home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1203 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold EM 2012
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold EM 2012  (Læst 19873 gange)
ligemeget
Juniorspiller
**

Sv: Herrehåndbold EM 2012
« Svar #120: 27 Jan 2012, 19:49 »

Mikkel Hansen er verdens bedste håndboldspiller.
Citat

Jeg ved godt vi lige er gået i Em finalen og det hele folk er glade.

Men hvad bygger du det lige på at Mikkel Hansen er verdens bedste håndbold spiller ? Vil gerne gå så langt og sige han ikke er i nærheden

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #121: 27 Jan 2012, 19:54 »

Fiaskoen er total elendig dansk indsats nok engang, Mikkel Hansen må kandidere til slutrundens største fiasko. Vi kom som guld favoritter vi ender samlet som den bløde mellemvare.

Ja.

Legenden
Manager

« Svar #122: 27 Jan 2012, 19:57 »

Ondt citat at hive frem, heh.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #123: 27 Jan 2012, 19:58 »

Ondt citat at hive frem, heh.

Sunbao dissede mig hårdt tidligere i dag, så jeg begyndte at fine snavs omkring ham. Det her er den første snebold i smasken på ham. Lavinen nærmer sig.

Badefar
Manager

« Svar #124: 27 Jan 2012, 20:32 »

Jeg ved godt vi lige er gået i Em finalen og det hele folk er glade.

Men hvad bygger du det lige på at Mikkel Hansen er verdens bedste håndbold spiller ? Vil gerne gå så langt og sige han ikke er i nærheden
Vil da gerne hører et bud på, tjaa lad os sige en 5-6 bagspillere som du synes Mikkel Hansen er langt efter.

Legenden
Manager

« Svar #125: 27 Jan 2012, 20:34 »

Enig med Niklas.

Det lyder som om, at du kun bygger det på dette VM.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #126: 27 Jan 2012, 21:04 »

Nu er det danske liga LANGT fra på niveau med den Tyske og Spanske. Men vi har Nikolaj Karabatcic, Daniel Narcis, Filip Jicha, Kiril Lazaraov, Alberto Entrerrios. Så er der også russiske Igropolo

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 27 Jan 2012, 21:20 »

Det er lidt svært at tage dig seriøst når du ikke kan stave til spillernes navne Smiley

Men du kan lige få en kilde Wink

http://tv2sport.dk/er-mikkel-hansen-verdens-bedste

Badefar
Manager

« Svar #128: 27 Jan 2012, 21:23 »

Nu er det danske liga LANGT fra på niveau med den Tyske og Spanske. Men vi har Nikolaj Karabatcic, Daniel Narcis, Filip Jicha, Kiril Lazaraov, Alberto Entrerrios. Så er der også russiske Igropolo

Er jo nødt til at kommentere på det og bliver nødt til at sige, at det er dybt useriøst at påstå at Enterrios og Igrololo er bedre end Mikkel. De er begge mindst et niveau under Mikkel der har en bedre skudafvikling end dem begge og et LANGT bedre blik for spillet. Ingen af dem dækker heller særligt godt op iøvrigt. Derudover synes jeg efterhånden at Mikkel er ved at være på niveau med Narcisse der nok har spillet sine bedste kampe i karrieren. Han er i mine øjne heller ikke langt fra Jicha, i hvert fald ikke set over det seneste år. Så vil jeg medgive dig at han lidt vej op til en Karabatic og Lazarov, men som vi også har set under den her slutrunde, kan en spiller som Karabatic virkelig også spille på lavt niveau.

Det er ganske rigtigt at den danske liga er en del ringere end den spanske og den tyske, men har du set Mikkel spille i Champions League? Der har han virkelig leveret, specielt i kampen i Kiel var han fremragende og kun Kim Andersson, som jeg synes er en af de få der er oppe omkring Mikkels niveau pt, kunne levere noget der ikke gjorde at Mikkel løb med al opmærksomheden.

Mikkel har bestemt ikke haft den bedste turnering, men jeg synes også, at vi har set ved denne turnering at selv de bedste spillere kan falde igennem, og på trods af at han har leveret under niveau, har han stadig været en af hovedårsagerne til, at vi nu står i en finale.

blomvikings
Manager

« Svar #129: 27 Jan 2012, 21:27 »

Lad være med at gør dig dummere end du er....

At nævne en spiller som Enterrios som værende bedre end Hansen er kun til at grine af.

Du synes vel også Ilic er bedre.

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #130: 27 Jan 2012, 21:36 »

Enterrios er en fantastisk håndbold spiller og sådan er det. Mikkel hansens opdækning er piv elendig i forhold til mange andre som dækker 2¨ere og er kun med på grund af hans kontra fase i håndbold. Ilic er klart på niveau med Mikkel Hansen. Mikkel hansen mangler klart rutine, Igropolo har en fantisk blik for stregen. og er ekstremt god i kryds spillet. Narcics har set bedre dage vil jeg klart give dig ret i, men han er stadig en verdens klasse håndbold spiller og mener han kan komme der op igen hvor han har været. 

Newton Heath
Manager

« Svar #131: 27 Jan 2012, 22:07 »

Kun Kiril Lazarov og Nikola Karabatic er bedre bagspillere end Mikkel.

Ja, han har ikke haft sin største slutrunde, men han har alligevel spillet sig op og været en væsentlig faktor i vores uvirkelige comeback i turneringen. Jeg mister også alt for dit synspunkt, når du nævner spillere som Igropolo og Enterrios i samme klasse som Mikkel. De er ikke i nærheden.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2012, 22:16 af Newton Heath » Logged

Badefar
Manager

« Svar #132: 27 Jan 2012, 22:10 »

Kun Filip Lazarov og Nikola Karabatic er bedre bagspillere end Mikkel.

Filip Lazarov? Argh vel  Grin

Newton Heath
Manager

« Svar #133: 27 Jan 2012, 22:15 »

Filip Lazarov? Argh vel  Grin

Okay, Kiril så. Tunge

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #134: 27 Jan 2012, 22:16 »

Jeg synes, hvis i har interesse fra håndbold sætte jer ned og se en kamp mellem Bm Atletico Madrid og så Barcalona. Kigge på de 2 spiller. Så kan i prøve se Ag mod et af de danske tophold. Se forskellen. Jeg synes personlig Mikkel Hansen svinger alt for meget til at kanditedere som verdens bedste. Og vil nu mene at Mikkel Hansen er langt bedre en Filip Lazarov Newton Heath. Tilgængel er Mikkel Hansen ikke i nærheden af hans bror (; Men vil også indrømme jeg skrev fejl ved et navn, for snakker om Raul og ikke Alberto

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010