home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Premier League Picks
| | | |-+  Snakketråden - PL Picks 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Snakketråden - PL Picks 2012  (Læst 14046 gange)
southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #30: 24 Mar 2012, 10:07 »

Synes det noget vagt at der hver eneste runde, er nogle som tipper forsent, på trods af man ved der ALTID er deadline om fredagen kl 24. Man har mindst en uge til at tippe og man får tippevarsel via pb/mail, alligevel er der mindst en hver runde som tipper forsent.
Det ikke fordi jeg ligger  nr 1 at jeg siger det, for er ligeglad med at vinde en fiktiv præmie i form af freaks money, er princippet i at man ikke respektere de regler Hcan sætter for sin konkurrence.
Er sikker på Hcan har valgt den deadline af en årsag og det kræver en del tid, at stå for konkurrencer.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #31: 24 Mar 2012, 12:04 »

Grænsen må sættes et eller andet sted, og da den nu engang er sat kl. 23:59 fredag aften, så bør bud herefter naturligvis ikke tælle - om det så er 2 timer eller 2 minutter for sent.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #32: 28 Mar 2012, 20:24 »

Hvordan er det lige med at redigere sine bud? Det er klart at man ikke må redigere et indlæg efter deadlinen, men det kan man vel godt før? Jeg vil nemlig gerne lige ændre en anelse i mine Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #33: 28 Mar 2012, 22:14 »

Hvordan er det lige med at redigere sine bud? Det er klart at man ikke må redigere et indlæg efter deadlinen, men det kan man vel godt før? Jeg vil nemlig gerne lige ændre en anelse i mine Tunge

Du må redigere dine bud helt op til deadline, men skal selvfølgelig lige gøre mig opmærksom på det, så jeg får de rigtige tastet ind i mit regneark.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #34: 29 Mar 2012, 11:07 »

Du må redigere dine bud helt op til deadline, men skal selvfølgelig lige gøre mig opmærksom på det, så jeg får de rigtige tastet ind i mit regneark.

Hermed gjort!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #35: 28 Apr 2012, 14:00 »

Craaap, jeg glemte det i denne runde Skuffet
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #36: 28 Apr 2012, 17:56 »

Craaap, jeg glemte det i denne runde Skuffet

Grin

I det mindste kan du trøst dig med at jeg igen har en utrolig ringe runde. Hvor vover Swansea smide en 4-1 væk når jeg har dem på 100 point?!  ticked off
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #37: 01 Maj 2012, 21:44 »

Jeg synes at det er trælst at de udskudte kampe er blevet låst. Man burde kunne ændre sit gæt hvis der er gået så længe som der er, nu f.eks. med Stoke-Everton og Liverpool-Fulham. Jeg kan se at jeg smed 40 point på Stoke, for dengang var de i OK form, men nu styrer Everton med Jelavic og god form mens Stoke ikke har noget at kæmpe for - Så der ville jeg have sat 2 - men dengang stod det til en 1'er, og så er det jo bare irriterende at den ligger til en 2'er lige nu.

Jeg ved godt at det er ens for alle, men synes godt man kan få lov til at ændre bud på kampe der først bliver spillet flere uger efter runden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #38: 02 Maj 2012, 11:48 »

Jeg kan godt følge dig i det, men det er svært at sige det så kan ændres, selvfølglig kunne man gøre så pointene var fast, men at selve resultatet var muligt at skifte.

Med årets udgave samler jeg jo heldigvis masser erfaringer, det er ikke helt problemfrit at lave det første gang, og der opstår "huller" som man ikke havde tænkt på. Jeg vil helt sikkert tage det med i overvejelserne til omgang 2 der forhåbentlig kommer i efteråret.

Derudover kommer der stillinger i aften, de er desværre lidt forsinkede grundet masser af arbejdspres fra det "virkelige" liv (og ja, det har jeg faktisk)
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #39: 02 Maj 2012, 14:24 »

Ja, det er åbenlyst at man ikke ville kunne ændre ved pointene, det må man jo så tage med - men det ville i hvert fald være fordelagtigt hvis man kunne ændre resultatet. Nu var Liverpool jo også fokuseret på FA Cup kampen på lørdag i stedet for ligaen, og sendte derfor et helt reservehold på banen mod Fulham. Det ville jo nok måske også have ændret nogle gæt hvis man vidste det for en måned siden Smiley

Men fint at du tager det op til revision og nice at høre at det fortsætter i næste sæson. Dette er den eneste konkurrence der rigtig har fanget mig mere end 2 runder Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #40: 03 Maj 2012, 10:24 »

Nå, når man nu var så smart at misse en runde, så man på trods af at have indhentet 123 point alligevel er håbløst bagud, så kan man jo lige så godt anti-jinxe lidt!

Maksimale point på Newcastle og Tottenham, så hvis ikke de smider point som jeg håber, så får jeg da i det mindste gode point ud af det Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #41: 03 Maj 2012, 10:44 »

Jeg er så gone for glory og har satset på at begge mister point, og så bare ikke smidt ret meget på det Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #42: 07 Maj 2012, 09:17 »

Godt at se at mit fænomenale jinx virkede, så hvis vi alligevel skulle snuppe 3. pladsen er det ganske givet mig I skal takke!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Snakketråden - PL Picks 2012
« Svar #43: 14 Maj 2012, 12:43 »

Rigtig fed turnering du fik afholdt Hcan, hatten af for det! Det kræver alligevel en del arbejde, så synes det er fedt at du holdte ved, og endnu bedre at du har tænkt dig at køre den til næste sæson også! Når det kører over et helt år synes jeg dog sagtens at man kunne hæve præmiepengene, og så giver jeg her et par meninger omkring hvad du skrev i PB:

1. Synes det er fint at deadlinen ligger ved midnat dagen før starten på runden. Det er så også vigtigt at man overholder deadlinen, så folks bud herefter ikke tæller med i regnskabet, hverken for runden eller det samlede. Der bliver trods alt sendt en PB ud, så sværere er det ikke..

2. Pointskalaen er ganske fin..

3. Hvis der er kampudsættelser mere end 1 uge bør man kunne ændre sit bud. Selvfølgelig ikke i pointene, da det ville fucke det hele op, men når der som i år bliver kampe som er udsatte flere uger frem, bør man kunne revurdere sit bud pga. skader, form osv.

4. Nej.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010