home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:21:15 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
I går kl. 21:37:02 szukizek Blogkonkur... 14# Hjertet banker kun...
I går kl. 20:39:10 Bubbles Blogkonkur... #21 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23331
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132840 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Patricia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 1306 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Leeds United
« : 08 Jan 2012, 15:11 »

Kunne se at der ikke var nogen tråd med Leeds, så det skal vi da ha' ! Smiley

Leeds er en af de klubber jeg igennem min FM tid har haft de sjoveste spil med, så nu vil jeg prøve dem i FM 12.
Leeds er jo en tidligere storklub i England, og selvom de ligger i Championsship har klubben, i mine øjne, stadigt potentiale til at blive de forholdsvis hurtigt igen. Faciliteterne er ihvertfald på plads. Top træningsfaciliteter og et stadion med plads til lige i underkanten af 40.000 tilskuere. Da Leeds er en af de største byer i England, samt den eneste store klub i byen Leeds er der også stort set udsolgt til hver eneste kamp, og en udbygning af stadionet er derfor bestemt ikke umuligt.

Truppen mener jeg dog skal forbedres lidt, hvis der skal sigtes efter oprykning i første sæson. Specielt en defensivmidtbane er meget tiltrængt, da hverken Howson, Clayton eller Vayrynen er gode i det defensive. De er tilgengæld ganske glimrende i den offensive del. Specielt Howson regner jeg med at kunne være bindeledet mellem defensive og offensiven. Resten af holdet er som sådan udemærket, men lidt forbedringer hist og her ville ikke skade noget.

Da der kun blive stillet ca. 3 millioner til rådighed til transfers, forventer jeg at mange af de forstærkninger jeg nu engang laver, bliver lånespillere da man tit kan få disse uden at skulle betale deres løn, samtidig med at de er gode nok til at gå ind og forstærke fra dag 1.

Regner med at jeg kommer til at spille i en 4-3-3 formation, med fokus på at holde på bolden. Det skal dog heller ikke være alt for teknisk krævene da jeg ikke har spillerne til at kunne spille en sådan gang bold. Så en simpel 4-3-3 med fokus på boldbesiddelse og balance mellem det defensive og offensive bliver hovedmålet. Ihvertfald i de første sæsoner.

Glæder mig specielt til at følge Tom Lees og Aidan White. Begge spillere virker til at have talent til mere end championsship.

Andre der spiller med Leeds, eller har lyst til at starte med dem? Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #1: 10 Jan 2012, 14:53 »

Jeg er selv igang med et spil med dem. Det går bare ikke så godt, har haft nogle svære første kampe, mod blandt andre West Ham, Blackpool.

Har kun seks point på kontoen efter de første seks kampe, så der skal snart ske noget. Jeg ligger på en 18 plads med kun to point ned til stregen.

Jeg har kun foretaget mig et indkøb, og det er et scoop, mener jeg. Det er Andreas Hinkel med fortid i Stuttgart, Celtic, Sevilla. Han er blevet hentet ind på en fri transfer, og er den på mit hold som har det højeste snit.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #2: 04 Apr 2012, 13:06 »

Savner lidt motivation til Spillet..
Så kunne da være man skulle overveje at starte med Leeds.. Det er jo en spændende klub og kunne da være super fedt at gøre dem til et stor hold igen Thumbs Up
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #3: 09 Jun 2012, 20:35 »

Så er jeg selv startede op med Leeds United, PL here we come!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010