home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  2 spg. om transfer-økonomi
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 2 spg. om transfer-økonomi  (Læst 906 gange)
MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
2 spg. om transfer-økonomi
« : 14 Jan 2012, 17:36 »

Hej med jer,

Håber I kan hjælpe mig med at opklare et par spørgsmål.

1. Når man har lejet en spiller med købsoption, skal man så byde prisen på spilleren inden kontrakten udløber eller bliver man tilbudt at byde det aftalte beløb ved udløb?

2. Jeg har omkring 100 mio tilbage på mit transfer budget her mod udgangen af sæsonen. Hvad sker der, hvis ikke jeg bruger disse? Bliver de overført til næste år eller risikerer jeg, at de forsvinder og så får jeg eksempelvis stille 35 mio til rådighed til næste sæsons transfers? Med andre ord, skal jeg skylde mig at bruge pengene inden sæsonen slutter?

På forhånd tak for hjælpen Thumbs Up

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 2 spg. om transfer-økonomi
« Svar #1: 14 Jan 2012, 18:11 »

1. Du skal selv lave et bud på spilleren.

2. Det kommer helt an på din samlet økonomi !
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 spg. om transfer-økonomi
« Svar #2: 14 Jan 2012, 18:15 »

2. Som Fynbo siger kommer det helt an på din økonomi. Og i det tilfælde at den er dårlig vil det faktisk være en rigtig dum ide at skynde sig at bruge de 100mio da din klub så stifter en gæld. Det vil bare resultere i at du de næste par år måske slet ikke vil få noget transfer budget og ikke kan forny kontrakter eller signe spiller på fri Smiley
Logged

FC Barcelona

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 2 spg. om transfer-økonomi
« Svar #3: 14 Jan 2012, 18:42 »

Point taken på 2'eren.

Jeg spiller med Malaga, hvor man jo starter med en god balance og et godt transferbudget. Jeg har købt en del spillere over 48 mdr. hvorfor jeg kører med et månedligt minus på omkring 25 mio.

Min balance er nede på 163 mio og jeg kan læse mig frem til, at selvom jeg har en sugar daddy bag mig, så er han ikke så villig til at smide en masse penge efter en. Derved er det selvfølgelig fornuftigt at lade de 100 mio stå, da de så vil rive balancen op, når sæsonen slutter, men så starter jeg vel bare 2. sæson med et elendigt transferbudget.

Så hvis jeg skal forstærke mig inden ny sæson, skal det vel sker inden udgangen af den nuværende.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 2 spg. om transfer-økonomi
« Svar #4: 14 Jan 2012, 18:55 »

Nu skal du huske på at selvom der står 100 mio til indkøb, er det 100 mio af dine 163 mio som du har på bundlinjen. Det er ikke 100 mio mere du vil få i klubkassen.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 spg. om transfer-økonomi
« Svar #5: 14 Jan 2012, 19:42 »

Point taken på 2'eren.

Jeg spiller med Malaga, hvor man jo starter med en god balance og et godt transferbudget. Jeg har købt en del spillere over 48 mdr. hvorfor jeg kører med et månedligt minus på omkring 25 mio.

Min balance er nede på 163 mio og jeg kan læse mig frem til, at selvom jeg har en sugar daddy bag mig, så er han ikke så villig til at smide en masse penge efter en. Derved er det selvfølgelig fornuftigt at lade de 100 mio stå, da de så vil rive balancen op, når sæsonen slutter, men så starter jeg vel bare 2. sæson med et elendigt transferbudget.

Så hvis jeg skal forstærke mig inden ny sæson, skal det vel sker inden udgangen af den nuværende.

Men ja du har i princippet ret, det er ikke sikkert at du får samme budget til næste sæson, så hvis der er en livsnødvendig transfer så er det med at få den lavet nu Wink
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010