home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hjælp til Itunes
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til Itunes  (Læst 1148 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

Hjælp til Itunes
« : 14 Jan 2012, 17:03 »

Jeg har et problem med at jeg ikke kan få tekst i itunes.. Har forsøgt at geninstallere flere gange uden held.

Det er både med min iphone og ipod det gør sig gældende, håber nogen kan hjælpe mig og har forsøgt at google det også

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Hjælp til Itunes
« Svar #1: 18 Jun 2013, 12:44 »

Jeg fandt lige denne tråd frem igen, da jeg har et problem med iTunes.

I den nyeste version af iTunes er det vel meningen af sangene selv bliver synkroniseret over til ens iPod, når man åbner iTunes? Ellers vil jeg i så fald gerne vide, hvordan man gør.

Derudover står der, at min iPod kræver iTunes med 64 bit, men det er netop den version, som jeg har hentet fra Apples hjemmeside. Er der nogen, der måske kan hjælpe med problemet?

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #2: 18 Jun 2013, 12:56 »

Jeg fandt lige denne tråd frem igen, da jeg har et problem med iTunes.

I den nyeste version af iTunes er det vel meningen af sangene selv bliver synkroniseret over til ens iPod, når man åbner iTunes? Ellers vil jeg i så fald gerne vide, hvordan man gør.

Derudover står der, at min iPod kræver iTunes med 64 bit, men det er netop den version, som jeg har hentet fra Apples hjemmeside. Er der nogen, der måske kan hjælpe med problemet?

Det kommer an på om, du har valgt muligheden for at din enhed skal synkroniseres automatisk, når din enhed (iPod) tilsluttes. I så fald mener jeg, at dette er muligt under din enhed eller under musik-bibliotektet.

Skal du ikke hente den version, som din computer understøtter? Du får ikke en fejlmeddelelse eller noget, som du kan lave et SS af?  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3: 18 Jun 2013, 13:10 »

Det kommer an på om, du har valgt muligheden for at din enhed skal synkroniseres automatisk, når din enhed (iPod) tilsluttes. I så fald mener jeg, at dette er muligt under din enhed eller under musik-bibliotektet.

Skal du ikke hente den version, som din computer understøtter? Du får ikke en fejlmeddelelse eller noget, som du kan lave et SS af?  Smiley
Kan du eventuelt guide mig til dette? Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan finde det.

Det ved jeg ikke, jeg hentede bare den nyeste version, som i hvert fald er 64 bit. Det er derfor, jeg finder det underligt, at min iPod ikke vil synkronisere, da den meddeler, at jeg skal have 64 bit, som jo som sagt er den version, jeg har.

Meldingen ser sådan her ud: http://gyazo.com/18e42c9b1f8ef65fe71b0a1da3660938

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Jun 2013, 13:39 »

Kan du eventuelt guide mig til dette? Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan finde det.

Det ved jeg ikke, jeg hentede bare den nyeste version, som i hvert fald er 64 bit. Det er derfor, jeg finder det underligt, at min iPod ikke vil synkronisere, da den meddeler, at jeg skal have 64 bit, som jo som sagt er den version, jeg har.

Hvad for en iPod er det? Kan være fordi den er 'for gammel' eller ikke er opdateret med software osv? :-)

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #5: 18 Jun 2013, 15:05 »

Det jeg vil foreslå dig er at gendanne iPod'en også håbe på, at det lykkedes, og at fejlmeldingen ikke kommer igen. Du mister dog dit musik på iPod'en, herefter skal du synkroniserer med iTunes.

Hvordan du syncer din musik til din iPod illustreres ved hjælp af denne video - http://www.youtube.com/v/FDa0O0KODSk. Den viser både, hvordan du gør det manuelt ved hjælp af fluebenene i iTunes, og hvordan musikken automatisk synkroniseres.

Hvis du ønsker at gendanne enheden, som jeg sagde, så kan dette også gøres under enheden, og herefter klikke gendan.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6: 18 Jun 2013, 15:52 »

Det jeg vil foreslå dig er at gendanne iPod'en også håbe på, at det lykkedes, og at fejlmeldingen ikke kommer igen. Du mister dog dit musik på iPod'en, herefter skal du synkroniserer med iTunes.

Hvordan du syncer din musik til din iPod illustreres ved hjælp af denne video - http://www.youtube.com/v/FDa0O0KODSk. Den viser både, hvordan du gør det manuelt ved hjælp af fluebenene i iTunes, og hvordan musikken automatisk synkroniseres.

Hvis du ønsker at gendanne enheden, som jeg sagde, så kan dette også gøres under enheden, og herefter klikke gendan.
Så forstår jeg det bedre. Jeg har slet ikke ikonet, der hedder iPod/iPhone/iPad ved siden af iTunes Store. Det må vel betyde, at iPod'en ikke kan få forbindelse til computeren, og derfor kan jeg ikke synkronisere?

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #7: 18 Jun 2013, 16:37 »

Så forstår jeg det bedre. Jeg har slet ikke ikonet, der hedder iPod/iPhone/iPad ved siden af iTunes Store. Det må vel betyde, at iPod'en ikke kan få forbindelse til computeren, og derfor kan jeg ikke synkronisere?

Nøjagtig. Så kan det enten være porten i din computer, stikket eller porten på iPoden den er gal med. Prøv først at skifte porte, hvis det er snavset pust evt. på det.

Hvis det ikke lykkedes prøv med et andet kabel. Hvis det så heller ikke lykkedes må det være iPoden :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8: 18 Jun 2013, 17:15 »

Nøjagtig. Så kan det enten være porten i din computer, stikket eller porten på iPoden den er gal med. Prøv først at skifte porte, hvis det er snavset pust evt. på det.

Hvis det ikke lykkedes prøv med et andet kabel. Hvis det så heller ikke lykkedes må det være iPoden :-)
Det hjælper ikke, men det er underligt, da den gerne vil lade op.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9: 18 Jun 2013, 17:22 »

Hvad for en iPod er det? Kan være fordi den er 'for gammel' eller ikke er opdateret med software osv? :-)
Det er en iPod Touch. Den er da 3-4 år gammel, men den efterlyser vel reelt den seneste opdatering, som er den, jeg har.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10: 19 Jun 2013, 16:18 »

Andre der eventuelt kan byde ind med et forslag?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11: 24 Jun 2013, 21:04 »

Jeg søger stadig hjælp på mit problem, så jeg kan få noget musik over på min iPod. Fejlmeldingen lyder stadig således:

http://gyazo.com/6b428eb6b7660907f4baa6d625a78d7e

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12: 24 Jun 2013, 22:22 »

Jeg søger stadig hjælp på mit problem, så jeg kan få noget musik over på min iPod. Fejlmeldingen lyder stadig således:

http://gyazo.com/6b428eb6b7660907f4baa6d625a78d7e
Jeg er kommet frem til, at min iPod nok skal jailbreakes. Er der nogen, der ved, hvordan man gør det?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010