-2-2-1, hvor kanterne er sat til angreb, hvor den modsatte kant støder ind som 2. angriber når den første kant går til baglinjen.

En learning jeg dog har gjort er at man skal ikke lappe løse lyngby's angrebsproblem ved at købe den første og den bedste, for blir man ved med deet ender man med en 3-4 ubrugelige angribere. Soukuna løste mål-problemet i første saæson og siden da jeg købte Bakenga for 5 mill, alle andre har bare tæret lønudgifter.

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 15 Mar 2012, 11:55 »

Fedt. Jeg er enig. Der er sindsygt meget talent, og tegner man lange kontrakter med de vigtigste talenter i den første måned er man sikker på at få succes. Jeg solgte Emil Larsen til Ajax for 45 mill i sæson tre, selvom jeg godt kunne have beholdt ham 2 sæsoner mere. Jeg har god bredde i truppen, så skader ikke at se knægten leve drømmen ud. Næste salg bliver nok R. Hassan for omkring 30 MDKK. Har istedet købt to nye mega talenter for 15 mill styk fra sydamerika, som skal blive de nye stjerner på kanterne.

Jeg stiller op i en 4-1-2-2-1, hvor kanterne er sat til angreb, hvor den modsatte kant støder ind som 2. angriber når den første kant går til baglinjen.

En learning jeg dog har gjort er at man skal ikke lappe løse lyngby's angrebsproblem ved at købe den første og den bedste, for blir man ved med deet ender man med en 3-4 ubrugelige angribere. Soukuna løste mål-problemet i første saæson og siden da jeg købte Bakenga for 5 mill, alle andre har bare tæret lønudgifter.

Er fuldstændig enig i at det gælder om at få forlænget med de største talenter med det samme! Emil Larsen er simpelthen guld værd, og spillere som Uffe Bech, Nicolai Johannesen og Frederik Helstrup gør det også fremragende på mit førstehold.  Smiley

Jeg spiller en simpel 4-4-2 med meget direkte spil, hvilket fungerer rigtig godt med en Dybteliggende angriber og en skarpretter.

Da jeg vandt ligaen i første sæson, kvalificerede jeg mig naturligvis også til gruppespillet i CL. Her trak jeg Barcelona, Ajax og Benfica.. Har ikke en jordisk chance og har netop tabt den første kamp med 2-7 til Barca, men det er fremragende for min økonomi  Opstemt

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 15 Mar 2012, 13:31 »

talent!

upload taktik! (fx på speedyshare)

Eller billeder :-D

Vil da helt vildt gerne se hvordan du spiller med din 4-4-2 med et hold som lyngby :-)

Er selv vant til 4-2-3-1 taktikker, da jeg ikke har haft meget succes med 4-4-2.

Det lyder sjovt at spille med lyngby.. kunne helt klart os overveje at starte med dem, her i den nye patch.

Skal bare ha givet slip på det gamle spil.. <.<

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

donstumpo
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 30 Mar 2012, 10:32 »

Er kommet frem til 2015 med Lyngby. her er status pt:

- Har fået bygget nyt stadion (Molnar Arena) som har betydet økonomien er vældig stærk og at tilskuerne flokkes til stadion (11500 i snit).
 - Har også skrabet mange penge ind fra Chl League de sidste 3 sæsoner, nået gruppen hver gang, senest nåede 1/8 finalen.
 - Der er inviteret max i trænings og ungdomsfaciliteter, så mit ungdomshold sprøjter talenter ud, og klarer sig flot i NextGen serien.
 - Jeg har presset bestyrelsen til at kunne udvidde mit personale væsentlige  (bl.a. 4 førsteholdstrænere, 7 trænere, 7 ungdomstrænere, 8 talent spejdere)
 - Har solgt stjerner som jakob poulsen, nikao og renan videre da de havde højeste lønklausul, og hele tiden belastede lønbudgettet firdobbelt , hver gang jeg ville ansætte en dyr spiller, og solgt Emil for næsten 50 mill til ajax.
 - Har signet Begovic på mål, men ellers kun købt unge store talenter fra specielt england, frankrig og brasilien.
 - Mit forsvar er ultra stabilt, har Bla Obren Blazic som jeg købte i sæson 1, som er en mega stjerne nu, derudover har jeg Carlos Garcia (svensk landsholsspiller), Hamalainen og Jesper Bøge (danske landsholdsspillere).
 - På midten har jeg ekstremt scorende fløje, Hassan, Pavlik, Millet og Lukas Andersen, og i Angrebet Bakenga. Af danske landsholdsspillere har jeg Hamalainen, J. Bøge, Albæk, L. Andersen Joe Mckee MC (screeendump lagt ind tidligere) har scoret 10 mål i 16 kampe, alle på frispark eller lang skud, en god madn at have med i champions league, hvor bl.a. jeg har vundet 0-1 ude over schalke og Zenit.

- indeværende sæson ligger lyngby endnu en gang nr 1, og har 7 point i de første 3 kampe i chl league gruppen. Takket være et meget stabilt forsvar har jeg en målscore på 31-4 i superligaen (14 kampe) og 7 point i chl league gruppen (3 kampe)

http://img685.imageshack.us/img685/4770/unavngivetheq.jpg

Hvordan går det med jeres LBK spil? og hvilke ting har i haft succes med?

monne-jensen77
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 30 Mar 2012, 18:09 »

Jeg blev fristet af denne tråd til at prøve et save med Lyngby BK

Jeg synes det er et mega spændende hold med mange gode talenter. Desværre er det en opdateret patch så Christian Nørgaard er røget til HSV.
I første sæson satte jeg mine forventninger til at undgå nedrykning pga. jeg ikke vil overvurdere holdet før jeg havde set hvad de kunne. Holdet overrasket første sæson med en flot 4. plads og en pokal titel. Grunden til denne flotte sæson var helt klart Ahmed Soukouna med 21 mål i 31 kampe i ligaen. Anden sæson er jeg kommet i Euro Cup gruppe spil og mangler en kamp og det kan gå alle veje.
Jeg har fået bestyrelsen til at bygge et nyt stadion som er klar i 2015, det bliver godt for har ikke for mange tilskuere.   

Transfers første sæson:

2011/2012

Ind:
Ahmed Soukouna - fri transfer
Frederik Holst - Leje Brøndby IF
Dario Dumic - Leje Brøndby IF

Ud:
Rajko Lekic -  solgt til vinter da han ikke slog til. Fik desværre ikke nået for ham Skuffet
+ jeg gav mange ubrugelige spiller fri transfer

Transfer anden sæson:

2012/2013

Ind:
Frederik Holst - Kontrakt udløb Brøndby IF
Mathias Redsted - Kontrakt udløb Brøndby IF
Dario Dumic - Kontrakt udløb Brøndby IF
Kristian Andersen - Kontrakt udløb Brøndby IF
Viktor Ahlmann - Kontrakt udløb AaB
Oliver Larsen - Kontrakt udløb OB
Jaycee John Ugwunna - Fri fra FC Ebedei - En regen spiller som er højre back
Brian Hamalainen - 650.000 kr.
Lamine Diarra - 850.000 kr.
Lasse Schøne - Fri transfer

Ud:
Patrick Mortensen - 450.000 kr. til Vejle BK
Thomas Rasmussen - 90.000 kr. til Kongsvinger
Rasmus Nielsen - fri til Kongsvinger
Mathias Tauber - Fri til Brøndby IF
Nicklas Højlund - Vil selv ophæve da han ikke spillede
+
Bajram Fetai
Frederik Krabbe
Bror Blume
Sigurösson - Alle blev jeg nød til at ophæve pga. mit lønbudget var alt for højt fordi jeg skulle forlænge med mange talenter.

Holdet i anden sæson:
Jeg spiller en 4-2-3-1 som offensiv
Målmand: Lukas Fernandes - Thomas Olsen

Højre back: Ryan Laursen - Jeppe Brandrup - Jaycee John Ugwunna
Central forsvar: Christian Traore - Frederik Helstrup - Dario Dumic - Oliver Larsen - Mathias Redsted
Venstre Back: Brian Hamalainen - Nicolai Johannesen

Central midtbane: AC - Morten Bertolt - Kristian Andersen - Frederik Holst - Kristoffer Mundsgaard

Højre offensiv midtbane: David Boysen - Jonas Henriksen - Viktor Ahlmann
Central offensiv midtbane: Kim Aabech - Lasse Schøne - Frederik Gytkjær
Venstre offensiv midtbane: Emil Larsen - Uffe Bech

Angriber: Ahmed Soukouna - Lamine Diarra - Yussuf Poulsen ( Udlejet til Hvidovre)

Største resultater:

1-4 mod FCK i Parken
6-0 hjemme mod Sønderjyske
5-0 i pokalfinalen mod Randers
1-2 mod Everton ude i Euro Cup kval.
1-0 mod Everton hjemme i Euro Cup kval.

monne-jensen77
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 31 Mar 2012, 08:15 »

Så gik jeg lige videre fra Euro Cup gruppe spillet som nr. 1 Smiley efter en hjemme kamp mod Basel som jeg vandt 5-0. Gruppen bestod af Basel, Dynamo Kiev & SC Herrenveen

lowsteen
Juniorspiller
**

« Svar #26: 04 Apr 2012, 08:53 »

Har selv gang i et game med Lyngby, og ligger nummer 1 efter første halvdel af sæsonen 2013/2014

Som der tidligere blive skrevet i indlæggene er det et hel fantastisk hold med fremragende unge spillere!!

Jeg kan ikke ligefrem sige jeg har satset på noget specielt. jeg har gode unge drenge i førsteholdstruppen som Helstrup, Johannesen, Nørgaard, Bech og Boysen. Prøver så vidt muligt at bygge op omkring den gamle stamme med Aabech og Bertolt  Smiley

pelbug
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 02 Jul 2012, 17:07 »

Hatten af for de vilde bedrifter nogle af jer har opnået med LB. Glæder mig til at molnar park er færdigbygget i mit save.

Er i gang med LB og er nået til vinterpausen i første sæson, hvor jeg overvintrer på 7. pladsen efter et blandet efterår som startede skidt indtil jeg fandt frem til den rette taktik. En 4-2-3-1 med en flydende og kontrollerende spilmentaliet med korte afleverinter. Lekic er topscorer med 11 mål, mens Thomas Rasmussen har stået for hele 14 oplæg. Jeg kan også enbefale hjørnespark til nærmeste stolpe. Til det formål har Frederik Helstrup vist sig farlig. I min 1-6 sejr i odense stod Helstrup for 4 af målene. Alle efter hjørne sparket af aabech og th. rasmussen.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #28: 03 Jul 2012, 21:56 »

Mit nuværende Lyngby save er det bedste save jeg nogensinde har haft. Har handlet ind i denordiske ligaer og den unge stopper Oliver Rosendal er en glimrende spiller. Skal nok komme med mere når jeg kommer videre, men skal på ferie så der kommer til at gå tid. Wink

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010