home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rugekasseklub
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rugekasseklub  (Læst 5835 gange)
Duffe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Rugekasseklub
« : 16 Jan 2012, 00:04 »

Hey Smiley

Jeg spiller med Brøndby og er i september 2014. Jeg har bedt ledelsen om at finde en rugekasseklub, og da jeg har været manager for klubben i et par år, kan jeg få lov til selv at vælge rugekasseklub. Er der nogen der kan anbefale en god rugekasseklub, eller er det bare et spørgsmål om at være heldig med de forskellige rugekasseklubber? Eller er der nogen lande der er bedre at have rugekasseklubber i end andre?
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #1: 16 Jan 2012, 01:06 »

det kommer vel an på hvad dit egentlige formål med den rugekasseklub er...
1. Er det det finansielle?
2. Er det for at skabe et bedre kendskab til andre dele af verdenen?
3. Er det for at tiltrække evt. gode unge spillere?
4. Er det for at kunne leje unge spillere ud så de kan få noget spilletid?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #2: 16 Jan 2012, 12:28 »

Hey Smiley

Jeg spiller med Brøndby og er i september 2014. Jeg har bedt ledelsen om at finde en rugekasseklub, og da jeg har været manager for klubben i et par år, kan jeg få lov til selv at vælge rugekasseklub. Er der nogen der kan anbefale en god rugekasseklub, eller er det bare et spørgsmål om at være heldig med de forskellige rugekasseklubber? Eller er der nogen lande der er bedre at have rugekasseklubber i end andre?

Hvis det er for at kunne købe bedre spillere selv, og evt. leje talenter ud, så ville jeg vælge en fransk eller spansk klub, jeg synes det er der klart de bedste regens kommer.
Hvis det er for at sælge flere merchandise i udlandet, så det klart, så skal du til Asien Smiley
Logged

Duffe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #3: 16 Jan 2012, 17:37 »

Ah okay Smiley Mange tak  Smiley ! Jeg vil gerne have bedre talenter da jeg ikke synes de danske er noget at råbe hurra for. Har kun fået en islænder, som er noget værd pt.
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #4: 17 Jan 2012, 17:31 »

Hvis det er for at kunne købe bedre spillere selv, og evt. leje talenter ud, så ville jeg vælge en fransk eller spansk klub, jeg synes det er der klart de bedste regens kommer.
Hvis det er for at sælge flere merchandise i udlandet, så det klart, så skal du til Asien Smiley

Som Brøndby ville jeg vælge en dansk rugekasseklub hvis det har med talenter at gøre. Ellers prøv i afrika, eller sydamerika. Der kommer altid noget godt ud af det, specielt afrika vil jeg mene er undervurderet. Har haft et safe med midtjylland hvor jeg vel er 10 sæsoner henne, der har lyon anskaffet sig en regan fra Sudan eller sådan noget, som bare sparker røv, og er blevet kåret til verdens bedste angriber flere gange.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #5: 17 Feb 2012, 17:11 »

Jeg er Saint-Étienne, og har fået lov til at vælge en rugekasseklub med henblik på talentudvikling.
Nogle idéer til hvilken klub jeg skal vælge?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #6: 17 Feb 2012, 17:37 »

Du plejer vel kun at få lov at vælge på en liste af klubber som ledelsen udpeger ?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #7: 17 Feb 2012, 17:40 »

Du plejer vel kun at få lov at vælge på en liste af klubber som ledelsen udpeger ?

Nej, jeg har været i klubben længe nok til, at bestyrelsen lader mig vælge frit mellem alle klubber.
Nogle idéer?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #8: 17 Feb 2012, 17:43 »

Så er det vel en ide at finde en klub fra den næstbedste franske række og satse på lidt talentudvikling i den klub??
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #9: 15 Maj 2012, 17:36 »

Jeg spiller for tiden med Arsenal og er i år 2014, jeg er kommet i den heldige situation at jeg både har Millwall og Aab som rugekasseklub.

Mit spørgsmål er nu hvilken af klubberne der vil være bedst for mine talenter og spille for, Aab er forsvarende danske mester og skal i Champions League kvalifikation til næste sæson. Millwall endte i sidste sæson som nr. 4 i nPower Championship og tabte 1-0 til Southampton i Playoff finalen.

Jeg har selv svært ved at se hvor mine spiller vil opnå bedst udvikling, trænings faciliteterne er bedst i Millwall mens ungdomsfacilitetern e er lige gode i begge klubber.

« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 17:38 af nikovic » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #10: 15 Maj 2012, 17:46 »

Jeg spiller for tiden med Arsenal og er i år 2014, jeg er kommet i den heldige situation at jeg både har Millwall og Aab som rugekasseklub.

Mit spørgsmål er nu hvilken af klubberne der vil være bedst for mine talenter og spille for, Aab er forsvarende danske mester og skal i Champions League kvalifikation til næste sæson. Millwall endte i sidste sæson som nr. 4 i nPower Championship og tabte 1-0 til Southampton i Playoff finalen.

Jeg har selv svært ved at se hvor mine spiller vil opnå bedst udvikling, trænings faciliteterne er bedst i Millwall mens ungdomsfacilitetern e er lige gode i begge klubber.



CL kampene vil være gode for dine spillere, men hvis de ryger ud med det samme, vil jeg tro Milwall er bedst da ligaen er bedre Smiley

EDIT: Vær glad for de ikke rykkede op, da hvis din/dine rugekasseklubber rykker op i samme liga som dig, så vil de stoppe som rugekasseklubber Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Drillo
Gæst
 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #11: 15 Maj 2012, 17:59 »

Jeg ville sige Millwall da jeg mener at Championship er mere fysisk, hvilket vil sige at dine spillere er bedre forberet på premier league.

Så hvis du mener at dit/dine talenter kan komme ind omkring dit første hold indenfor en eller to sæsoner så ville jeg vælge Millwall, ellers kunne Aab være et godt valg for de spiller hvor de først ville være aktuelle for dit første hold om 3+ år, for i Aab kan de få lidt førsteholds fodbold.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #12: 15 Maj 2012, 18:30 »

Jeg vil vælge Millwal da de er et tophold i deres liga og ligaen er fsysisk bedre. Hvis der er en position fra Millwall der er stærkt besat og hvor din spiller nok ikke spiller fast så tag Aab der for de jo også udfordringer i Champions League.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #13: 15 Maj 2012, 18:35 »

noget der har set Clairefontaine få regen,???

kunne da været fedt med deres ungdoms afd, at ha dem rugekasse
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rugekasseklub
« Svar #14: 16 Maj 2012, 17:49 »

Jeg er Dortmund i anden sæson og bestyrelsen vil ikke have en udenlandsk rugekasseklub. Næste gang hvad skal jeg så vælge når jeg spørger om en rugekasseklub? Har allerede Karlsruhe, som rugekasseklub.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010