home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Månedens anbefaling
| | | | |-+  AS Monaco - januar
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco - januar  (Læst 11050 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AS Monaco - januar
« : 12 Jan 2012, 21:18 »

AS Monaco
Fodboldromantikere, som elsker passionen, loyaliteten og gamle traditioner, må indse, at fodbolden er ved at blive overtaget af alverdens rigmænd. De legesyge forretningsmænd og de mange oliemilliarder er ved at gøre deres indtog i europæisk fodbold, hvor Chelsea som et af de første hold blev overtaget. Siden har flere engelske klubber været igennem en overtagelse, men rigmandsfænomenet er nu efterhånden også nået andre europæiske regioner bl.a. eksemplificeret ved Paris SG. Også det herlige fyrstedømme, Monaco, er nu også blevet offer for en overtagelse anført af den russiske milliardær Dmilitry Rybolovlev.

Med Football Manager 12, har vi dog en sidste, men gylden, mulighed for at slå et slag for den fodbold, som vi kender og elsker så højt. En fodbold hvor hårdt arbejde, passion og loyalitet betaler sig, og hvor det ikke er de mange milliarder, hovedløse transfersummer og højt betalte illoyale spillere, der sikrer én succesen. I FM13 vil Monaco nemlig være præget af de mange milliarder, så det er nu, det skal være, hvis man ønsker, et sidste og måske nostalgisk spil med AS Monaco.


Kort om klubben
Med uhørt mange point (44) rykkede AS Monaco desværre ud af den bedste franske række i sidste sæson og skal derfor affinde sig med en plads i den næstbedste række. Klubben er ellers historisk set en af de stærkeste og mest succesrige klubber i fransk fodbold med syv mesterskaber og fem pokaltitler. Klubben var ligeledes en del af den opsigtsvækkende Champions League-finale i 2004, hvor de to sensationshold AS Monaco og FC Porto stod over for hinanden. Dengang var det dog Mourinho og co., der tog sejrrigt derfra, men AS Monaco efterlod sig et flot aftryk på den internationale scene efter en fremragende indsats i turneringen.

Af store tidligere profiler, som alle har repræsenteret AS Monaco, kan nævnes Fabien Barthez, Youri Djorkaeff, Thierry Henry, Willy Sagnol, Lilian Thuram samt David Trezeguet. Alle spillere som har været nøglefigurer på det franske landshold, og som vidner om den kvalitet klubben tidligere har besiddet.

AS Monaco i FM
Overtager du AS Monaco, så vil du træde til i en klub, som ingen midler har til rådighed. Med bare sølle to millioner kr. på bundlinjen, er der ikke meget efterladt til fantasien, og man må derfor enten sælge ud, eller klare sig med transferfrie spillere. Heldigvis har klubben et velfungerende ungdomssystem, og man vil hurtigt opleve, at klubben kan tilbyde en række spændende talenter, som med den rette træning og mængde af spilletid, hurtigt vil kunne etablere sig på holdet, som fremtidige stjerner.

Førsteholdstruppen bør relativ nemt kunne opfylde klubbens ambitioner om at vinde Ligue 2 og dermed sikre sig en hurtig tilbagevenden til den bedste franske række. Med profiler som Ludovic Giuly, Marama Vahirua samt de to skandinaver Petter Hansson og Thorstein Helstad er man sikker på at have kvaliteten i orden. Truppen har ligeledes en god blanding af rutine samt ungt gå-på-mod, så man er allerede fra spillets start godt rustet på vej mod den nye sæson.

God fornøjelse med at føre denne franske traditionsklub tilbage til landets top, hvor den hører til!

Skulle du have lyst til at tage forsmag på FM13, så giver vi dig desuden muligheden for at spille med et AS Monaco, som har fået tilført penge. Du skal blot downloade denne database.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2014, 12:49 af Præsidenten » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #1: 12 Jan 2012, 21:21 »

I er naturligvis meget velkomne til at bruge denne tråd til at snakke om jeres Monaco-save, når blot jeres save tager udgangspunkt i denne anbefaling Smiley
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #2: 13 Jan 2012, 08:22 »

Lyder spændende, måske man snart skulle tage den op som en udfordring!

I den db der er lagt op, er det bare en rigmand der er lagt på monaco med et bestemt beløb eller hvordan?

Hvis man nu vil tilføje det til sin egen db Smiley
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #3: 13 Jan 2012, 08:26 »

Lyder spændende, måske man snart skulle tage den op som en udfordring!

I den db der er lagt op, er det bare en rigmand der er lagt på monaco med et bestemt beløb eller hvordan?

Hvis man nu vil tilføje det til sin egen db Smiley

Det bliver fedt.... Jeg glæder mig til at jeg får fri fra arbejde, så skal det prøves! Men jeg har også lidt spørgsmål angående den database med penge. Hvor har i fundet oplysninger omkring pengene? Er det et beløb i ved med sikkerhed der er smidt i klubben eller er det bare tilfældigt? Vil jo være perfekt, hvis det passede med virkeligheden Smiley
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #4: 13 Jan 2012, 09:47 »

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #5: 13 Jan 2012, 10:50 »

Muligvis kun mig, selvom jeg ikke tror det, men ville det ikke være nemmere for os allesammen at finde rundt i hvis der var 2 tråde til at diskutere Monaco? Jeg tænker en til dem der vælger at starte uden den opdaterede rigmands DB og en til dem som spiller med den opdaterede rigmands DB. Det vil jo alt andet lige givet 2 meget forskellige saves og sikkert også være to helt forskellige strategier man kører.

Kunne nemt forestille mig en strategi uden DB var at smide de løntunge reserver og købe nogle talenter for skillingerne, mens dem med DB'en måske bare vil sælge de svageste for at erstatte med nye spillere som kan gå ind i start-11'eren, og eventuelt et par breddespillere.

Har kun kigget kort på truppen, men kan da hurtigt se mig ud af der er nogle lidt ældre spillere samt en dyr lejesvend i truppen, derudover ser det for mig først og fremmest ud til der mangler bredde i truppen da flere af de breddespillere der er, blot er talenter mens andre egentlig er spillere som bedst af alt kunne smutte fra klubben for at give plads i lønbudgettet til bedre kræfter.

Just my two cents.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #6: 13 Jan 2012, 10:50 »

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #7: 13 Jan 2012, 10:59 »

Muligvis kun mig, selvom jeg ikke tror det, men ville det ikke være nemmere for os allesammen at finde rundt i hvis der var 2 tråde til at diskutere Monaco? Jeg tænker en til dem der vælger at starte uden den opdaterede rigmands DB og en til dem som spiller med den opdaterede rigmands DB. Det vil jo alt andet lige givet 2 meget forskellige saves og sikkert også være to helt forskellige strategier man kører.

Kunne nemt forestille mig en strategi uden DB var at smide de løntunge reserver og købe nogle talenter for skillingerne, mens dem med DB'en måske bare vil sælge de svageste for at erstatte med nye spillere som kan gå ind i start-11'eren, og eventuelt et par breddespillere.

Har kun kigget kort på truppen, men kan da hurtigt se mig ud af der er nogle lidt ældre spillere samt en dyr lejesvend i truppen, derudover ser det for mig først og fremmest ud til der mangler bredde i truppen da flere af de breddespillere der er, blot er talenter mens andre egentlig er spillere som bedst af alt kunne smutte fra klubben for at give plads i lønbudgettet til bedre kræfter.

Just my two cents.

Helt enig, det ville være en super god ide, at adskille de to.
Da jeg nok ikke ville kunne bruge mange af de råd der måtte komme fra dem der spiller uden sugar daddy Smiley
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #8: 13 Jan 2012, 11:11 »


Er der sugar daddy i den? hvis ja, ved du så hvor høj den er?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #9: 13 Jan 2012, 11:40 »

Er der sugar daddy i den? hvis ja, ved du så hvor høj den er?

Ja det er der.

Hva mener du med hvor høj den er?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #10: 13 Jan 2012, 12:25 »

Tror han mener rådighedsbeløbet, da han tidligere har spurgt om dette.

Kan sige at i den DB OP henviser til er rådigheds beløbet på lidt over 2 mil i løn (bruger ved start omkring 1.2) og ca. 200 millioner til indkøb (jeg selv var ret hurtig til at opsige lejekontrakter og sælge ud af nogle reserver samt justere lidt i budgettet for ikke at betale overpris i løn til spillere, så jeg er ikke 100% sikker på det præcise beløb, men det er heromkring)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #11: 13 Jan 2012, 12:28 »

Tror han mener rådighedsbeløbet, da han tidligere har spurgt om dette.

Kan sige at i den DB OP henviser til er rådigheds beløbet på lidt over 2 mil i løn (bruger ved start omkring 1.2) og ca. 200 millioner til indkøb (jeg selv var ret hurtig til at opsige lejekontrakter og sælge ud af nogle reserver samt justere lidt i budgettet for ikke at betale overpris i løn til spillere, så jeg er ikke 100% sikker på det præcise beløb, men det er heromkring)

200 mio !!??

Den jeg spiller med der har man 2.4 mio i lønbudget, der bliver brugt omkring 1.2 mio, og så har man 40 mio i transfers.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #12: 13 Jan 2012, 12:46 »

jep, der er lige omkring 700 millioner i klubkassen i alt, så man kan vel være fræk og spørge om mere - eller hvert fald bruge penge over et par år for at købe vildt ind. Kunne vel i flæng nævne at Yaya Sanogo og Mbaye Niang kunne være gode indkøb at lave, eventuelt arrangeret til først at komme efter første sæson når man nu har Helstad.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #13: 13 Jan 2012, 13:01 »

jep, der er lige omkring 700 millioner i klubkassen i alt, så man kan vel være fræk og spørge om mere - eller hvert fald bruge penge over et par år for at købe vildt ind. Kunne vel i flæng nævne at Yaya Sanogo og Mbaye Niang kunne være gode indkøb at lave, eventuelt arrangeret til først at komme efter første sæson når man nu har Helstad.

hmm... Det kunne være jeg skulle starte et nyt save op med dem, jeg er trods alt kun nået til 1 august Smiley
De 200 mio til indkøb gør det jo muligt at købe sig til et sindssygt stærkt hold ! Smiley
Kan man btw "flette" flere DB'er ind i samme spil?
Jeg tænker på, at når man starter spiller kan man jo tilvælge de ting man nu har DL'et, kan man så fx både vælge den der er her i tråden, samt de ændringer Nik 33 har lavet i sin DB ?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - januar
« Svar #14: 13 Jan 2012, 13:08 »

Altså du kan godt køre flere databaser, men tror ikke du kan starte et spil hvor du kører flere som har effekt på de samme spillere/klubber, så skal du hente editoren og flette dem sammen derinde i stedet, men jeg vil indrømme min viden om editoren er minimal.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010