Først... Undskyld hvis denne post ikke ligger under det rigtige emne..
- Og undskyld den elendige overskrift... Bedre forslag modtages gerne!
Men sad lige og fik en lille ide, som jeg vil dele med jer, for at se om der er andre der er med på den..
Men sidder her fredag aften, spiller manager, som så oftest før. Kæresten sidder inde på værelset, katten gider ikke snakke..
- Altså: Der er ingen der gider høre på at jeg lige har tævet FCK 3-0! - at jeg lige har fået sanogo til OB!
Og det er en af de ting jeg godt kan lide ved netspil.. Det sociale, at man blærer sig overfor hinanden, osv..
Men ja, man behøver jo slet ikke spille netspil for at gøre dette.
(og nu kommer ideen endelig!!!)
Hvorfor ikke lave en "chat" gruppe her på skype, så man kan sidde og underholde hinanden, blære sig, være lidt social, nu når katten og kæresten er fuldstændig ligeglad, så man er "sammen" med andre med samme geniale interesse..
Og ja.. Er det vi gør her i forummet, men kunne måske være sjovere at ha noget lidt mere "direkte"..
Så kunne man opbygge lidt manager-venskaber, som man også gør i netspil..
Ved ikke hvor mange man kunne være i sådan en gruppe, men må man jo se på... Havde tænkt på 10-15 stykker..
Og pga tidligere erfaringer foretrækker jeg at man er +16 år... Men det skal jo ikke afholde andre for at lave deres egne grupper..
Men hvad siger i? Nogen der er friske?
... Og undskyld denne lange post om noget der egentlig er ret enkelt....