home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds fra Nikovic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Odds fra Nikovic  (Læst 540 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Odds fra Nikovic
« : 11 Jan 2012, 16:27 »

Odds fra Nikovic

Jeg er også hoppet med på bølgen omkring odds blogs, da jeg føler jeg har noget at byde på. Og at mine mange spil muligvis kan være med til at forhøje overskuddet eller i det mindste formindske underskuddet hos nogle spiller. Jeg går meget op i at analysere hver eneste kamp ned til mindst detalje, og smider gerne store beløb på det pågældende resultat.

Min blog omkring odds vil ikke være fyldt med usikker og spændende spil. Derimod vil den gå til den stensikre stil hver gang da jeg føler at det på den måde er lettest at optjene penge.  Hvis du hellere vil smide et mindre beløb på et højt odds er det ikke her du skal finde inspiration til dine spil.

Min stil afviger nok en anelse fra så mange andre spiller, jeg spiller næsten altid kun single kampe, og for det meste kun indenfor fodbold. Jeg spiller aldrig på mit favorithold (Brøndby IF) da jeg er bange for at tage de farvede briller på. Derudover spiller jeg gerne på odds til 1.50 og nedad da jeg ser det som nemt tjente penge.
Håber du har lyst til at læse med, og for masser af glæde af min blog.

Start beløb: 95 kr.
Balance:
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odds fra Nikovic
« Svar #1: 11 Jan 2012, 16:28 »

Tottenham – Everton


Har på aftens kupon set bort fra stor kampen City mod Liverpool, da den efter min mening kan gå begge veje. Et kryds var at overveje men stadigvæk langt fra et muligt spil fra min side. Hvis man derimod kigger nærmere på aftens kamp Tottenham – Everton må Spurs være ekstra sulten for de 3 point i dag, da det kan sende dem helt op på siden af United og kun 3 point fra City. De har igennem hele sæsonen spillet forrygende på hjemmebane hvor det er blevet til 7 sejr, 1 uafgjort og 1 nederlag. Everton har modsat Tottenham haft store vanskeligheder igennem sæsoner, fraværet af Arieta ses tydeligt i deres nuværende spil. Og jeg ser det ikke som realistisk for Moyes trupper at hente noget med hjem til Liverpool i aften.

Indskud: 94
Odds: 1.57
Vinder: 53,71
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010