home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 73842 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #300: 13 Feb 2012, 17:08 »

Man må sige det er nogen gode unge spillere du har fået ind, men kan ikke lige se hvad grunde var til at Appiah skulle ud Wink Han var da så vidt jeg husker kaptajn og havde i de kampe jeg nu havde spillet en god karakter og spillede godt.

Men det er dig der har savet, så det styrer du jop Wink

EDIT: Kan du ikke lige opdatere tiltager listen i første indlæg?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #301: 13 Feb 2012, 19:15 »

*klapper sig selv på skulderen over Soltani* jeg studsede lidt over ham da jeg før har kigget, med succes, på spillere fra Algeriet. Problemet var dog som jeg nævnte tidligere at han ankom efter sæsonen, hvilket var grunden til at Andersen blev hentet som reserve. Det virkede dog som en fin løsning Smiley

Ser godt ud ellers, måske lidt trist at miste både Caceres og Chantome samtidigt, men ham den unge er vel ved at være god nok?.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #302: 13 Feb 2012, 19:33 »

*klapper sig selv på skulderen over Soltani* jeg studsede lidt over ham da jeg før har kigget, med succes, på spillere fra Algeriet. Problemet var dog som jeg nævnte tidligere at han ankom efter sæsonen, hvilket var grunden til at Andersen blev hentet som reserve. Det virkede dog som en fin løsning Smiley

Ser godt ud ellers, måske lidt trist at miste både Caceres og Chantome samtidigt, men ham den unge er vel ved at være god nok?.
Tænker du på Diallo?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #303: 13 Feb 2012, 20:13 »

Jep!

Edit: måske en lidt kort besked:P

Han var vel sagtens en spiller med en svag chance for at blive OK, lidt ligesom Frederik Holst i Brøndby, han skal have massere af kampe og held hvis han skal blive klasse, men det er trods alt muligt
« Seneste Redigering: 13 Feb 2012, 20:24 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #304: 13 Feb 2012, 23:47 »

Bliver spændende at følge endnu en sæson Massu, og glæder mig til at se om den højreback kan spille lige så godt som Appiah. Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #305: 15 Feb 2012, 13:40 »

For at jeg kan blive færdig inden imorgen, hvor jeg tager på ferie, springer jeg en vinterupdate over, og laver istedet et update om hele sæsonen, som vil komme op i aften eller imorgen tidlig Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #306: 16 Feb 2012, 11:07 »

Ligaen
I ligaen opnåede en flot 3. plads, men med á point med PSG og med blot 1 point op til Lyon på 1. pladsen, har vi ikke ligefrem været heldige. Sæson igennem var vi nemlig placeret på Ligue 1's 2. plads, og i få perioder var vi endda oppe på 1. pladsen. I sæsonens sidste runde blev vi så overhalet af PSG, der slog os på målscoren. Det må vi så rette op på til næste sæon. I de hjemlige cupturneringer gik det mindre godt, i den ene cup røg vi ud i 4. runde, mens 11. runde blev endestationen i den anden.

Europa League
I den internationale cupturnering er der til gengæld noget mere at fortælle om, for holdet gik hele vajen til finalen. I en gruppe bestående af Trabzonspor, Leixoes og Dynamo Kiev gik vi videre som 1'er, og mødte Sion i 1/16-delsfinalerne. Her gik vi sikkert videre med 2-0 sejre i begge opgør. I 1/8-delsfinalerne blev det til noget mere modstand mod Dortmund, men alligevel dik vi sikkert videre med 3-0. I kvartfinalen besejrede vi rivalerne fra Lyon forholdsvis sikkert med samlet 3-1, inden vi mødte Inter i to uhyre spændende semifinaler, hvor vi vandt samlet med 1-0. I finalen mødte vi også en af vores riavler, nemlig PSG, der dog besejrede os med 2-3 i en underholdende finale.

Spillerstatistik
Sæsonen igennem var der et par spillere, der gjorde en ekstra indsats for holdet. Den helt oplagte at fortælle først om er Mbaye Niang. Niang endte som holdets topscorer med 31 mål i 44, men lavede faktisk og 12 assists, hvilket er ganske imponerende. Bag Niang havde vi Jørgensen, Viera og Shaqiri som også alle leverede flotte præstationer. Til sammen lavede de 33 mål og 40 assists.

Savet

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #307: 16 Feb 2012, 11:44 »

Godt gået Massu, med lidt held, havde du jo vundet to store titler. Godt arbejde, og god ferie Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #308: 16 Feb 2012, 11:46 »

Godt gået Massu, det ligner vidst at Niang har været et fornuftigt indkøb Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #309: 18 Feb 2012, 12:10 »

Det ser ikke ud til, at CarlosVela er med mere, så er der en anden der vil tage næste sæson? Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #310: 18 Feb 2012, 12:20 »

Den kører vel bare videre til næste mand i rækken? Hvem er det?

EDIT: Tjekkede lige og det er vist mig Wink
« Seneste Redigering: 18 Feb 2012, 12:23 af Damse1994 » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #311: 18 Feb 2012, 16:20 »

Den kører vel bare videre til næste mand i rækken? Hvem er det?

EDIT: Tjekkede lige og det er vist mig Wink
Ja, det er dig Smiley
Glæder mig til den nye sæson Grin

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #312: 19 Feb 2012, 11:57 »

Har lige hentet spillet og er i gang med at tynde ud i truppen og finde nye spillere så jeg er klar til at slå til når jeg har pengene.
Jeg forventer at skifte formation for at få plads til både Niang og Fullone fremme, men mere om det når transfer delen er overstået Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #313: 19 Feb 2012, 17:09 »

Sæsonen 2016/2017

Sæsonen er så tæt på at starte som noget kan komme, der er lige nu kun 2 dage til at vi skal møde Lyon hjemme på Stade Louis II. Sæson opstarten har været god, vi har spillet 5 venskabskampe hvor af 4 blev vundet og 1 blev spillet uafgjort med en målscorer på 23-3, John Doe fik samtidigt også en ny kontrakt som nu løber frem til 2021, blev tilbudt at blive landstræner for både Bosnien og Rusland gerne så Doe som ny frontfigur.

Forventningerne til sæsonene vil være at kvalificerer sig til CL igen næste år, de nationale cup turneringer vil slet ikke blive prioriteret så her vil vi stille med spillere fra reserve holdet og ungdomsholdet, CL vil jeg være tilfreds med en 3. plads i gruppen og så leverer en hæderlig indsats i 1. knockout runde.

Hvis vi kigger på transfer delen er der sket en hel del, men synes bestemt vi er kommet styrket ud af vinduet, mit primære fokuspunkt har været forsvaret da jeg synes vi sæsonen forinden havde lukket for mange mål ind. Derfor er 332 af 359,5 millioner brugt på defensive spillere. Der er samtidigt solgt spillere for X millioner så der har været et transfer underskud på 59 millioner, men det mente jeg var nødvendigt hvis vi igen i denne sæson skulle kunne holde trit med topholdene.

Transfer ind:
Ahmed Soukhouna 6,5 mio
Alemão 60 mio
Melvin Boe 102 mio
Peter Juriga 60 mio
Mark Cooney 110 mio
Jeffrey Sarpong 21 mio

I alt: 359,5 millioner

Transfers ud:
Even Hovland 77,5 mio
Diego Lugano 14 mio
Hervin Ongenda 87,5 mio
Jonathan Viera 87,5 mio
Modibo Diakite 34 mio

I alt: 300,5 millioner

Taktikken er også ændret. Som nævnt vil mit fokusområde være at få lukket af nede bagved og derfor synes jeg der skulle ændres, samtidigt synes jeg vil skulle til at spille med to angribere i stedet for én da både Fullone og Niang er så dygtige at de ikke fortjener at side på bænken. Bagkæden vil stadig bestå af fire spillere, på midten er den centralt offensive blevet ofret og der er blevet indsat to defensive midtbane spillere, så spiller vi stadig med to offensive fløje og som nævnt nu med to angribere.

Denne sæsons profiler ser for mig ud til at blive Mbaye Niang i angrebet og Alejandro Bruno i centerforsvaret.

Taktikken

Venskabskampe

I skal endelig spørge hvis i vil vide mere eller se nogle SS af noget. Smiley

EDIT: Forventninger til CL er helt væk, vi trak Man. UTD. Så nu håber jeg på en 1. runde i EL

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #314: 19 Feb 2012, 18:44 »

Med et 3-0 nederlag på Old Trafford og 1-1 hjemme nåede vi ikke gruppespillet i CL Skuffet

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010