home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dem Vi Elsker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Dem Vi Elsker  (Læst 6138 gange)
Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Dem Vi Elsker
« : 01 Okt 2006, 21:53 »

Hvem Elsker i At se Drible, Finte og snyde de andre... jeg snakker om Teknikerne.. jeg Mener dem der Giver os tårer i Øjnene over deres Elegante Finter??? RonaldinHo, C Ronaldo, Arjen Robben, Messi,  Hvem Er jeres yndlings Tekniker
Logged

BOYKOT EA GAMES!

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #1: 01 Okt 2006, 21:55 »

Ronaldinho elsker jeg at se, for man kan se at manden elsker det han laver!
Men at se en fantastisk ung knægt som Messi drible rundt med de store drenge, det går lige i hjertet.
Mange gange synes jeg faktisk at en hård oprydder er ligeså fedt at se på. En rigtig herre-takling er for mig bedre end små lækkerier Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #2: 01 Okt 2006, 21:57 »

Diego fra Werder \o/

Ellers ville jeg nok sige Kaka og McGeady ( McGeadinho Wink )
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #3: 01 Okt 2006, 21:57 »

Mr. Woo! Han er utrolig!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #4: 01 Okt 2006, 21:59 »

Altså snakker vi på banen eller i rendt leg med ballen?

Jeg bryder mig absolut ikke om Ronaldinho, men som tekniker kan hans klasse ikke benægtes, og jo, ind imellem kan han da være underholdende at se på. Dog rangerer han under Cristiano Ronaldo her.

Men den all-time sejeste må klart være Jay-Jay Okocha. Cool navn, cool detaljer Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Okt 2006, 22:07 af United-styrer » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #5: 01 Okt 2006, 22:00 »

Arjen Robben.... Han hører ikke hjemme her, lad os istedet lave en liste over folk der ville have det bedre på Skuespiller skolen end på fodboldbanen... Der ville han og Inzaghi nok toppe Wink

Men Messi er som i også siger, eminent at se på! Synes dog også at en spiller som Dirk Kuyt, der løber og løber for at få bolden så HAN kan score, er en mega sej type Opstemt
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #6: 01 Okt 2006, 22:01 »

Giv mig Henry! Hans omgang med bolden er så fantastisk og arrogant at det er en fryd for øjet. Kæft det så godt ud da han lavede tunnel på en Charlton-spilleri weekenden  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #7: 01 Okt 2006, 22:02 »

Mr. Woo! Han er utrolig!

Mr. Woo at Ibrox

For satan han er vild! Shockeret Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #8: 01 Okt 2006, 22:05 »

JA CriStiano er Undervurderet (som tekniker)  men Han er Fabelagtig... Især Hans Krydsede Ben Aflevering...
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #9: 01 Okt 2006, 22:06 »

Undskyld for off-topic, men jeg forstår ikke helt hvorfor du skriver hvert 2. ord med stort Tribute? Gør du også det når du skriver dansk stil? For det må da give en skod karakter...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #10: 01 Okt 2006, 22:07 »

JA CriStiano er Undervurderet (som tekniker)  men Han er Fabelagtig... Især Hans Krydsede Ben Aflevering...

Undervurderet? Alle ved da, hvor god en tekniker, han er.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #11: 01 Okt 2006, 22:08 »

Ja men han får ikke Ret meget ud af det han laver...
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #12: 01 Okt 2006, 22:10 »

Ja men han får ikke Ret meget ud af det han laver...


Det gør ham ikke undervurderet, det gør ham bare nytteløs Wink Jeg er selv meget stor modstander af Ronaldo. Jeg hader hans spillestil, hans hår, hans film, hans selvoptagenhed.. ja alt ved ham... Men jeg kan ikke tage fra ham at han er en fremragende tekniker. Det tror jeg at alle fodboldfans er enige i.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #13: 01 Okt 2006, 22:14 »

Jeg hader hans spillestil, hans hår, hans film, hans selvoptagenhed.. ja alt ved ham...

Måske mest af alt hans klub? Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #14: 01 Okt 2006, 22:15 »

Måske mest af alt hans klub? Wink

Faktisk ikke så meget som personen selv Wink Der er mange Man Utd spillere som jeg ikke har noget imod, men den charlatan kunne godt ... ja .... for min skyld Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010