home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 73813 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil
« Svar #45: 14 Jan 2012, 19:54 »

Hvad kunne du godt bruge SS af?

Stillingen, økonomien og evt. transfers Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #46: 14 Jan 2012, 20:01 »

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #47: 14 Jan 2012, 20:05 »

Tak Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #48: 14 Jan 2012, 20:15 »

Jeg har i starten af Januar sikret 3 nye ansigter. De kan ses herunder.

Caio
Gaston Fernandez
Victor Caceres

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 14 Jan 2012, 20:30 »

Super update Smiley

Økonomien er der jo ikke noget at sige til, den er bliver svær at danse med her de første 3-4 år, men mon ikke det nok skal blive vendt Smiley

Men ellers fornuftigt med en delt 1. plads...

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #50: 14 Jan 2012, 20:37 »

Jeg har forsøgt at nedbringe lønudgifterne, det der har været muligt er sket. De nye spillere der kommer ind efter sæsonen vil faktisk nå op på det samme i løn som jeg har sparret væk, men det gør det muligt at komme af med Helstad der trækker meget i løn også. Lige nu forsøger jeg at komme af med Adriano der får 130k- om ugen hvor vi alligevel har Appiah der skal have spilletid.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #51: 14 Jan 2012, 21:02 »

Det ser spændende ud, og glæder mig til at overtage, hvornår tror du at det kommer til at ske?
Fordi jeg har ikke super meget tid, jeg tager nemlig på skitur med efterskolen på torsdag Opstemt

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #52: 14 Jan 2012, 21:17 »

Regner med at være færdig i morgen Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #53: 14 Jan 2012, 23:14 »

Ser rigtig godt ud indtil videre Damse! lidt surt med vores økonomi, men sådan er det med en klub som Monaco. Vi må håbe der kommer flere tilskurer når vi rykker op i den bedste liga.

Ellers må vi kigge på at købe gode spillere på fri transfer og så sælge dem videre med profit. Glæder mig til at læse mere!!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #54: 14 Jan 2012, 23:26 »

yes bare så hurtigt som muligt så må jeg se på det, økonomi har aldrig været min stærke side men nu må vi se hvad jeg kan gøre ved det Opstemt

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #55: 15 Jan 2012, 00:02 »

Sæson afslutning

Sæsonen er gået på hæld og spille givet videre til TheBarber som skal fører klubben videre. Hans største udfordring vil være at få rettet op på økonomien samtidig med at skabe fremgang sportsligt. Jeg har prøvet at indfører 2 forskellige taktikker, som TheBarber kan kører videre med eller finde nogle nye, jeg har dog med henblik på de taktikker sikret 3 gratis spillere fra starten af anden sæson helt gratis.

Vi vandt ligaen med 1 point ned til Lens som med 79 point følger os og Le Havre der endte på 3. pladsen med 72 point. Vores forsvar har virkelig lukket af bagud hvor der kun er blevet lukket 20 mål ind i mod Chabbert og Carresso. Thorstein Helstad blev vores topscorer i Ligue 2 med 16 mål i 30 kampe hvor assist kongen blev Chris Malongo med 16 assists.

Økonomien er som nævnt i indledningen ikke alt for god. Hullet i kassen er vokset og vokset til et minus på 46,9 millioner danske kroner. Et lille plus på økonomi siden er at Adriano har fundet en ny klub og vi modtager ca. 7,5 millioner. Der skal dog stadig arbejdes enormt inden for dette område.

Nu vil jeg med denne update overlade spillet til TheBarber og så glæde mig til at overtage igen i sommeren 2019. Der overtager jeg forhåbentlig en klub i en god økonomisk stand med et nyere Ligue 1 trofæ end det klubben ligger inde med nu.

Spillet kan hentes her

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #56: 15 Jan 2012, 00:14 »

Ser rigtig godt ud indtil videre Damse! lidt surt med vores økonomi, men sådan er det med en klub som Monaco. Vi må håbe der kommer flere tilskurer når vi rykker op i den bedste liga.

Ellers må vi kigge på at købe gode spillere på fri transfer og så sælge dem videre med profit. Glæder mig til at læse mere!!

Det godt du syntes det ser godt ud, så lige at vi over sæsonen ville modtage omtrent 175 millioner i tv-indtægter, det er mere end 3 gange større end hele vores indtægt i næste sæson.

Som skrevet er der sikret nogle okay spillere, og med Adriano ude af billedet (130 k. pr uge) og hvis TheBarber smider Helstadt ud (145k.) så er der lidt mere luft, der kommer dog 3 som vil få cirka samme løn i alt som de 2 spillere.

yes bare så hurtigt som muligt så må jeg se på det, økonomi har aldrig været min stærke side men nu må vi se hvad jeg kan gøre ved det Opstemt

Håber at det var hurtigt nok Wink

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #57: 15 Jan 2012, 00:18 »

Det var fantastisk og er igang Opstemt

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #58: 15 Jan 2012, 00:20 »

Det var fantastisk og er igang Opstemt

Lyder godt, du må have held og lykke, og håber du kan bruge de 3 spillere jeg har signet Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #59: 15 Jan 2012, 00:22 »

Lyder godt, du må have held og lykke, og håber du kan bruge de 3 spillere jeg har signet Smiley
Det må vi se på når de kommer til, jeg vil tage udgangspunkt i dine taktikker, hvilken af dem synes du har fungeret bedst? og hvordan har du brugt dem altså hjemme eller ude osv?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010