home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Overvurderede spillere
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Overvurderede spillere  (Læst 5480 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Overvurderede spillere
« : 07 Jan 2012, 20:21 »

For første gang i lang tid har jeg anskaffet mig fodboldbladet GOAL. Som altid står der en masse forskellige ting, men en fangede især min interesse: GOAL kårer - overvurderede spillere. Top 15 lyder følgende:

1. Alberto Aquilani - AC Milan
2. Lucas Leiva - Liverpool
3. Marcelo - Real Madrid
4. Gareth Barry - Man. City
5. Javier Mascherano - Barcelona
6. Fabricio Coloccini - Newcastle
7. Rio Ferdinand - Man. United
8. Christian Abbiati - AC Milan
9. Fernando Torres - Chelsea
10. Andrei Arshavin - Arsenal
11. Andy Carroll - Liverpool
12. Sergio Busquets - Barcelona
13. Maicon - Inter
14. Theo Walcott - Arsenal
15. Zlatan Ibrahimovic - AC Milan

Der er flere jeg slet ikke er enig i! Lucas har spillet fantastisk det sidste halve år. Gareth Barry er en vigtig del for City og har stor andel i den succes de har. Både Mascherano og Busquets spiller på verdens bedste klubhold og er begge vigtige brikker for holdet. Mascherano blev sat ned på en uvant plads i en CL-finale og gjorde det rigtigt godt og der kommet sjældent nogen forbi ham. Det er hvertfald dem jeg bider mest mærke i.

En spiller som Robinho burde toppe den liste!

Jeg kan godt skrive ned hvad de skriver til hver spiller, men så skal man blot ønske det Smiley

Hvad mener I?
« Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 21:16 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

FreDDy
Reserveholdsspiller

Sv: Overvurede spillere
« Svar #1: 07 Jan 2012, 20:25 »

For første gang i lang tid har jeg anskaffet mig fodboldbladet GOAL. Som altid står der en masse forskellige ting, men en fangede især min interesse: GOAL kårer - overvurderede spillere. Top 15 lyder følgende:

3. Marcelo - Real Madrid
13. Maicon - Inter

Der er flere jeg slet ikke er enig i! Lucas har spillet fantastisk det sidste halve år. Gareth Barry er en vigtig del for City og har stor andel i den succes de har. Både Mascherano og Busquets spiller på verdens bedste klubhold og er begge vigtige brikker for holdet. Mascherano blev sat ned på en uvant plads i en CL-finale og gjorde det rigtigt godt og der kommet sjældent nogen forbi ham. Det er hvertfald dem jeg bider mest mærke i.

Hvad mener I?

Jeg mener bestemt ikke Busquets og Walcott skulle være der :O og synes heller ikke Torres er overvurderet, han har bare ikke haft en god sæson - i Atl. Madrid og starten af hans Liverpool tid var han blandt verdens bedste angribere.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2: 07 Jan 2012, 20:30 »

Wow! Jeg fik nærmest et chok da jeg så Busquets på den liste! Det er jo fuldstændig sindsygt at placere ham der, han er den mest undervurderede spiller på Barcas hold, hvilket jeg også skrev en blog for nylig om på Bold.dk

FC Barcelona

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 07 Jan 2012, 20:30 »

Det er jo blot goal i en nøddeskal håbløs useriøs journalistisk, de begrunder vel end ikke de forskellige valg ?.

Torres er da bestemt overvuderet Chelsea har altså betalt 50 millioner pund for ham.

Han har på de sidste 1½ sæson scoret 12 mål i 53 liga kampe, og bliver næppe til mange flere i denne sæson.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #4: 07 Jan 2012, 20:32 »

@Sunbao

Ifølge GOAL er han jo også overvurderet? Eller har jeg misforstået listen?

FC Barcelona

PhilipFlink
Manager

« Svar #5: 07 Jan 2012, 20:35 »

Ibrahimovich og Coloccini forstår jeg heller ikke?

Ibra ligger nr 2 på topscorer listen i Serie A, og Coloccini gør det da pisse godt i Newcastle? hvorfor skulle han være overvurderet? Jeg kunne se hvis United købte ham for 30 m. £ ..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 07 Jan 2012, 20:37 »

@Sunbao

Ifølge GOAL er han jo også overvurderet? Eller har jeg misforstået listen?
Det var FreDDy der mente at han var overvurderet og det svarede Sunbao blot på.

Jeg gider ikke at kommentere på en rangliste lavet af GOAL.com da GOAL altid har været ussel journalistik! Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #7: 07 Jan 2012, 20:37 »

Det er jo blot goal i en nøddeskal håbløs useriøs journalistisk, de begrunder vel end ikke de forskellige valg ?.

Torres er da bestemt overvuderet Chelsea har altså betalt 50 millioner pund for ham.

Han har på de sidste 1½ sæson scoret 12 mål i 53 liga kampe, og bliver næppe til mange flere i denne sæson.
Der er begrundelser for hver enkelt spiller. Jeg kan godt skrive ned hvad de skriver til hver spiller, men så skal man blot ønske det Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Jan 2012, 20:39 »

Det var FreDDy der mente at han var overvurderet og det svarede Sunbao blot på.

Jeg gider ikke at kommentere på en rangliste lavet af GOAL.com da GOAL altid har været ussel journalistik! Smiley

Jo det er så fair nok, troede Sunbao kommenterede ranglisten Smiley

FC Barcelona

Batigol
Manager

« Svar #9: 07 Jan 2012, 21:00 »

Jeg har længe haft svært ved at tage GOAL seriøst, og sådan en liste gør det jo absolut ikke lettere. Der er i hvert fald flere af de spillere der, som absolut intet har at lave på den liste. Jeg vil i øvrigt gerne høre hvorledes de definerer det at være 'overvurderet'. Ser man på hvor meget spillerens nuværende klub betalte for hans ydelser? Ser man på om han er i startopstillingen i en stor klub, selvom hans niveau isoleret set måske ikke berettiger til det, da der findes bedre spillere på den givne position? Ser man på hvad den generelle mening om den pågældende spiller er i medierne og sammenholder det med spillerens egentlige præstationer? Hvis du har tid og lyst, må du gerne smide GOAL's retfærdiggørelse af hver enkelt spillers placering på listen op.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager

« Svar #10: 07 Jan 2012, 21:11 »

Som Arsenal kan følgende være svært at indse, da jeg virkelig elsker Alex Song, men Lucas er ideel til positionen som defensiv midtbane, hvilket nedenstående billede viser;

welbz is dat guy

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11: 07 Jan 2012, 21:14 »

Jeg har længe haft svært ved at tage GOAL seriøst, og sådan en liste gør det jo absolut ikke lettere. Der er i hvert fald flere af de spillere der, som absolut intet har at lave på den liste. Jeg vil i øvrigt gerne høre hvorledes de definerer det at være 'overvurderet'. Ser man på hvor meget spillerens nuværende klub betalte for hans ydelser? Ser man på om han er i startopstillingen i en stor klub, selvom hans niveau isoleret set måske ikke berettiger til det, da der findes bedre spillere på den givne position? Ser man på hvad den generelle mening om den pågældende spiller er i medierne og sammenholder det med spillerens egentlige præstationer? Hvis du har tid og lyst, må du gerne smide GOAL's retfærdiggørelse af hver enkelt spillers placering på listen op.
Det eneste der står er: Hvilke fodboldstjerne lever ikke op til deres ry? GOAL kårer de mest overvurderede spillere i verden - af Leonard Jägerskjöld Nilsson! Skal nok lige smide dem op når jeg lige får tid til det Wink

Som Arsenal kan følgende være svært at indse, da jeg virkelig elsker Alex Song, men Lucas er ideel til positionen som defensiv midtbane, hvilket nedenstående billede viser;

Hvor har du fundet det henne? Smiley

ptrN
Manager

« Svar #12: 07 Jan 2012, 21:17 »

Det eneste der står er: Hvilke fodboldstjerne lever ikke op til deres ry? GOAL kårer de mest overvurderede spillere i verden - af Leonard Jägerskjöld Nilsson! Skal nok lige smide dem op når jeg lige får tid til det Wink
Hvor har du fundet det henne? Smiley
På arsenaldebat.dk - Hva' da?

welbz is dat guy

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #13: 07 Jan 2012, 21:19 »

På arsenaldebat.dk - Hva' da?
Af ren nysgerrighed Wink

PH23
Ynglingespiller

Sv: Overvurderede spillere
« Svar #14: 07 Jan 2012, 22:32 »

3. Marcelo - Real Madrid
13. Maicon - Inter

Jeg kan godt skrive ned hvad de skriver til hver spiller, men så skal man blot ønske det Smiley

Hvad mener I?
Hvor er Neymar?

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010