home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 73796 gange)
SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

Sv: Videregivende spil
« Svar #30: 11 Jan 2012, 15:11 »

Jeg hælder mest til en 4-2-3-1 helt klassisk Ajax/landsholdet opstilling, med lidt offensive backs, to solide MC en Off midt som er manden der kan slå guldbolde, 1 kant som er fløjspiller, 1 kant som er indvendig angriber og så en all round angriber som har rimelig speed, god med fødderne og god på låget...

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #31: 11 Jan 2012, 15:22 »

Det er jo også vigtigt at tænke over hvilket spillere vi har til rådighed i Monaco. Så måske om Damse kunne komme med en trup gennemgang og så kunne vi derefter blive enige om hvilket formationer der er bedst?

Hvad siger i til det?

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #32: 11 Jan 2012, 15:24 »

Det er jo også vigtigt at tænke over hvilket spillere vi har til rådighed i Monaco. Så måske om Damse kunne komme med en trup gennemgang og så kunne vi derefter blive enige om hvilket formationer der er bedst?

Hvad siger i til det?
Det lyder som en meget god ide Thumbs Up

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #33: 11 Jan 2012, 19:15 »

Jeg skal til at starte spillet nu, jeg har valgt følgende ligaer: Frankrig (alle), England (de 2 øverste), Italien (de 2 øverste), Holland (de 2 øverste), Portugal (de 2 øverste), Spanien (de 2 øverste), Tjekkiet (de 2 øverste), Tyskland (de 2 øverste) og Ukraine (de 2 øverste).
Antal spillere: 44.000

Tjekkiet og Ukraine er taget med pga. deres talent masse.

Jeg skal nok gøre et forsøg på trup gennem gang. Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #34: 11 Jan 2012, 20:34 »

Målmænd
Sébastien Chabbert
Chabbert er en smule dårligere på stregen end Carrasso, men er bedre til at kommunikerer med sit forsvar hvilket jeg vægter højt, hans styrke ligger i hans udkast og reaktioner på stregen, hans største svaghed er at han er dårlig til at komme ud af målet i én, en mod en.
Johann Carrasso (På lån fra Rennes)
Den 23- årige franskmand ligner en seriøs konkurrent til Chabbert, men jeg forventer at han vil være forvist til bænken det meste af sæsonen af sin 10 år ældre landsmand. Hans styrker ligger i hans reaktioner på stregen, men han har store problemer med at sparke og at kommunikerer.
Martin Sourzac
Den kun nittenårige målmand som jeg forventer at udleje så han kan få noget spille tid.

Forsvar
Adriano (FCH)
Den 29-årige brasilianer er bedst i det centrale forsvar men kan forvente en del spille tid på højre back da vi er svagt besat på denne position. Hans styrke ligger i hans arbejdsstyrke, lange indkast og markering.
Dennis Appiah (FHC)
Den unge franskmand er direkte udfordrer til Adriano da han er naturlig højre back og jeg vurderer ham af den grund til at være på nogenlunde samme niveau som Adriano. Appiahs styrke ligger i hans fysik da han er hurtig og har en god kondition. Jeg håber dog via noget vejledning han kan udvikle sig til en dygtig højreback.
Rabiu Afolabi (FC)
Rabiu er udset til at agerer stopklods i midterforsvaret sammen med Hansson. Den erfarne forsvarer er dygtig med hovedet og er generelt en rigtig dygtig forsvar spiller.
Petter Hansson(FC)
Den aldrende Hansson vil være Rabius makker i forsvaret, men han holder ikke i forfærdelig mange sæson på grund af at dåbsattesten siger at han fylder 35 i december. Han er til gengæld en født leder og er lige som sin makker enormt dygtig med hovedet.
Senah Mango (På lån fra Marseille)
Den centrale forsvarer der er på lån, anses som et stort talent og klubben har sikret sig en klausul som betyder han kan købes fri for knap 9 millioner.
Eric Marester (FH)
Den anden naturlige højreback, vil egentlig ikke sige så forfærdeligt meget om ham fordi jeg forventer at skippe ham af sted snarligt.
Vincent Muratori
Vincent vil være sikker starter på venstre bagger i det, det eneste alternativ er den unge Kurzawa. Vincent er 23 og hans styrker ligger i det defensive, hvor han tackler godt, han har desværre en del offensive mangler.
Layvin Kurzawa
Den kun 18-årige venstreback anses for et kæmpe talent og vil med den rette vejledning og træning kunne blive en god back for klubben i fremtiden. Hans hurtighed er hans store force, sammen med hans offensive kvaliteter, han mangler desværre en del kvaliteter i det defensive aspekt af sit spil.

Den centrale midtbane
Gary Coulibaly
Den 25-årige defensive midtbanespiller kan gå hen og blive en meget vigtig brik på holdet. Hans placeringsevne og fysik er hans store styrker han mangler dog en del i det fremadrettede spil. I min optik skulle han bruges som Defensiv midtbanespiller – forsvar.
Nampalys Mendy
Mendy er endnu en af klubbens store talenter som jeg hælder til at vælge at leje ud. Hans naturlige position er defensiv midtbane spiller og efter af hvad talentspejderen i klubben siger skal han bruges som defensiv midtbanespiller – forsvar.
Stéphane Dumont
Dumont er vores bedste defensive midtbane og har store styrker i hovedspillet og er virkelig holdets mand da han har en høj arbejdsstyrke og er dygtig til at indgå i teamwork.
Sambou Yatabaré
Sambou er vores eneste naturlige centrale midtbane spiller. Den 22-årige spiller fra Mali er en fantastisk målrettet en af slagsen med god teknik og en hurtighed som ikke mange kan præsterer på holdet.

Wings
Ludovic Guily
Den tidligere Barcelona spiller er holdets største stjerne. Hans driblinger og førsteberøring er med til at gøre han til en vigtig spiller, men grundet hans 34 år begynder han at have problem med at klarer alle 90 minutter på hans naturlige position som OMH.
Chris Malonga
Chris kommer til at få meget spilletid hvis det er op til mig. Den 23-årige OMV er en af de spillere vi virkelig skal sætte vores lid til hvis vi skal rykke op og blive i rækken. Hans hurtighed og teknik er hans største styrker hvorimod han mangler noget kondition og jeg vil tro han vil få problemer med at holde sig skades fri.
Edgar Salli
Denne mand kan beskrives kort. 18 år, kæmpe talent.
Kévin Malcuit
Endnu et talent med en fantastisk hurtighed som kan udvikle sig til en solid OMV.

Angribere
Marama Vahirua (Ud lånt fra Nancy)
Han er klubbens bedste angriber, og vil få meget spille tid. Hans styrker er dødbolde og hans teknik. Han vil nok desvære få nogle problemer med afslutninger.
Valére Germain
Franskmand på 21, som jeg vil forsøge at sælge da jeg ikke ser det store lys i ham.
Thorstein Helstad
Den 34-årige normand er en dygtig afslutter og er nok klubbens næstbedste angriber, så der vil nok også falde en del spille tid af til ham.
Frédéric Nimani
En klippe fra en anden verden. Han er hurtig og er dygtig med hovedet. Han kunne blive benyttet, men sidder lige nu med overvejelser for og i mod om han skal videre.
Terence Makengo
Endnu et fransk talent som kan udvikle sig til en habil spiller i Ligue 1 med noget spille tid, så skal ud og have fundet en midlertidig klub til ham.

Da transfer budgetter er på lig 0 og lønbudgettet tæt på overskredet skal der sælges før der skal købes. Jeg vil håbe på at kunne finde penge til en CM som kan give noget kreativt. Om det bliver mod min vilje et køb over 48 måneder ved jeg ikke endnu.
Jeg ville håbe på en Ruben Yttergård Jenssen og måske Sime Vrsajko.

Mit bud på en taktik ville være en 4-2-1-2-1 altså en 4-backkæde, 2 defensive midtbanespillere, 1 Central midtbane, 2 offensive wings og 1 angrber.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 16:48 af Damse1994 » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #35: 11 Jan 2012, 20:39 »

Fin gennemgang Damse, og taktikken lyder ganske udemærket med de spillere vi har til rådighed Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #36: 12 Jan 2012, 17:08 »

Kan dette bruges som TB, eller er der en, der vil lave et. Det ville være dejligt med et TB til spillets updates Wink
« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 16:14 af massu14 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #37: 12 Jan 2012, 17:47 »

God trup gennemgang Damse! Synes du skal prøve at lave 3 taktikker som du synes vil passe til holdet, så kan folk selv tweeke taktikkerne når de overtager spillet, så længe formation bliver ved med at være den sammen burde det ikke være noget problem.

Er du kommet igang med spillet? og hvornår regner du med en update? Hvad siger folk til at bruge Cesc´s træning som kan findes her på siden?? Jeg er været tilfreds med den i mine spil!

Det kunne være lækkert også at høre fra de andre der er med i spillet om hvad deres tanker er og om de har nogen brugbare inputs. Synes kun vi er 3 indtil videre som er aktive i tråden.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #38: 12 Jan 2012, 18:00 »

Jeg har haft masser af succes med Cesc's træning, så det ville passe mig fint, at bruge den.

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #39: 12 Jan 2012, 19:25 »

Super fin gennemgang af truppen... Jeg er meget spændt på at se hvordan de unge talenter på backerne udvikler sig...

Mht. træning så synes jeg det er fint med cesc'... Den virker fint for mig også...

Hvad siger folk til indkøbspolitik? Skal vi købe spillere som er færdigudviklede spillere som kan forstærke start-11'ern eller er folk mere til at det bliver unge spillere der bliver hentet og satset, hvor de så kan vokse i klubben og bliver profiler den vej?

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #40: 12 Jan 2012, 23:43 »

Jeg nåede i gang i går, men nåede kun at spille en ligakamp. Jeg vil se om jeg kan finde 3 taktikker som vil kunne bruges når jeg får tid i løbet af i morgen eller lørdag.
Med hensyn til træning har jeg selv lavet en træning som jeg har brugt til mine spillere i mit Spurs save, men jeg ændrer gerne til Cesc's og prøve det med Monaco.

Jeg plejer, med hensyn til indkøb, i starten at købe kvalitet og når jeg har stabiliseret holdet på en solid plads begynder jeg stille og roligt at hente talenter, og når jeg er topholdet henter jeg max en spiller pr. sæson der er over 20 år.

En lille info er at for at sige det mildt er klubbens økonomi lort. Det er noget der skal arbejdes rigtig meget med, tror desværre ikke jeg kan gøre ret meget forskel i første sæson, men så må TheBarber se hvad han kan gøre.

Regner med en update i løbet af lørdag aften, men lover ikke noget da jeg har arbejdsweekend.

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

« Svar #41: 14 Jan 2012, 16:07 »

Glæder mig til at høre mere om hvordan det går Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #42: 14 Jan 2012, 19:12 »

Januar 2012

Da det er blevet januar i vores spil, synes jeg det var på tide at komme med en opdatering omkring hvordan det går vores hold i det lille land Monaco. Det var en blandet start, men de sidste måneder frem i mod nytår er det blevet til meget bedre spil. Mest på grund af et fremragende angreb som er begyndt at score en masse mål.

Hvis vi kigger på hvad der er sket på transfer markedet for klubben, skal der kigges langt for at findes noget. Marama Vahirua er sendt hjem til Nancy grundet hans manglende mål og høje løn. Vores angriber Frédéric Nimani er blevet udlejet til Toulouse da han ikke havde udsigt til spille tid og at jeg hellere ville give spille tiden til Terence Makengo da han er noget yngre. Loic Dufau har også forladt os, vi fik overraskende hele 1,5 millioner for ham.

Økonomien er ikke god. Med et gennemsnit på lige over 7.000 der møder op for at se os spille på hjemme giver det ikke meget mere end 1,5 millioner kroner i kassen og derfor køres der med store underskud hver måned hvilket også kan ses på bundlinjen. På grund af at vores løn udgør omkring 4 millioner om måneden. Lige pt. mangler vi knap 28 millioner i kassen og det beløb vil meget sandsynligt vokse til tæt på 50 millioner inden næste mand skal tage over.

Det mest positive er vores nuværende delte 1. plads som deles med Lens, hvilket er takket være Lens formdyk i december, den anden positive ting er Kévin Malcuit der får meget spille tid og gør det rigtig godt på venstre wing. Grunden til han får så meget spilletid er at Chris Malongo har været skadet et par gange i første halvdel af sæsonen og vil først være tilbage i slutningen af januar.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #43: 14 Jan 2012, 19:39 »

Fin update Damse Thumbs Up

Jeg kunne dog godt bruge nogle ss Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #44: 14 Jan 2012, 19:50 »

Hvad kunne du godt bruge SS af?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010