home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Min projektuge
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Min projektuge  (Læst 1946 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Min projektuge
« : 14 Jan 2012, 18:43 »

Hey drenge. Jeg synes vi skulle have en tråd hvor vi kunne dele vores erfaringer og få nogle tips.
Nu er det snart tid til projektuge i skolen, nogle få af jer har måske allerede haft det. Jeg har min i uge 8 hvor jeg har tænkt mig at skrive om Barcelona og deres Tiki-Taka system.

Jeg starter med at skulle lave min problemformulering, og der kunne jeg godt bruge en smule hjælp. Har i nogle gode spørgsmål? Hovedemnet er tid i stort og småt, så det skal have noget med taktikkens udvikling, klubbens måde at bruge taktikken på osv.

Lavezzi
Gæst

Sv: Min projektuge
« Svar #1: 14 Jan 2012, 20:04 »

Kan du ikke bare bruge skoletråden? Jeg synes nemlig ikke at overskriften ligge op til at tråden omhandler noget generelt andet end din projektuge.

Legenden
Manager

« Svar #2: 14 Jan 2012, 20:38 »

Hvilket klassetrin går du på? Det lyder i hvert ikke ikke som noget, min lærere ville lade mig skrive om i 9. klasse i hvert fald.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Jan 2012, 20:40 »

Jeg går i 9. og har fået lov af mine lærere :-)

Legenden
Manager

« Svar #4: 14 Jan 2012, 20:47 »

Jeg forstår ikke helt jeres overemne. "Tid i stort og småt", hvordan skal det forstås? Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5: 14 Jan 2012, 21:19 »

Det er egentlig bare at vi skal beskrive udviklingen af et eller andet, eller noget i den retning Smiley

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 14 Jan 2012, 21:26 »

Så skal du vel have et spørgsmål i retning af: hvordan har taktikken ændret sig gennem tiden eller sådan noget? Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Jan 2012, 00:00 »

Af egne erfaringer, ville jeg desværre ikke mene det var det bedste emne at vælge. I en projektopgave, skal det gerne være et emne man kan undre sig over. Hvis du bare ender med at skrive en masse facts om taktikken, ender det med at blive en emneopgave. Det er specielt også meget vigtigt at have et hovedspørgsmål (eller en promblemformulering som det jo også hedder)

En god måde at finde frem til dit hovedspørgsmål, er ved at stille spørgsmål til alt hvad du undrer dig over (skrive det ned) og så forsøge finde ét spørgsmål som dækker over alle spørgsmålende. Når man har fundet sit hovedspørgsmål, skal man sørge for kun at holde sig inden for det, så emnet ikke ender med at blive for bredt. Det kan også være en god idé at finde en bestemt målgruppe (eks: Musiksmag, i alderen 13-19 år)

Håber det var til hjælp, og hav en god projektuge Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #8: 15 Jan 2012, 03:10 »

Kan du ikke bare bruge skoletråden? Jeg synes nemlig ikke at overskriften ligge op til at tråden omhandler noget generelt andet end din projektuge.

+1.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9: 15 Jan 2012, 17:18 »

Ikke mere hjælp? Smiley

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 25 Jan 2012, 14:35 »

Ved ikke helt om tråden er gået død, men vil gerne spørge om noget Smiley
Jeg har projektuge i næste uge, jeg har om napoleon sammen med 2 andre fra min klasse. Vi havde tænkt os at bære nogle ''Napoleon hatte'' altså ikke kagerne, men hans hatte Thumbs Up under fremlæggelsen. Vi ved bare ikke hvordan vi skal få fat i/lave dem. Så jeg håber i kunne give os noget hjælp Smiley

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 28 Jan 2012, 21:31 »

Opper lige Wink

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 28 Jan 2012, 22:04 »

Google er din ven.

-Ellers tjek diverse kostumesider.  Thumbs Up

FC BLOD PÅ TRØJEN

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #13: 13 Mar 2012, 14:03 »

Så er karakteren givet ud og det endte sørme med et 12-tal.

Så til jer, som var lidt skeptiske, så redder nogle gode arbejdsspørgsmål og en fantastisk fremlæggelse rigtig meget.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 13 Mar 2012, 14:26 »

Så er karakteren givet ud og det endte sørme med et 12-tal.

Så til jer, som var lidt skeptiske, så redder nogle gode arbejdsspørgsmål og en fantastisk fremlæggelse rigtig meget.
Fedt  Thumbs Up
Jeg fik også 12, og vores produkt var selvfølgelig powerpoint, men også napoleonshatte (kagerne) og så lavede vi aviser om, så det lignede hans hatte, han gik rundt med engang Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010