|
WaterWar
|
|
Det er noget møg hvis kampene man har givet de fire højeste antal point ikke går som håbet.
|
|
|
|
|
|
Official member of Manchester United Football Club
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Det er noget møg hvis kampene man har givet de fire højeste antal point ikke går som håbet.
Men du har da ramt de 2 højeste og den 3. højeste har ikke spillet ?
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
WaterWar
|
|
Det var nu møntet på det Galzgor skrev. Gav ham bare medlidenhed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Det var nu møntet på det Galzgor skrev. Gav ham bare medlidenhed  Men han klarede det da udmærket... 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
WaterWar
|
|
Det ser ud til at være særdeles åbent indtil videre. Det bliver spændende at se når vi har passeret 5. runde hvordan toppen ser ud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Det var nu møntet på det Galzgor skrev. Gav ham bare medlidenhed  Nå for pokker, det havde jeg heller ikke gennemskuet!  Men nej, var kun lige den Swansea som jeg fuckede up i, af de højt rangerede kampe... Men ja, det bliver sjovt at se hvordan nogle nok stikker af når vi kommer lidt hen i runderne.
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Puha, i runde 6 ser alle kampene godt nok ud til at kunne vippe begge veje! Den bliver svær, det er nu eliten træder frem!
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
100 point: Wolves - Man Utd  Dog fedt nok at vælge otte kampe til uafgjort.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
 Dog fedt nok at vælge otte kampe til uafgjort..  Det ligner X kampe. Bare vent og se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Det ligner X kampe. Bare vent og se  Med 52 point i sidste runde er det nok bare bedst at vælge anderledes end dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Med 52 point i sidste runde er det nok bare bedst at vælge anderledes end dig  Det kan jo ikke blive ringere næsten, så bare vent! Rundevinder <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Hcan lige et godt råd. send påmindelse ud angående næste runde nu her og opret næste runde nu her, for når sidste kamp i den her runde er spillet, så går der 2 dage så starter næste runde og hvis du skal have dem dagen før, ja så har man kun 1 døgn at løbe på faktisk.
Bare et godt råd.
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
southside
|
|
JeppeA glemte du ikke at tippe denne runde? Du ellers nr 2.
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
southside
|
|
Husk Aston Villa - Bolton er udsat, grundet ulykken med Muamba.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Men ligesom i 3. runde, vil rundevinderen først blive fundet når kampen er spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|