home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  4-4-2 Diamant - hjælp søges!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 4-4-2 Diamant - hjælp søges!  (Læst 1085 gange)
Lomaxx
Lilleputspiller
*

4-4-2 Diamant - hjælp søges!
« : 13 Jan 2012, 18:40 »

For nogle versioners tid siden, var jeg stor tilhænger af at køre 4-4-2 diamant. De senere år er det dog ikke lykkedes mig at få den formation til at virke - nærmest uanset hvilket hold, jeg spiller med ( Spiller dog aldrig La Liga- så Barca-historierne frabedes Smiley).

Det virker som om, at det er blevet implementeret en eller anden form for ændring, der medfører, at man skal spille den formation på en bestemt måde. Jeg har eksperimenteret en del - uden held. Jeg er derfor ude efter gode historier fra din oplevelse med formationen, og i så fald hvilke punkter, du mener er vigtige for at det fungerer.

Min umiddelbare oplevelse er, at jeg på trods af solide navne på stort set alle pladser ikke er i stand til at holde modstanderen fra et uhørt antal chancer, selvom jeg burde være den dominerende faktor. Jeg ser frem til at høre fra andre 4-4-2 diamant fans derude! Opstemt

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: 4-4-2 Diamant - hjælp søges!
« Svar #1: 13 Jan 2012, 19:31 »

Jeg har haft stor succes med formationen med Anzhi hvor jeg vandt mesterskabet i første sæson. Det var offensiv strategi, flydende filosofi og korte afleveringer. Rollerne var således:

Skarpretter(o) - Fremskudt angriber(o)

Fremskudt Playmaker(o)

Bredmidtbanespiller(o)             Kantspiller(s)

Defensiv midt(s)

Fullback(s) Central(d) Central(d) Fullback(s)       

FC Barcelona

Lomaxx
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 23 Jan 2012, 08:52 »

Nu er det ikke for at forkleine Anzhi, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen, der har spillet et andet sted end den rusiske liga - og specielt vil jeg gerne høre fra nogen, der har bud på, hvorfor jeg med diamanten altid halter efter min modstander. Jeg er ved at have eksperimenteret mig gennem stort set det hele, og resultatet er det samme hver gang: Moddstanderen - om det så er Chelsea eller Everton - har spilovertaget, og jeg skal håbe på dødbolde og lignende.

Seneste eksempel: Everton - Man Utd - 23-15 i skudforsøg, 54-46 i boldbesiddelse. Resultat 3-3 (to mål af Rio på hjørne, og mine spillere ligger på et højere samlet gennemsnit. Jeg fatter intet, og håber, at der er en lys sjæl derude med diamant-guldkorn på hænderne.

Mp
Ynglingespiller

« Svar #3: 23 Jan 2012, 09:09 »

Nu er det ikke for at forkleine Anzhi, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen, der har spillet et andet sted end den rusiske liga - og specielt vil jeg gerne høre fra nogen, der har bud på, hvorfor jeg med diamanten altid halter efter min modstander. Jeg er ved at have eksperimenteret mig gennem stort set det hele, og resultatet er det samme hver gang: Moddstanderen - om det så er Chelsea eller Everton - har spilovertaget, og jeg skal håbe på dødbolde og lignende.

Seneste eksempel: Everton - Man Utd - 23-15 i skudforsøg, 54-46 i boldbesiddelse. Resultat 3-3 (to mål af Rio på hjørne, og mine spillere ligger på et højere samlet gennemsnit. Jeg fatter intet, og håber, at der er en lys sjæl derude med diamant-guldkorn på hænderne.

Har kun haft succes med en diamant, når det har været en smal diamant, altså uden kanter. Så spiller jeg med en felt-felt p åden ene side også en fremskudt playmaker på den anden. Denne hávde jeg succes med i Inter også senere i barcelona.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010