home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 980 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Superliga tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Superliga tråden  (Læst 3877 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Superliga tråden
« : 07 Jan 2012, 10:53 »

Jeg er lidt i tvivl om dette emne bliver godt set på af Crewet, men jeg prøver at oprette det med henblik på en mere generel debat end i klubtråde. Det vil sige en tråd, hvori vi kan diskutere ligaen mere generelt og problemer og de positive ting i den bedste danske liga. Sammenligne de forskellige hold, komme med forudsigelser af weekendens kampe og meget mere. Jeg håber det er et frisk indspark til at mere gang i debatten om de danske superliga hold.

SAS Ligaen står snart for døren, men først skal vi igennem vinterperioden. Banerne er lidt slidte, men på grund af der intet sne er kommet, tror jeg vi får nogen fine baner allerede i starten af forårssæsonen.

Men først og fremmest skal vi igennem et transfervindue. Hvem tror I de forskellige folk henter, eller bliver det et meget dødt vindue? Er der nogen profiler som ryger til udlandet, eller skifter de klubberne i mellem? Lad os begynde emnet med at diskutere det nuværende transfervindue.

Personligt tror jeg at det bliver et meget stille transfervindue, da klubberne er bange for at bruge penge. Jeg kunne forestille mig at FCK henter en spiller, en ret god spiller. Jeg kan ikke sætte navn på hvem, men deres hold har ikke været helt oppe og ringe, så derfor tror jeg de vil ud og vise de mener det her.

OB tror jeg bliver dem, som køber mest ind i dette transfervindue. Jeg føler der skal ske ting i Odense, og jeg tror de har fået fornyet ambitionerne lidt og derfor er villige til at spendere lidt. Jeg kunne også forestille mig at de snart skyder de to store profiler (Utaka og Djemba Djemba) afsted, for at få mere plads i lønbudgettet. Det tror jeg dog først bliver til sommer.

Men hvad tror I der sker i dette transfervindue?? Eller har I noget andet som er spændende at diskutere, sjovt, whatever.

Hvis Crewet ikke synes om idéen om en 'liga-tråd', så er I velkomne til at slette den eller låse tråde. Jeg synes bare det kunne give en lidt anderledes debat, og man kan ikke komme med attituden: "Du må ikke være her, for du er ikke Liverpool fan, smut hen i United tråden", hvis I forstår.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 11:20 af Cesc » Logged

Spardle
Landsholdsspiller

Sv: SAS Liga tråden
« Svar #1: 07 Jan 2012, 11:05 »

Odense har meldt ud at, de først vil til at hente spilere for alvor til sommer Smiley
http://www.bold.dk/nyt/50-spillere-paa-OBs-skyggehold

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: SAS Liga tråden
« Svar #2: 07 Jan 2012, 11:16 »

Ikke for at virke bedrevidende eller noget, men hvis denne tråd skal laves hvad så med at kalde tråden det ligaen hedder.

Den hedder "Superliga(en)"

Liverpool, Dortmund, AGF

Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Superliga tråden
« Svar #3: 07 Jan 2012, 11:21 »

Sådan Stimorol, så har du ikke den at tygge på mere ;-)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4: 07 Jan 2012, 12:08 »

Synes det er en rigtig god idé, Cesc! Godt initiativ!

Med hensyn til dette vindue, så håber og tror jeg også at der bliver handlet lidt. FCK er stadig en magtfaktor i dansk fodbold, trods et halvskidt efterår. Dette underbygger vel lidt, hvor langt væk København egentlig er over niveau kontra de respektive hold i Suppen. En ny klassespiller ville bestemt ikke gøre noget, men jeg synes først, at man skal begynde at revolutionere til sommer, hvis det er planen, selvom jeg ikke tror det. Nu er jeg FCK-fan og har set samtlige kampe i dette halvår, og det er jo et fuldstændig andet hold man ser, kontra sidste år. Det var flydende og flot spil, som havde en fantastisk balance centralt, i form af især Kvist! Kæft jeg savner den mand! Han er virkelig en klassespiller. En tovejsspiller, som skaber balance i maskinrummet, både når vi havde bolden, men også når der skulle erobres og forsvares. Når, men nu skal det ikke gå over i en lang analytisk del af vores spilmæssige formåen i indeværende sæson, så ja, det ville da være dejligt med en ny tilgang af en spiller. Zanka ryger til sommer, og så henter vi muligvis Daniel Jensen nu her. Det er en ganske fin spiller, som sagtens kan blive vigtig senere. Han har nogle skader osv. på CV'et, men når han er fit, er han jo en klassespiller. God balancespiller inde på den centrale midtbane, og kan også noget begge veje. Også spændende at se, hvad der sker med Lars, og jeg håber da selvfølgelig at vi kan holde på ham.

OB skal da også forstærkes, selvom de har udtalt, at det ikke bliver i dette vindue at man forstærker sig for alvor. De kunne godt bruge nogle breddespillere nu her.

Udover det, så er økonomien rigtig dårlig i de danske klubber pt. og derfor tror jeg også, at du har helt ret i, at der ikke bliver mange handler, da man er bange for at investere og måske rykke ned, da ligaen er tæt. Dog er jeg helt sikker på, at HB Køge rykker ned. Det er ikke nogen struktur og organisation i klubben og spilmaterialet er simpelthen ikke godt nok. Hvis de bare skulle true de respektive bundhold lidt, ville jeg blive meget overrasket! Så en sikker 12. plads i mine forudsigelser. Lyngby tror jeg umiddelbart ender på den 11. Brøndby er dog også truet, som det ser ud nu. Der skal virkelig ske noget, hvis de ikke skal bevæge sig væk fra stregen.

Yessir
Manager

« Svar #5: 07 Jan 2012, 17:15 »

Synes det er en rigtig god idé, Cesc! Godt initiativ!

Med hensyn til dette vindue, så håber og tror jeg også at der bliver handlet lidt. FCK er stadig en magtfaktor i dansk fodbold, trods et halvskidt efterår. Dette underbygger vel lidt, hvor langt væk København egentlig er over niveau kontra de respektive hold i Suppen. En ny klassespiller ville bestemt ikke gøre noget, men jeg synes først, at man skal begynde at revolutionere til sommer, hvis det er planen, selvom jeg ikke tror det. Nu er jeg FCK-fan og har set samtlige kampe i dette halvår, og det er jo et fuldstændig andet hold man ser, kontra sidste år. Det var flydende og flot spil, som havde en fantastisk balance centralt, i form af især Kvist! Kæft jeg savner den mand! Han er virkelig en klassespiller. En tovejsspiller, som skaber balance i maskinrummet, både når vi havde bolden, men også når der skulle erobres og forsvares. Når, men nu skal det ikke gå over i en lang analytisk del af vores spilmæssige formåen i indeværende sæson, så ja, det ville da være dejligt med en ny tilgang af en spiller. Zanka ryger til sommer, og så henter vi muligvis Daniel Jensen nu her. Det er en ganske fin spiller, som sagtens kan blive vigtig senere. Han har nogle skader osv. på CV'et, men når han er fit, er han jo en klassespiller. God balancespiller inde på den centrale midtbane, og kan også noget begge veje. Også spændende at se, hvad der sker med Lars, og jeg håber da selvfølgelig at vi kan holde på ham.

Hvad skulle der ske med Lars, han har en kontrakt til 2014  Wink
Derudover må de gerne revolutionere allerede nu, så de har et halvt år til at blive spillet ind. Daniel Jensen skal dog ikke være en del af den "revolution", manden er færdig.

Szczesny
Manager

« Svar #6: 07 Jan 2012, 17:22 »

Daniel Jensen er også allerede på kontrakt i Novara, så ville virke tosset at købe ham fri, når han kunne erhverves gratis i sidste uge ;-)

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager

« Svar #7: 07 Jan 2012, 17:35 »

Daniel Jensen er også allerede på kontrakt i Novara, så ville virke tosset at købe ham fri, når han kunne erhverves gratis i sidste uge ;-)

Problem solved, så behøver jeg ikke ligge søvnløs over om han mon kommer til klubben.

Skal vi have løst vores "problemer" (svært at skrive når man fører ligaen), så skal vi have en træner ind i en fremtrædende rolle, som har lidt mere pondus end Roland. Og så er der nok et par spillere der skal holde lidt igen med deres byture (ja jeg kigger blandt andet på dig Claudemir!)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8: 09 Jan 2012, 13:10 »

Hvad skulle der ske med Lars, han har en kontrakt til 2014  Wink
Derudover må de gerne revolutionere allerede nu, så de har et halvt år til at blive spillet ind. Daniel Jensen skal dog ikke være en del af den "revolution", manden er færdig.
For fanden da også, selvfølgelig har han da skrevet under på en aftale til 2014, det er bare mig der kogte der. Wink

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9: 09 Jan 2012, 14:48 »

Tror I det kommer til at have indflydelse på ligaens placeringer at FCK har 'hentet' ny træner og fyret Nielson?

Enzo
Manager

« Svar #10: 09 Jan 2012, 14:53 »

Tror I det kommer til at have indflydelse på ligaens placeringer at FCK har 'hentet' ny træner og fyret Nielson?

Nej. - Jeg tror ikke at det kan gøres meget værre end Roland har gjort. Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 09 Jan 2012, 15:18 »

Jeg tror, desværre, at det kan øge FCK's dominans! CV har tidligere været assistent under Hodgson og Backe, hvilket må have givet ham noget erfaring.
Jeg tror også det, at han får en manager rolle har en del at sige! Hvis CV bliver i FCK i flere år, og ikke bare er en midlertidig træner, kan det betyde at FCK bliver endnu bedre, da han selv handler det han mener han mangler og dem han ønsker. Når der er en træner, skal de jo sammen finde spilleren, hvor træneren som regel ville komme med en liste, og sportsdirektøren valgte en og købe. Jeg tror det kan betyde meget at det kun er CV der står for dette!

CV skal selvfølgelig have en god assistent på træningsbanen, da han får en masse at lave, her kender jeg ikke nok til Johan Lange til at vurdere hvor god han er, men på meldingerne fra FCK, lyder det til at han kan klare presset! Det var jo også Lange der var mest i øjnefaldende på sidelinjen under FCK's kampe i efteråret, så mon ikke han klarer den?

Tror at dette træk kan blive meget godt for FCK, men ødelæggende for resten af ligaen!

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 12 Apr 2012, 15:38 »

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 12 Apr 2012, 15:43 »

Ja til 16, for så har Rishøj Boldklub større mulighed for at komme i superligaen Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 12 Apr 2012, 16:32 »

Jeg føler lidt at hvis vi skal producere flere danske talenter så kan en udvidelse være godt, det er simpelthen for tæt i ligaen til at trænere tør satse på de unge efter min mening. Mener der også står noget af det samme i en af artiklerne, jeg kunne godt se ligaen blive udvidet til såvel 14 som 16 hold.

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010